jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Kazdej tam narve "zavodni" filtry a deravy trubky, hodne to rve, jede to min, a zere to 15 na sto :) Ja uz to nekomentuju Cim vic racing, tim vic adidas.
Ja do toho výkonu narval téměř 60 tyčekBubrak-ZX10R píše: Treba hodne gumujou na miste.
Souhlas :)
Moje ZX10R 06 se v Mostě dostane na 10. Jinak v provozu se na 8,5 s těží dostanu - jezdím se projet do oblíbených úseků se zatáčkama. V německu na dálnici by to bylo asi jinak, ale to mě neba. Grossglockner a zpět ve dvou byla kombinovaná někde kolem 6-6,5.
Mám komplet otevřenej výfuk + v sání KN s PCM nastaveným na bohatší směs, než je třeba (Někdy v nižších otáčkách se dostanu i k AFR 1:12 - musím si teď přes zimu vyrobit datalog a na jaře to pořádně doladit). Hodnoty AFR jsem odečítal za jízdy z budíku, což není ideál:)
Překvapilo mě, že jsem PCM naladil dle pocitu z jízdy a po zprovoznění měření jsem se docela dobře trefil. Jinak nedáte někdo info jak to funguje?
Všeobecně se říká, že v ideální poměr na výkon by mělo být 1:12,6.
Poradí mi někdo jak je to v nižších otáčkách? Dle poznatků co mám, bych řekl, že je lepší bahatší. Ve vršku po překonání otáček s max. krouťákem klidně trochu ochudit (klidně k 1:14).
Tyto info berte s rezervou. Na jaře to s pořádným datalogem prolomím :)
Naposledy editováno 22.10.2013 12:20:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: co je na fungl novém full Akrapoviči špatného peosim tebe?
Neverim ze spotrebu 12/100 udelala jen koncovka >:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: Ja do toho výkonu narval téměř 60 tyček
Kolik koni to na brzde hodilo ? :) sest ? ;) A TO se vyplati ! ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Neverim ze spotrebu 12/100 udelala jen koncovka >:)
kompletní systém Akrapovič (koncovka + svody) + PCV + Dynojet Autotune single + KN filtr + X-tre power box. Ve finále došlo na zjištění, že zx6r 2008 nejde komponenty dynojet na 100% odladit díky krapet jinému systému s origo lambdama, které nešli eliminovat.Vyjádření Dynojetu bylo: Evropské modely nás nezajímají.
Toto mě nasralo a vyměnil to za desítku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Já bych tvoji situaci se ZX6r řešil komplet programovatelnou jednotkou od Ignitechu a byl by klid. Než tyhle šidítka typu PCM. V součtu je to ještě dražší, je tam 20 navěšenech věcí a stejně to nemaká jak má.
Já tedy PCM také koupil - ale starší za super cenu, jinak bych se na to vy...
Naposledy editováno 22.10.2013 12:41:11
M5 píše: Rebel83> Tak to si na tom musel slušně provařit
Já bych tvoji situaci se ZX6r řešil komplet programovatelnou jednotkou od Ignitechu a byl by klid. Než tyhle šidítka typu PCM. V součtu je to ještě dražší, je tam 20 navěšenech věcí a stejně to nemaká jak má.
Já tedy PCM také koupil - ale starší za super cenu, jinak bych se na to vy...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Kolik koni to na brzde hodilo ? :) sest ? ;) A TO se vyplati ! ;)
konečný výsledek 105 kW z 94 papírovejch. Pak jsem zvažoval koupit sadu na odstranění Kleenu Ivans a Oxygen optimizer z novějšího ročníku. Pak by to šlo možná odladit na 100%. Nejvíc kW hodila ale výměna za zx10r. Měl jsem obavu že přídu o hravost, kterou nabízí šestka. Desítka je skoro stejná ale daleko zábavnější1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: konečný výsledek 105 kW z 94 papírovejch. Pak jsem zvažoval koupit sadu na odstranění Kleenu Ivans a Oxygen optimizer z novějšího ročníku. Pak by to šlo možná odladit na 100%. Nejvíc kW hodila ale výměna za zx10r. Měl jsem obavu že přídu o hravost, kterou nabízí šestka. Desítka je skoro stejná ale daleko zábavnější
Ten rozdil namerenej na ty samy brzde pred a po, nebo jen zmerenej po, s timdle vysledkem ? V prvnim pripade bych se dost divil ale akceptoval to. Ve druhem pripade se jen usmivam ... a kazdy at si dela co chce :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Kolik koni to na brzde hodilo ? :) sest ? ;) A TO se vyplati ! ;)
No jo známe víme, podobné komenty jsou vždy ze stran nějakejch uprděnejch šestkařů, nebo jednou taky dorosteš do litra :)))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sefo píše: No jo známe víme, podobné komenty jsou vždy ze stran nějakejch uprděnejch šestkařů, nebo jednou taky dorosteš do litra :)))))
>:) myslim ze uz nedorostu. Spis koukam po necem slabsim, abych na to stacil a snaz se mi zlepsovalo. Ale nic pod sestku neni :( Dvacy uz jsou vydechly stary vrany a nevyrabej se, produkcni moto3 ma cenovku 1.2M ... jediiny co se rysuje je KTM 390 track, ale co za to budou chtit a jak to bude dostupny je ve hvezdach :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Ten rozdil namerenej na ty samy brzde pred a po, nebo jen zmerenej po, s timdle vysledkem ? V prvnim pripade bych se dost divil ale akceptoval to. Ve druhem pripade se jen usmivam ... a kazdy at si dela co chce :/
Na tý samý brzdě. Mezi měřením ale bylo cosi nad 1000km. První měření bylo po servisu v 10tkm. Na papírové hodnoty 94kW se to nedostalocili ferovy STK jeste existujou a chvala jim
Naposledy editováno 22.10.2013 13:53:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: >:) myslim ze uz nedorostu. Spis koukam po necem slabsim, abych na to stacil a snaz se mi zlepsovalo. Ale nic pod sestku neni :( Dvacy uz jsou vydechly stary vrany a nevyrabej se, produkcni moto3 ma cenovku 1.2M ... jediiny co se rysuje je KTM 390 track, ale co za to budou chtit a jak to bude dostupny je ve hvezdach :(
A co taková ta dvoutaktní aprilie RS250, to je prej slušná pila... ale kdo se v tom má hrabat pořád co :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: konečný výsledek 105 kW z 94 papírovejch. Pak jsem zvažoval koupit sadu na odstranění Kleenu Ivans a Oxygen optimizer z novějšího ročníku. Pak by to šlo možná odladit na 100%. Nejvíc kW hodila ale výměna za zx10r. Měl jsem obavu že přídu o hravost, kterou nabízí šestka. Desítka je skoro stejná ale daleko zábavnější
Jako pěkné ale když se nad tím zamyslím. Nějakých 10kw navíc...kolik si do toho vrazil? 50? Když vezmu to, že pojedeš se samýma šestkama tak asi budeš za borce dne, protože všem ukážeš že máš trochu silnější pilku(i když stou spotřebujou budou na tebe čekat kvůli tankování )
Takže nejlepší investice koupě většího objemu. Ale tak někoho baví si tunit věci nic proti tomu nemám, jen bych tu šestku po tobě fakt nechtěl Mě žrala 6-7L a to mě už docela hlodalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dareckov píše: Jako pěkné ale když se nad tím zamyslím. Nějakých 10kw navíc...kolik si do toho vrazil? 50? Když vezmu to, že pojedeš se samýma šestkama tak asi budeš za borce dne, protože všem ukážeš že máš trochu silnější pilku(i když stou spotřebujou budou na tebe čekat kvůli tankování )
Takže nejlepší investice koupě většího objemu. Ale tak někoho baví si tunit věci nic proti tomu nemám, jen bych tu šestku po tobě fakt nechtěl Mě žrala 6-7L a to mě už docela hlodalo
Ozzy_ píše: Kazdej tam narve "zavodni" filtry a deravy trubky, hodne to rve, jede to min, a zere to 15 na sto :) Ja uz to nekomentuju Cim vic racing, tim vic adidas.
Nevím koho jsi tím myslel ale vzhledem že jsi to hodil do placu, tak si to dovolím komentovat... Mám jen laděný Leo Vince kterej na tom už byl a mám k tomu i originál, zbytek je na motorce původní. Pokud ty řadíš v 9 tisících tak chápu že to žere málo, ale zkus někdy řadit 20 min v omezo vači a uvidíš...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 01.01.2014 01:40:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |