1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu
Ano limit je 750 Kg pro nebzdený, ale zvládne to dle techničáku vaše auto?
2 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu
vie píše: normalni kara ve velikosti lozne plochy 2 x 1 metr, nebrzdena vazi asi 320 kg a ma povolene zatizeni 350 kg. To vim, protoze ji mam doma. Tri velke motorky vazi vic nez 350 kg. Dalsi kategorie privesu je s nosnosti 700 kg, na tuto kategorii ale uz musi byt ridicak E. Hacek je v tom, ze se vzdy pocita maximalni povolene zatizeni, nikoliv skutecne, potom tedy nesmite za osobakem tahnout ani prazdnou karu nad 700 kg i kdyz by to vahove vychazelo.
Z ceho tu normalni karu mas vyrobenou? Je to cely z olova? Dneska asi nejbeznejsi vozejk Agados Handy 20 s loznou plochou 206x110 vazi 112kg. Nejak si nedokazu predstavit tech 350kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu
Naposledy editováno 21.10.2013 22:10:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu
FishX3 píše: sharkis> výše más Citaci zákona
No, tak teda koukám, že to od toho 1. ledna překopali úplně totálně
Kaju se
E: takže jestli jsem to dobře pochopil, tak s BE lze řídit klasický auto (definovaný dle zákona místy k sezení a váhou) + přívěs do max přípustný hmotnosti 3500kg s tím, že jediným omezením je vlastně povolená váha na kouli tažného vozidla, která nesmí být překročena...
Naposledy editováno 21.10.2013 22:17:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu
Naproti tomu, s kombinací B+E můžeš legálně řídit soupravu s celkovou hmotností vysoko přes 3,5 tuny (auto do 3,5 tuny a vozík s takovou hmotnosí, na jakou je otypovaný tažný zařízení na autě).
Tož tak.
1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu
a i ten odkaz na strankach agadosu to potvrzuje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu
karf píše: Mimo téma - "Éčko" je zkouška+jízdy?
Bohužel ne. Cvičiště, spoustu hodin jízd, technika, předpisy, zdravověda. V podstatě celé B znova.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu
Fidži_CZ píše: Bohužel ne. Cvičiště, spoustu hodin jízd, technika, předpisy, zdravověda. V podstatě celé B znova.
Jsou ofiko 4h jízdy ne? S tím, že se reálně nejezdí žádná nebo jedna, aby sis zkusil couvání s vozejkem a odpojit ho třeba.Praktická jízda 8 hodin
Teorie 12 hodin
Praktická údržba 2 hodiny
Zásady první pomoci 2 hodiny
Naposledy editováno 23.10.2013 16:05:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu
Fidži_CZ píše: Bohužel ne. Cvičiště, spoustu hodin jízd, technika, předpisy, zdravověda. V podstatě celé B znova.
a to cele na nic, protoze si dovolim tvrdit, ze to auto co je na fotce + klidne i vetsi vozik a na nem 3 motorky se do 3500kg vejdou a tim padem neni potreba E
1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu
1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu
Prý jestli se stihnu naučit testy do úterka příští týden tak se můžu přihlásit. Jo a pro svoji jistotu mě chtěl instruktor vidět jet s vlekem. Takže v pondělí jedna jízda cca 15 minut - odjezd na parkoviště u supermarketu, zacouvání, otočení a zpět. No a v úterý testy, jízda a hotovo.
Ale kolik to stojí dneska fakt nevím.
Spot píše: Já to dělal ve 2009 asi za 2000. Ve středu jsem se zeptal, kdy je nejbližší možný termín na "E".
Prý jestli se stihnu naučit testy do úterka příští týden tak se můžu přihlásit. Jo a pro svoji jistotu mě chtěl instruktor vidět jet s vlekem. Takže v pondělí jedna jízda cca 15 minut - odjezd na parkoviště u supermarketu, zacouvání, otočení a zpět. No a v úterý testy, jízda a hotovo.
Ale kolik to stojí dneska fakt nevím.
Jeste tady napis co to bylo za autoskolu a je vymalovano