http://www.tipmoto.c...&__utmk=20655672
1 reakcí na tento příspěvek Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
3 reakcí na tento příspěvek Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
1 reakcí na tento příspěvek Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
Vedle KTM nic nebrzdí a nemá spodek.
Komar8888 píše: Nwm abych pak nelitoval no, nemyslel jsem nějaký těžký terén, jen polní cestu nebo tak, s tou mojí nemůžu ani to, na to je jí škoda. KubaLC8 co jsi myslel spotřebou a olejem??? jen mě štve, že jsem letos najel tak 2000km, oproti minulý sezóně 6000km je to rozdíl. Ale změna by to k horšímu asi nebyla...Akorát často jezdím ve 2, tak nwm jestli je na to vhodná KTM.
suchou polní cestu bez kamenů do cca 40 km/h ano
litý ráfky si obecně s tvrdším terénem nerozumí a pneu na silnici si nerozumí s měkčím terénem - tady máš do terénu vzácnou kombinaci obojího
podvozek drží "díra/nedíra", na jakémkoli ne úplně hladkém asfaltu budeš král. problém je s cestováním, je to naháč. řešení je sm-t.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
DavR1 píše: Není problém přesednout z čehokoliv na KTM ,problém je přejít z KTM na něco jiného.
Vedle KTM nic nebrzdí a nemá spodek.
terénnější verze ktm mají brzdy tupé (snad kromě 690 enduro) - brzdí dobře, ale musíš zarvat. super je přesedání z sm-t na adventure, na první šel předek jedním prstem do smyku, na druhé dvěmi prsty zarvat, aby začala zpomalovat
ke spodku - litrový čtyřvál nesportovního naladění (h9, fzs, b12) má podobně silný, ale na vyšší kvalty použitelnější spodek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
Komar8888 píše: KubaLC8 co jsi myslel spotřebou a olejem???
tim chci rict to, abys nebyl prekvapenej tim, ze motorka potrebuje nejakej (v pripade KTM) pomerne narocnej servis. Do 4V japoncu se servisne moc investovat nemusi, skoro vubec nic. Zato tohle bude zrat travu kolem silnice, olej od 0.2l/1000km a nejvic co jsem videl na netu tak 0.7/1000km. olej 460kc/l. nehlede na dalsi veci.
1 reakcí na tento příspěvek Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
to je presne to co se tu snazim rict, kdo si mysli ze si koupi KTM a bude ojebavat servis, tak pomerne rychle -a draze- narazi. Klidne at tam leje olivovej olej, me je to jedno, ale at pak pocita s nasledkama
Naposledy editováno 17.10.2013 09:47:33
1 reakcí na tento příspěvek Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
1 reakcí na tento příspěvek Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
Tim chci rict to, abys nebyl prekvapenej tim, ze motorka potrebuje nejakej (v pripade KTM) pomerne narocnej servis. Do 4V japoncu se servisne moc investovat nemusi, skoro vubec nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlat u FZ6 Fazer S2 na KTM Supermoto R ???
mariano píše: terénnější verze ktm mají brzdy tupé (snad kromě 690 enduro) - brzdí dobře, ale musíš zarvat. super je přesedání z sm-t na adventure, na první šel předek jedním prstem do smyku, na druhé dvěmi prsty zarvat, aby začala zpomalovat
ke spodku - litrový čtyřvál nesportovního naladění (h9, fzs, b12) má podobně silný, ale na vyšší kvalty použitelnější spodek
To je přece jasný že offroad nemá tak ostré brzdy jako motorka na asfalt, to by se v tom terénu furt každej válel v prachu
Já to tady srovnával silnice-silnice, třeba jsem tady měl zákazníka co u nás přímo před krámem prodal svoje 990 SMT a šel si k nám pro Z1000 010 a ten od prvního projetí litoval, že to KTM prodal. Kawa podle toho prej nebrzdí -nejede.
DavR1 píše: To je přece jasný že offroad nemá tak ostré brzdy jako motorka na asfalt, to by se v tom terénu furt každej válel v prachu
Já to tady srovnával silnice-silnice, třeba jsem tady měl zákazníka co u nás přímo před krámem prodal svoje 990 SMT a šel si k nám pro Z1000 010 a ten od prvního projetí litoval, že to KTM prodal. Kawa podle toho prej nebrzdí -nejede.
mně jo, tobě jo, ale dva měsíce zpátky se pár lidí divilo, když jsem napsal, že advě se za brzdy musí zarvat
při vzpomínce na sm-t občas zalituju, že jsem prodal...ale adventure není o moc pomalejší, za to o mnoho univerzálnější.
obrovský rozdíl v brzdách, měl jsem skoro rok obě, byl o hubu při každém přesednutí
Naposledy editováno 17.10.2013 15:16:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz6 N S2 Yamaha FZ6 Fazer S2 | Liba-Z-Libave | 8 | 30.7.2024 v 08:26 jandaxx |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 13 | 26.7.2024 v 14:19 combust |
Problém s ABS Yamaha fz6 s2 Yamaha FZ6 Fazer S2 | DEDO1 | 11 | 3.7.2024 v 10:40 DEDO1 |
Cvakání při běhu motoru v nižších o... Yamaha FZ6 Fazer S2 | kredenc_ | 9 | 18.6.2024 v 15:28 _Michal |
Hlučná řetězovka Yamaha FZ6 Fazer S2, Yamaha FZ6 S2 | Sicco | 21 | 16.6.2024 v 22:11 bejkohad |