2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
mám dotaz, zejména pro lidi s motorkou z druhé ruky ale přesto na papírech. Jak jste řešili STK při přepisu? Nastrojili jste poctivě homologační sadu, nebo technici na stk vědí, že trialka má světla a klakson jen víceméně na ozdobu a papíry jsou jen kvůli závodům?
Mám gase 280 01 s papírama v depozitu, ale regulérní stk by určitě neprošel, bo nemá např. zadní světlo, tacho apod. Klidně bych i tyhle díly koupil, neválí se něco někomu doma bez užitku?
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Jirka.M píše: Ozzy_> Bohužel musíš, když má SPZ, tak je to podmínkou. (ale nikdo to nekontroluje a průser by byl teprve, až bys někoho omylem trefil a začala by to šetřit pojišťovna, asi by ses nedoplatil ... sportovní průkaz to vyřeší a hlavně nesmíš zapomenout na povinné ručení.)
Pojistovna ? Nekoho trefil ?
Jak muzes nekoho trefit na uzavreny trati kde se jede solo ? Co ma povinny ruceni spolecnyho s pohybem na uzavreny trati ? TO resis jen na pozemnich komunikacich, kdyz trefis nekoho v neverejnech garazich, povinny ruceni je ti k nicemu. Nebo to cely moc nechapu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
wert píše: Ozzy_> uzavrena trat u trialu nebyva. Je to tak, ze casto jezdis po silnicich minimalne treti tridy od sekce k sekci a to za normalniho provozu. A kdyz tam trefis cokoli tak myslim poradatel neda ani vorla a jde to za tebou protoze kdyz nebudes mit povinny tak se myslim muzes i pekne prohnout. Tech par stovek se urcite vyplati a povinny si udelat..
Aha, asi bych se mel na nejaky zavody ject podivat. Ja sem si doted myslel, ze se bavime o nejaky trati postaveny v "prirode" kam si vsichni privezou prdlafky na vozejku, a ne ze se lita po silnicich mezi prekazkama
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
PetrA3 píše: Povinný ručení se bojim, že je akorát pro nás dobrý pocit. Sám ho samozřejmě mám. Ale já pochybuju, že pojištovna něco zaplatí, když ta motorka je v čase nehoda nezpůsobilá k provozu, nemá světlo, blinkry atd... Nevím, třeba se mýlím. Rád bych. Soudím jen podle toho, jak se pojištovny vykrucujou v případě, že nabouráš a máš třeba jen gumy s jiným rychlostním indexem, tak natož trialová motorka. Ale jak řikám, sám ho mám a doufám, že tohle nikdy nebudu muset řešit. Neznám ani nikoho, kdo by to řešil a jak¨případně dopadl...
Ja bych presne tohle rekl. Ja si randonku samozrejme normalne prihlasil, mam k ni SPZ, atd. ALe bud jezdim nastrojenej, a spoleham na povinny ruceni, a nebo to schazim, a jedu na svoje. Nic jinyho clovek podle me nevymysli.
2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Nasel jsem uzasny zabery.
Treba v 7:25 a v 8:20min. Uááá, to je balet
3 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Jak je na tem ůdržba a náklady na ní a kolik mh na píst, olej- e, co převodovka, a asi nejvíc dostává spojka brzdy a tlumiče. Dík za každou řádku. M
Do začátku tedy za mě 4t (montesa, nebo sherco), pokud se budeš chtít jen vozit. Jestli máš ale nějaké závodnické ambice do budoucna tak asi spíš 2t. Výběr ale v dnešní době stejně spěje ke stroji GG.