globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
8.10.2013 v 19:47
Jukněte na fajn video!!!!čz 175/ 501 renovace v usa
Anketa: Nechali by jste v původním stavu bez lakování?
ano
66%
23
ne
34%
12

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 20:01 | Nahoru | #1
Tohle jsem viděl na History. Tady:

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 20:15 | Nahoru | #2
Rick by se asi divil za kolik se dělají renovace tady

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 20:27 | Nahoru | #3
Takový prachy no to me poser

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 20:28 | Nahoru | #4
Oni to neznaj.Beztak je to cosi na vývoz Zadní blinkry to má šikmoočko.

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 20:29 | Nahoru | #5
Kua, to je bomba...
Typiše amerikn....když čék čumí na Orange County nebo cokoliv jinýho tak oni jsou prostě všichni stejní. Hlavně vesty s orvanýma rukávama, pokérovaný pracky a vybavení dílen jako prase.

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 22:12 | Nahoru | #6
jj kde sou ty casy kdy se to dalo koupit za 500kc a blbnout na tom dokud jsme neurazili celej spodek

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 22:18 | Nahoru | #7
Jo jo. Já měl 505 rikšu,za 2000 kč koupil,co já se jí naspravoval a s ní nervoval.Tohle už na dvorku rozhodně nechci.

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 22:44 | Nahoru | #8
Jo, to je dobrý pořád, borci teda restaurovat umí, to jo, ale ty ceny, co létají vzduchem

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

8.10.2013 v 22:58 | Nahoru | #9
hovada -proc do tak hezkyho kousku jebali

2 reakcí na tento příspěvek Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

9.10.2013 v 04:55 | Nahoru | #10
Je to 502 a ne 501, ta neměla ventilator a jine predni vidle!
Vybaveni dilny nic superextra. Takovahle renovace neurazi - akorat mohli lip chytit tu barvu a za 6500 USD sehnat origos plasty pod blinkry.

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

9.10.2013 v 07:04 | Nahoru | #11
Na to, že to dělali a i viděli poprvé, slušná práce. Sice drahé, ale zase za pár týdnů bylo hotovo.

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

9.10.2013 v 08:21 | Nahoru | #12
b0b4n, na to, že to bolo v origo zachovalom stave, dojebaná práce... A za tú cenu mohli doniesť 2 hotové prasata z CZ.

1 reakcí na tento příspěvek Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

9.10.2013 v 08:49 | Nahoru | #13
501 má dva vejfuky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

9.10.2013 v 08:59 | Nahoru | #14

Zil píše: 501 má dva vejfuky


A taky vpredu i vzadu jednostranny zaveseni a odpruzeni silentblokama, takze se to nedalo udrzet na silnici. Motor bez ventilatoru hral jako svina a co 30 kilometru se kousal! 501 byla opravdu pomsta za Unor!
Tohle je nejaka divna slatanina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

9.10.2013 v 13:06 | Nahoru | #15
Tohle je nejaka divna slatanina. [/quote]
Tohle je normální 502.02, nevím co se Ti na tom nelíbí. Je to podle štítku vývozní typ, tak možná ty zadní blinkry jsou jinak umístěny. Řekl bych, že je v origo stavu, žádnou GO bych nedělal.

Naposledy editováno 09.10.2013 13:08:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

9.10.2013 v 14:00 | Nahoru | #16
hobr> padly na levou stranu, pocinajici koroze kolem nosice.....
ALE 502 mel vzadu normalni kyvku s dvema tlumicema. Tohle ma podle videa kyvku 501, ktera slouzila soucasne jakobkryt reteu!

(reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

10.10.2013 v 09:09 | Nahoru | #17
Tohle ma podle videa kyvku 501, ktera slouzila soucasne jakobkryt reteu! [/quote]

Možná mám špatné oči, ale na videu v čase 6.58 je klasická vidlice 502 se dvěma tlumiči.

Naposledy editováno 10.10.2013 09:11:37

(reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

10.10.2013 v 14:19 | Nahoru | #18

pesastor píše: Je to 502 a ne 501, ta neměla ventilator a jine predni vidle!
Vybaveni dilny nic superextra. Takovahle renovace neurazi - akorat mohli lip chytit tu barvu a za 6500 USD sehnat origos plasty pod blinkry.



Mluvil o ceně 6055,- dolarů, takže proto jsou ty plasty neoriginal

(reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

10.10.2013 v 17:11 | Nahoru | #19
pesastor> ale prase 501/03 už měl větrák, ale ty tlumiče nejsou 501

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

10.10.2013 v 18:18 | Nahoru | #20
pesastor>Žádná slátanina to neni Je to 502jka v originalnim a kompletnim stavu.Spousta odborníků jako ty plácá blbosti a pritom o čezetách ví prd.
Jednostranná vidlice byla jen vzadu.Přední byla oboustranná,ale byl tam jen jeden tlumič a silentbloky.Ventylátor na 501 od roku 1959.
502jka obě vydlice oboustranné po dvou tlumičích.Místo dvou výfuků jeden a klakson přesunut z čela karoserie dovnitř.Vim,ne,mam ho doma.

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

11.10.2013 v 11:29 | Nahoru | #21
Ta cena restaurace by asi odpovidala, On cas tech lidi co tam delaji a cely provoz firmy neco stoji. Tihle kluci z Las Vegas umi a delaji zajimave projekty, koukam na ne rad. A hlavne, zkus restaurovat neco cos v zivote nevidel a vlastne nevis do ceho jdes. To je jak by nekomu v cesku privezli treba HD ze tricatych let v krabicich, bez navodu a udelej z toho showroom kousek. Asi by to taky stalo peknou palku.
Ale jak tu uz nekdo psal amici jsou tam v tomhle oboru vseci stejni. Nekdy je to az sranda. Nejvic me dostavaji jak se rozplyvaji nad zbrusu nove upravenyma autama a kdyz vidis zaber z blizky jak jim nelicujou kastle, to by jeden brecel. Hold jejich prioritou neni dilenske zpracovani, ale wow efekt. Podvozek s technologii z pocatku doby kamenne a vepredu pod kapotou nuklearni reaktor....
Mi nekdo udelat za strasne prachy auto na zakazku a vypadalo by jako by se na tom cvicili karosarsti ucni v prvnim rocniku, tak ho asi necim umlatim. Kdezto amici reknou jen "wow dude, sweet ride"!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

11.10.2013 v 19:38 | Nahoru | #22
jendabalik> mel jsem 501, kdyzs moznabjeste nebyl na svete. A svete div se: vpredu i vzadu SILENTBLOK, vzadu jednostranna kyvka!
Kdo z toho 4x do roka v Praze nespadnul na kocicich hlavach pri prejezdu koleji, tak nezil!
Byl to dvojvejfuk, bez vejtilwtoru, vedle tachometru hodiny.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

11.10.2013 v 19:39 | Nahoru | #23
jendabalik> mel jsem 501, kdyzs moznabjeste nebyl na svete. A svete div se: vpredu i vzadu SILENTBLOK, vzadu jednostranna kyvka!
Kdo z toho 4x do roka v Praze nespadnul na kocicich hlavach pri prejezdu koleji, tak nezil!
Byl to dvojvejfuk, bez vejtilwtoru, vedle tachometru hodiny.....

(reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

11.10.2013 v 21:09 | Nahoru | #24
pesastor> Jenze jsi psal"jednostranne zaveseni v predu i vzadu"ale ve predu byla vidlice oboustranna.A hle,pred levym silentblokem olejovy tumic-1kus.

(reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

11.10.2013 v 21:28 | Nahoru | #25
pesastor> Jo,mozna jsem nebyl jeste na svete,ale poznam 501 od 502 a netvrdim o necem ze je to slatanina kdyz to nepoznam!

Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?

12.10.2013 v 00:48 | Nahoru | #26
Jednoznačně 502, měl jsem ji po celá svoje študácká léta a rád na ni vzpomínám (na profilu s foto). Jen ty zadní blinkry byly vodorovně, rezervní kolo si svépomocí jako doplněk pořizovali někteří doboví dovedové.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čz 175/501 barevné kombinace ČZ 175/501 Houba1224 3 13.9.2023 v 09:28 Dolin
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
skůtr ČZ 501 ČZ 175/501 FJRPEPA 5 21.7.2023 v 09:12 pondpavel
Renovace JAWA,ČZ ČZ 175/501, Jawa Stadion S11 kalousek 10 27.7.2022 v 09:57 Dolin
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37


TOPlist