Téma: Oprava elektromotoru
 
3.10.2013 v 16:46
Obracím se na Vás, protože vím, že je to tu samý odborník na všechno. Takže mi určitě poradíte s mým problémem.

Potřebuju opravit tendle motorek, originál je nekřesťansky drahej. Problém toho motorku je, že má prošoupaný komutátor až na podkladní izolant. Nenapadá někoho způsob, jak ten komutátor opravit? Například zpět nanést měď, či cokoliv. Fotka není nicmoc, snad dodám lepší

Předchozí
1 2 3
Následující

Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 16:50 | Nahoru | #1
Tohle je na novej komutáror ...musíš to poslat nějaké firmě která se s tím zabívá...tady není jiné řešení..ale neřeknu ti cenu, ale jestli nakonec nevýjde levnějc to koupit nové

Naposledy editováno 03.10.2013 17:00:05

1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 17:00 | Nahoru | #2
a která firma se tím zabývá? Já žádnou nenašel. Spousta firem dělá velký motory, ale malý nikdo

(reakce na) Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 17:10 | Nahoru | #3
markus> hele nakonec ti stejně nezbude to koupit nové, tímhle se opravdu nikdo asi zabejvat nebude...tohle prostě neopravíš..třeba ještě někdo napíše jinej názor...můj je to vyhodit do popelnice

Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 17:29 | Nahoru | #4
originál stojí deset tisíc

Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 17:55 | Nahoru | #5
Největší problém je ručně navinutej rotůrek vyvážit, většinou se to nepodaří.

Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 19:22 | Nahoru | #6
To je docela dost peněz, to bych zkusil vypreparovat z jinyho motoru - podobnyho. Uriznout kus hřídele s komutatorem, odvrtat/odsoustruzit hřídel zevnitř a nalisovat na stávající

1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 19:24 | Nahoru | #7
Z čeho to je?

1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 20:34 | Nahoru | #8
U nás ve firmě jsme tyhle rotory posílali do nějaké firmy u Prahy. Název nevím, ale jestli si vzpomenu, tak se zítra optám. Cena byla kolem 1500kč, převinutí, nový kolektor, vyvážení.

Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 21:01 | Nahoru | #9
Měl jsi nevhodné uhlíky - ty musí být měkčí než materiál komutátoru.Ale zase takové aby ti nepropojovali vedlejší lamely ( dle předpisu výrobce ).
Dnes ti to asi už nikdo neudělá.Musel by si mít komutátor potřebného průměru s počtem lamel.Taky bude trošku problém s ukončením vodičů - v tvém případě jsou zalisované ( je tam smyčka ). Dříve se vodiče do komutátoru letovali.
remote

Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 21:07 | Nahoru | #10
jeden výrobce komutátorů mi nabídnul komutátor podobného rozměru se setejným počtem lamel, ale problém bude s přepojením drátků. Já to rozhodně nezvládnu a ni nevím jestli by to šlo. Jinak převíjení je zbytečný, jde jenom o ten komutátor. Uhlíky byly originál, prostě ten motůrek už měl moc naběháno. Ten motor je zapertlovanej bez šroubků a my jsme ho přesto rozebrali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 21:10 | Nahoru | #11

prackarr píše: Z čeho to je?



je to z ventilátoru topení Mitsubishi Canter 24V verze. Prostě exot jako svině

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 21:11 | Nahoru | #12

pilos píše: U nás ve firmě jsme tyhle rotory posílali do nějaké firmy u Prahy. Název nevím, ale jestli si vzpomenu, tak se zítra optám. Cena byla kolem 1500kč, převinutí, nový kolektor, vyvážení.



zeptej se, jestli někdo takovej existuje, moc by mi to pomohlo

Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 21:23 | Nahoru | #13
To by se nemuselo tocit moc rychle, to by mohlo drzet pripajene...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 21:28 | Nahoru | #14

markus píše: je to z ventilátoru topení Mitsubishi Canter 24V verze. Prostě exot jako svině


Kolik to má kW a kolik otáček?
Jinak se kloním k tomu,že tam byly nevhodné uhlíky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 23:04 | Nahoru | #15

prackarr píše: Kolik to má kW a kolik otáček?
Jinak se kloním k tomu,že tam byly nevhodné uhlíky.



Stitek tam neni

1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru

3.10.2013 v 23:16 | Nahoru | #16
Nahradit jiným motorkem

Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 04:59 | Nahoru | #17
Hod tam nejt a nech to bejt...

1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 06:52 | Nahoru | #18

(reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 07:28 | Nahoru | #19

2stroke píše: Nahradit jiným motorkem



to je skoro nemožný

(reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 07:29 | Nahoru | #20

kodl77 píše: http://www.cebes.cz/produkty/



tyhle už jsem kontaktoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 07:45 | Nahoru | #21

markus píše: Stitek tam neni

Dobrá,tak odhadem. Točí to moc,nebo málo?

Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 07:57 | Nahoru | #22
Čau, zeptám se ti kamaráda co dělá u firmy na elektromotory, jezděj i do Prahy

(reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 08:09 | Nahoru | #23

prackarr píše: Dobrá,tak odhadem. Točí to moc,nebo málo?



to už se teď nedozvím

1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 08:17 | Nahoru | #24
Markus: nahradit jiným neni mozné? Motor jako motor, tvar valce a čumi z nej hřídel, na plast motoru i hřídel jde udělat pouzdro, takže rozmerove menší motor by tam podle me zastavet jít mohl, ja sem do topeni u 205ky nacpal motor z topeni golfu1 podobným zpusobem....

Prackar: ja myslím ze spatny uhlíky to byt nemusi, přeci jen se to v topeni v topeni točí furt, je to naka dodávka asi, takže uz to xkrat objelo svět - proste to bylo dimenzovane na par let zivota auta, měkký uhlíky co by se měnily častěji - to se u téhle komponent neuvažuje takovej servis, je to vse zalisovany a meni se to jako celek

2 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 08:31 | Nahoru | #25
Je to uhlíky. Vždy se musí ochodit uhlíky.
Opravuji komutátorové motory do praček. Kolikrát za třaba 10 let se mění 2x,3x uhlíky a komutátor je jak novej,nebo se jen trochu lízne soustruhem. Tady evidentně někdo dal tvrdé uhlíky,které zničily komutátor. Podle mně to bylo napadeno kutilem.
Ke mně chodí pro uhlíky furt někdo. Přijde a chce "levný uhlík" s tím,že si ho obrousí a napasuje,protože "origo je drahej". To slyším furt. A toto jsou výsledky. Každý chce prostě svoje.
Nebo třeba vysavače. Kolikrát donese někdo 20 let starej vysavač,uhlíky v háji a komutátor o.k.,z toho někdo dotáhne vysavač s komut. k.o. a přizná,že si tak měnil sám kartáče který "někde" sehnal...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 08:59 | Nahoru | #26
markus> www.sopo.cz

(reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 14:43 | Nahoru | #27
pilos> dík, vypadají nadějně

(reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 14:44 | Nahoru | #28

assassin píše: Markus: nahradit jiným neni mozné? Motor jako motor, tvar valce a čumi z nej hřídel, na plast motoru i hřídel jde udělat pouzdro, takže rozmerove menší motor by tam podle me zastavet jít mohl, ja sem do topeni u 205ky nacpal motor z topeni golfu1 podobným zpusobem....

Prackar: ja myslím ze spatny uhlíky to byt nemusi, přeci jen se to v topeni v topeni točí furt, je to naka dodávka asi, takže uz to xkrat objelo svět - proste to bylo dimenzovane na par let zivota auta, měkký uhlíky co by se měnily častěji - to se u téhle komponent neuvažuje takovej servis, je to vse zalisovany a meni se to jako celek



nahradit ho jiný by bylo mnohem složitější, navíc vůbec nevíme jaký měl otáčky atd. Taky každý milimetr navíc v rozměrech by byl velkej problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 14:47 | Nahoru | #29

prackarr píše: Je to uhlíky. Vždy se musí ochodit uhlíky.
Opravuji komutátorové motory do praček. Kolikrát za třaba 10 let se mění 2x,3x uhlíky a komutátor je jak novej,nebo se jen trochu lízne soustruhem. Tady evidentně někdo dal tvrdé uhlíky,které zničily komutátor. Podle mně to bylo napadeno kutilem.
Ke mně chodí pro uhlíky furt někdo. Přijde a chce "levný uhlík" s tím,že si ho obrousí a napasuje,protože "origo je drahej". To slyším furt. A toto jsou výsledky. Každý chce prostě svoje.
Nebo třeba vysavače. Kolikrát donese někdo 20 let starej vysavač,uhlíky v háji a komutátor o.k.,z toho někdo dotáhne vysavač s komut. k.o. a přizná,že si tak měnil sám kartáče který "někde" sehnal...



kutilem to napadeno nebylo, ale teprv bude Je to všechno originál vyrobeno v Japonsku nebo Portugalsku. Jinaky uhlíky byly taky sjetý, ale máš pravdu, že komutátor by měl přežít uhlíky několikrát. Buď udělali japonští soudruzi někde chybu, nebo to byl záměr

(reakce na) Oprava elektromotoru

4.10.2013 v 14:51 | Nahoru | #30

markus píše: kutilem to napadeno nebylo, ale teprv bude Je to všechno originál vyrobeno v Japonsku nebo Portugalsku. Jinaky uhlíky byly taky sjetý, ale máš pravdu, že komutátor by měl přežít uhlíky několikrát. Buď udělali japonští soudruzi někde chybu, nebo to byl záměr


normální věc...mělo by to vydržet to jo...ale vidám to porád uhlíky jak nové nikdy neměněné a kolektor totálně projetý...takže tak ..pár stovek uhlíku jsem už taky vyměnil tak vím o čem mluvím

Naposledy editováno 04.10.2013 14:53:21
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist