2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpečení ve společných garážích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpečení ve společných garážích
Jakub píše: valibuk> přesně tak, pokud je zámek (řetěz) opravdu kvalitní tak překonání jednoduché není :)
bohužel když si dou pro moto a sou to profici tak co vím od policajtu tak to zastřikaj dusíkem a je to celkem rychle pak dole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpečení ve společných garážích
jetam píše: bohužel když si dou pro moto a sou to profici tak co vím od policajtu tak to zastřikaj dusíkem a je to celkem rychle pak dole
Ty se bavíš s fízlama a ještě se tim chlubíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpečení ve společných garážích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpečení ve společných garážích
DonMušíno píše: Ty se bavíš s fízlama a ještě se tim chlubíš?
jj, dávaj mi celkem fajn výhody když jim sem tam něco řeknu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpečení ve společných garážích
Jakub píše: Bavil jsem se s klukem od tokozu, kde to zkoušeli. Řezání flexou ano, ale ne, žádnou aku - ta to prý nezvládne. Řezali ho velkou flexou s diamantovým kotoučem a prý to trvalo řádově několik minut. Ale to už by člověk musel řešit zdroj el. proudu. Tyhle info jsou jen tlumočený od nich.
tomu neveřím - dobrá malá flexa + úzkej řezací kotouč a je za moment po všem - mám značkovej řetěz za těžký prachy a když sem si zapoměl klíče tak za 20 vteřin bylo hotovo
i gdyž teda odborníkům s diamantovým kotoučem to asi trvá dýl, páč ten je na cihly a beton
Naposledy editováno 27.09.2013 12:35:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpečení ve společných garážích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpečení ve společných garážích
Che píše: tomu neveřím - dobrá malá flexa + úzkej řezací kotouč a je za moment po všem - mám značkovej řetěz za těžký prachy a když sem si zapoměl klíče tak za 20 vteřin bylo hotovo
i gdyž teda odborníkům s diamantovým kotoučem to asi trvá dýl, páč ten je na cihly a beton
Přesně, diamantem na kalenou ocel, pěkně zalepit kotouč a divit se proč to nejde.
Spíš jestli neměli KNB kotouč. To by smysl mělo pokud je řetěz tvrdší jak 60HRC. Pak už záleží na zpracování řetězu.
MedWed píše: Jakub> Kubo a kudy ten 11kg tezkej retez vedes? Zase nechci mit motorku odrenou od retezu, zvladnu to sam za pomoci asfaltu :D
Bezpečnostní řetězy maji na sobě v drtivé většině textilní rukávec kterej právě odření zabrání. Navíc pokud máš řetěz s takovýmto nějakým zámkem (kterej vřele doporučuju) nemusíš řetěz vůbec nikde prostrkávat a prostrčíš jen oko zámku který je pogumovaný. Navíc to má výhodu že takovejhle zámek můžeš vzít třeba někam s sebou i bez řetězu a použít ho jako kotoučák. Prostrkávat pouze předním kolem vřele nedoporučuju, neb pak je jednodušší prostě odmontovat dvě matky z vidlice a je hotovo. Nejlepší je samozřejmě zamknout to k rámu což v případě tvé motorky nebude problém.