Téma: Smazáno
 
25.9.2013 v 18:19
Smazáno

Uzavřeno 08.10.2013 v 17:08 uživatelem Black.lion


Naposledy editováno 08.10.2013 17:08:20

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

26.9.2013 v 13:35 | Nahoru | #61
Já prostě nechápu kam ten obchod s takovouto politikou prodeje chce dojít. Kurwa kolik peněz a snahy by je stálo říct Ano je to vada, zip vyměníme..? To je fakt nepochopitelný.
Leda že jsou si vědomi toho že prodávají naprostej šunt a tak vlastně sami ani nepředpokládají že to něco vydrží ale přesto se to snaží za každou cenu prodat a pak se k tomu nehlásit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

26.9.2013 v 13:44 | Nahoru | #62

Danny350 píše: Já prostě nechápu kam ten obchod s takovouto politikou prodeje chce dojít. Kurwa kolik peněz a snahy by je stálo říct Ano je to vada, zip vyměníme..? To je fakt nepochopitelný.
Leda že jsou si vědomi toho že prodávají naprostej šunt a tak vlastně sami ani nepředpokládají že to něco vydrží ale přesto se to snaží za každou cenu prodat a pak se k tomu nehlásit.



U nás neprodává kvalita, ale cena Takže začínající motorkář dá raději posledních 6k za nazran, než šetřit 16k na PSI a jezdit v jeanech

Naposledy editováno 26.09.2013 13:45:12

Smazáno

26.9.2013 v 13:48 | Nahoru | #63
můj syn si před pár lety koupil v BC soupravu textil/kůže. Během sezony se ten textil roztrhl. Ježdění to nevadilo, tak sezonu dojezdil. Pak šel reklamovat a odpověď byla, že ji uznávají a protože už stejné nemají, tak vrátí prachy. Vzali to i s bundou, které nic nebylo a vrátili plnou cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

26.9.2013 v 14:04 | Nahoru | #64
kubacech>
:o) Až u hubíků zase spadnou ceny z nereálných výšin,tak mě tam opět uvidí. 11let jsem jezdil v hadrech o hubíků. Dobrý. Loni jsem vyměnil kalhoty - opět od nich 8000kč - textilní - nejvyšší řada.Čekal jsem na ně 8 týdnů,plus 2týdny na opravu - nějak špatně mě změřili. Kromě toho jak skončí sezona,tak je půjdu reklamovat - zatíká mezi nohama a fest.
Za bundu chtěli nějakých 15tis. Tak sorry,ale magor nejsu. Náhodou mě sedla konfekční velikost od MBW.Co mám vykládat materiál mě připadne stejný,klimamembrána podobná,zvojené švi jsou také, protektory s CE, větrání spousta.opravdu namakaná bunda.s touto bundou mám najeto teprve 6000km,ale pocitově super. Cena? 3360,- korun českých? Nechápu.
Servis? u hubíků výměna zipu u kalhot 3-4týdny. V MBW do týdne. Potřebuji nadstavit termovložku abych ji mohl sepnout do bundy místo klimamembrány - samostatně nejde použít - cena 300kč a do týdne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

26.9.2013 v 14:08 | Nahoru | #65

kubacech píše: U nás neprodává kvalita, ale cena Takže začínající motorkář dá raději posledních 6k za nazran, než šetřit 16k na PSI a jezdit v jeanech


To je možný, ale každej kdo jezdí dýl ví že helma se mění co 4-5 let, boty taky o moc víc nevydrží atd. Takže pokud začínajícímu prodám šunt a ještě dělám obstrukce s uznáním oprávněné reklamace, zavřu si u něj dveře na zbytek jeho motocyklovýho života a ostatní peníze kterejch jak všichni víme není málo, půjde utratit jinam.

(reakce na) Smazáno

26.9.2013 v 14:29 | Nahoru | #66
mira-xj> Měl jsem stejný problém, teklo do rozkroku. Pro PSI neřešitelný problém 3x reklamace a následné vrácení peněz.
Mám RUKKU 3 roky a neteče nikam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

26.9.2013 v 14:39 | Nahoru | #67

Danny350 píše: To je možný, ale každej kdo jezdí dýl ví že helma se mění co 4-5 let, boty taky o moc víc nevydrží atd. Takže pokud začínajícímu prodám šunt a ještě dělám obstrukce s uznáním oprávněné reklamace, zavřu si u něj dveře na zbytek jeho motocyklovýho života a ostatní peníze kterejch jak všichni víme není málo, půjde utratit jinam.



Mě nákup bot v BC vyšel na těžké peníze za kvalitní německé boty, protože jsem nechtěl jiný šmejd, co vydrží pár měsíců a koupil kvalitu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

26.9.2013 v 15:02 | Nahoru | #68

kubacech píše: Mě nákup bot v BC vyšel na těžké peníze za kvalitní německé boty, protože jsem nechtěl jiný šmejd, co vydrží pár měsíců a koupil kvalitu.



ono nemusíš pokaždé kupovat to nejlepší na trhu,někdy stačí jít střední cestou, koupit kvalitní přilbu a k tomu koupit oblečení, které je kvalitní a nestojí majlant

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

26.9.2013 v 15:09 | Nahoru | #69

JardelT píše: ono nemusíš pokaždé kupovat to nejlepší na trhu,někdy stačí jít střední cestou, koupit kvalitní přilbu a k tomu koupit oblečení, které je kvalitní a nestojí majlant



Ale to si bohužel nemůžeš na krámě prohlížet rozdív ve kvalitě zpracování u bot z Itálie bot z Německa

Naposledy editováno 26.09.2013 15:10:02

(reakce na) Smazáno

26.9.2013 v 15:25 | Nahoru | #70

kubacech píše: Ale to si bohužel nemůžeš na krámě prohlížet rozdív ve kvalitě zpracování u bot z Itálie bot z Německa



nemluvím o botech, ale celkově, zrovna v Bikers Crown bych je asi nekupoval, byl jsem třeba v Olomouci u Pavelky a tam mě už taky nikdo nedostane, totální nezájem a ignorace, takže nakonec zvítězil jeden obchůdek, kde měl velký výběr, udělali mně super ceny, když jsem od nich bral celou výbavu a spokojenost

Smazáno

26.9.2013 v 19:58 | Nahoru | #71
Podle toho co tady čtu o bikers crownu ve vláknách v celým foru, tak jejich přístup je šmejdskej a prodávají tam samý šmejdy.Já osobně jsem tam nikdy nebyl a nikdy nebudu, tak nemůžu sdělit svý zkušenosti.Já nakupuju výbavu úplně někde jinde.A ten, kdo má jinej obchod z ruky než bikers crown, měl by si raději tu cestu udělat.

Smazáno

26.9.2013 v 20:32 | Nahoru | #72
cus,pokud jsem vše pochopil tak postupuj nasledovně(pracuji v obchodě).ze zakona maji na vyřizeni reklamace 30 dni.ikdyž ti reklamaci zamitli tak ti musi zboži ten 30-ty den vratit.jinak nestihli termin.co nejdřiv tam zajdi a pokud nebudou mit kalhoty na obchodě a nevrati ti penize nech si to napsat do reklamačniho protokolu.požaduj pisemnou zpravu o zamitnuti reklamace.nenech si vnutit něco že maš něco řešit s Chluncem.opět ze zakona za reklamaci zodpovida prodejce .
škoda že jsi z Jihlavi.ja bych tam udělal pořadek.

Smazáno

26.9.2013 v 20:43 | Nahoru | #73
ale na reklamační protokol v BC píší, že prodejce je Chlumec To mají ošéfované. Jakmile podepíšeš protokol, tak s tím vlastně prodejna nemá nic společného a vše předáváš do Chlumce.

Smazáno

26.9.2013 v 21:45 | Nahoru | #74
to neni pravda.dělaji z vas pitomce a vychazi jim to.
tady je zakon-Prodávající se povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Je třeba mít na paměti, že partnerem je pro reklamujícího vždy prodávající – ne výrobce nebo dodavatel.
Z tohoto zněni zakona je to uplně jasne .žadny Chlumec!!!

Smazáno

26.9.2013 v 21:52 | Nahoru | #75
Každopádně BC raději už nikdy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

27.9.2013 v 07:42 | Nahoru | #76
Danny350> sakra tak to mi něco uniklo, nebo jezdím málo (14 sezón na moto 600ccm a víc).
Helmu mám 11. sezón furt stejnou a nemám jedinej důvod ji měnit. Boty mají 12 sezón a zatím světe div se drží, nejsou prošlapaný, všechno je původní.
U helmy jsem měnil asi 2x vnitřek a 1x pinlock.
Tak jsem asi teda hovno motorkář že to neměním častěji

jo a bundu jsem měnil po 11 sezónách (Nazran, cordura, koupeno v ruco, což někteří asi ani nepamatují) opět vše bez jediné opravy, ale 2 pády. Kalhoty Levior výměna po 12 sez. 1x opravované.

jinak v BC bych si už po posledních zkušenostech také s reklamací nekoupil ani síťku na helmu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

27.9.2013 v 08:28 | Nahoru | #77
[quote=Mat]Danny350> Helmu mám 11. sezón furt stejnou a nemám jedinej důvod ji měnit.

ta doporučená výměna je kvůli stárnutí plastů a změně jejich vlastností - to se pozná až při crash testu.
jestli máš laminát nebo karbon, tak taky není vyhráno, protože stejně stárne i tlumící polystyrén.
je otázka, jak moc je to poznatelný v reálným světě, ale tohle je důvod, proč by se mělo měnit.

ad BC: reklamoval jsem tam rukavice a po mírným nátlaku z mý strany (nechtělo se jim) vyřízeno bez potíží.

nemusíš řvát, nemusíš bejt hustá, úplně stačí si vytrvale stát za svým.

(reakce na) Smazáno

27.9.2013 v 09:24 | Nahoru | #78
callowsick> to máš kliku že si nedopadl jako tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

27.9.2013 v 09:45 | Nahoru | #79
Mat> tak výměna helmy by se po těch cca 5ti letech měla dělat z důvodů zkřehnutí plastu, a já ji mám stejně za tu dobu už strašně omlácenou (no občas mi to i na zem spadne ) a vytlačený vnitřek atd. takže to řeším prostě koupí jiné. Takových lidí bude myslím většina, ale je jasný že když si ji hlídáš jak oko v hlavě a měníš jen polstry může vydržet dlouho.
S botama je to tak že mi ještě žádný nevydržely víc jak 4 roky (asi bude taky rozdíl jestli jsou to krosový přeskáče nebo sportovní kožený) protože je prostě prošlapu. Poslední boty už měly tak tenkou sešlapanou podrážku že se do nich udělaly díry durch a jak pršelo stříkala tama voda a to už nebylo moc redy. Ale je fakt že si kupuju boty zásadně tak aby byly pohodlný a jsem v nich klidně celej víkend někde na akci páč nemám potřebu s sebou táhnout jiný.
A Ruco si samozřejmě pamatuju, měli obchod v Židenicích (teď je tam nějakej kvelb pro zasraný pumpičkáře), taky jsem tam párkrát nakupoval. To už taky asi pamatuju hnědý uhlí

Smazáno

27.9.2013 v 10:13 | Nahoru | #80
To že si pamatuješ hnědý uhlí je houno. Někteří si pamatujou když ještě kvetlo.
Jinak prošlapat za 4 roky motorkový boty - to chce kumšt :o))) Bych doporučil víc jezdit - míň chodit. Mě první vydrželi 11 let (100 000km) a ty do mám teĎ (daytony turistické) nejeví známky opotřebení po 3 letech a asi 25000km. Upozorňuji a pokud jedu na motorce ,tak jiné boty neberu - i veškeré dovolené trávim jen v motobotách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

27.9.2013 v 10:42 | Nahoru | #81
Danny350> Ono je to jednak kvalitou zboží a taky způsobem použití a údržbou. Já mám vše šestou sezonu a bez problémů.

(reakce na) Smazáno

27.9.2013 v 10:52 | Nahoru | #82
BlackSabbath> tak jasný no Houbovi vydrží helma věky když leží u mě nebo u něj v garáži
Tak je fakt že já to používám často a intenzivně a navíc se o to příliš nestarám. Jsem zastánce názoru že je lepší si to za čas koupit nový než ztrácet čas údržbou.

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

27.9.2013 v 11:43 | Nahoru | #83
Máš pravdu, je to i o tom jak se k tomu člověk chová, já se snažím k tomu chovat tak aby to vydrželo. Neboť peníze netisknu a ani nešukám bankéřovu dceru (což je mimochodem škoda). Helmu mám Lazer, pamatuju si, že když jsem byl poprve v JaPaCo v brně pro lícnice (asi po 5 letech), paní na ní hleděla že je jak nová a nechtěla věřit že ji mám 5 let.
Kamoš koupil tu samou rok po mě a má ji taky stále v TOP stavu.
Boty mám silniční Alpinestars SM-X, podrážky je tam furt spoustu.

Obecně dnes není v módě vyrábět věci který by vydržely tolik, to nikdo z prodejců nechce. Další problém si myslím že je v tom že lidi kupují levné věci a pak se diví že to nevydrží.
Je fakt že kamoš koupil krásný boty tuším XPD (nebo nevím jak) za 1500 a přemýšlel jsem že je vemu taky, ale po 1 sezóně zničenej zip a popraskaná kůže skoro stejně jako u mejch starej alpin. Holt lepší přitlačit a koupit značkový, ale i tak jsem přesvědčen že dnes značkový nevydrží tolik co tenkrát.

Ruco nebylo tam jak je ten cyklo (ATREX), ale vedle, rohovej barák, nevím co tam je teď, já tam naposledy byl když tam byla Allianz pojišťovna.

(reakce na) Smazáno

27.9.2013 v 12:03 | Nahoru | #84
Mat> dcery bankéřů bývaj většinou hnusný
Já myslel že ten pumpičkářskej kšeft je právě až na roh, tak možná je to vedle. Ale naproti přes křižovatku je teď nějakej obchůdek, více méně s krosovejma věcma ale myslím už i na ostatní motorky tam něco mívají

Smazáno

27.9.2013 v 12:14 | Nahoru | #85
pokud nepřikoupili, tak to na roh není.
Naproti je SPORT BAZAR Michal Šutera odkaz
kupoval jsem tam pár věcí a majitel je super člověk.

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

29.9.2013 v 20:17 | Nahoru | #86
Hezký večer příznivcům reklamací
Abych to shrnula a pro info: moje kombinéza nebyla ta z nejlevnějších - cca 12 tis. Postup BC - 30 den reklamační lhůty jsem měla kalhoty k vyzvednutí u prodejce v Jihlavě (do Chlumce se zasílají všechny věci na reklamační oddělení) s protokolem o zamítnutí reklamace - téměř to samé co protokol výše - opotřebené obvyklým užíváním, je to spotřební zboží, na to se reklamace nevztahuje, reklamace se zamítá. Tudíž z BC vše dle zákona.
Pro vaše info - pročetla jsem veškeré zákony, judikaturu apod. a v podstatě dle zákona a praxe - veškerý textil, boty, atd. je spotřební zboží, na které se nevztahuje reklamace. Tudíž je v podstatě pouze na prodejci, jestli zboží opraví, a nikdo s tím nic nenadělá. V případě reklamace, kde je opravdu výrobní vada nebo něco podobného by měl prodejce věc opravit, případně vrátit peníze. Když ale napíše "spotřební materiál" jste prostě a jednoduše v pr.... Jediná obrana je poslat to sem www.tzu.cz - zkušební ústav textilu, kde vám udělají posudek, se kterým můžete operovat u prodejce. Jediná pozitivní věc - pokud bude posudek ve váš neprospěch, máte to zdarma, jinak to stojí 1.200,- s tím, že to můžete vymáhat po prodejci i s nárokem na opravu...
A jak jsem dopadla já? Díky mojí kamarádce, která se zná s majitelem BC, mi kalhoty opraví a zdarma, a to prý do 14 dnů. Takže v podstatě jsem dopadla dobře, ale bez známosti by to nešlo.
A další zkušenost - 3 prodavačky - 3 různé názory na reklamaci na zipu - ano i ne, ne včetně pana majitele, který mi vzkázal, že vadné zipy za reklamaci v BC neuznávají... A omluvil se za neinformovanost svých prodejců a za problémy, které mi tímto způsobili.
Takže v podstatě šťastný konec...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

29.9.2013 v 20:27 | Nahoru | #87
Black.lion> Šťastný konec pro tebe ano a samo ti to i přeju. Ale pro mě z toho vyplývá, že v BC nenakupovat. Protože pokud někde nechám 12 tis. a obchodník se zachová, jak se zachoval, nehledě na zákon, tak to pro mě není dobrý obchodník.
Nedávno jsem si na Jarově kupovala nový boty. Nemohla jsem se rozhodnout jestli 38 nebo 39 a prodavačka mi nabídla ať si je vezmu důmu, nechám je dýl na nohou a uvidím, případně můžu vyměnit Botky jsem nakonec vzala, neměnila a jsem maximálně spokojená

(reakce na) Smazáno

29.9.2013 v 20:34 | Nahoru | #88
HondaGiRRl> Jj, jak jsem psala - pro mě dobré, ale bez známosti bych nezmohla nic. A co jsem zjišťovala, tak bych ani naději úspěch neměla, podle zkušeností i doporučení Sdružení na ochranu spotřebitelů a dalších "poradních" orgánů...
Jinak co se týče přístupu při koupi v BC - nemůžu říct nic špatného, objednali víc velikostí bot, poradili s kombinézou, to všechno o.k.
Co mě nejvíc nemile překvapilo - rozpory v informacích, 30 dnů čekání a výsledek žádný... A dle majitele zipy na reklamaci neopravují, pouze za peníze... Dle prodavačky je to normální reklamace, kterou standardně dělají....
Tak si z toho vyberte...
.... jiný obchod.

A dopředu si zjistěte, co tam vlastně můžete reklamovat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

29.9.2013 v 20:34 | Nahoru | #89
HondaGiRRl> no osobně tohle nepovažuji za šťastný konec.............být "vděčný" kamarádce a majiteli BC?.....mimochodem, být v kůži "lvice" tak poprosím kamarádku aby mě seznámila s majitelm a místo omluvy za neinformovanost prodavačů,bych mu dal pěstí.

E: v BC jsem nakupoval taky,ale jen šity,u kterých jsem počítal s tím že se to zesere, takže mě ani nebylo líto peněz...a kdybych si nenechal ušít kombu u Hubíka a tu sračku z BC nevěnoval klukovi odtud,tak bych se s nima zhádal kvůli potrhané "podšívce"

Naposledy editováno 29.09.2013 20:36:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

29.9.2013 v 20:40 | Nahoru | #90
trins> No já v BC kupovala asi 3 týdny zpátky z nouze novou baterku, tak snad vydrží aspoň do konce sezony
Téma je zamknuto

TOPlist