Uzavřeno 21.09.2013 v 18:06 uživatelem JOHNNYDMOW
1 reakcí na tento příspěvek plna syntetika-klouzani spojky
2 reakcí na tento příspěvek plna syntetika-klouzani spojky
1 reakcí na tento příspěvek plna syntetika-klouzani spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plna syntetika-klouzani spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plna syntetika-klouzani spojky
S.i.i.i.s.a píše: JOHNNYDMOW> Tak tam je i z výroby předepsaná 10W40 Tak nevidím důvod tam dávat 10W50. A hlavně když Ti sedí 10W40 od Motorexu, tak jí tam prostě dávej a neřeš blbosti
Taky se pripojuji k odpovědi. K čemu měnit to co funguje dobře? Dávám do moto to s čím jsem spokojený a co mi funguje a nemám žádný důvod to měnit.1 reakcí na tento příspěvek plna syntetika-klouzani spojky
1 reakcí na tento příspěvek plna syntetika-klouzani spojky
ale taky budeš mít špatnou spojku jak ti napíšou místní odborníci.
Naposledy editováno 21.09.2013 10:09:37
kixs2 píše: že by tady?
ale taky budeš mít špatnou spojku jak ti napíšou místní odborníci.
v tom odkazu co posilas resej nejakou inovaci motulu 10w40 ja tam mam motorex tak snd to bude v poho.zatim sem nepozoroval ze by spojka nejak klouzla nicmene v tyhle kose toho clovek stejne moc nezjisti. ale dik za odkaz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plna syntetika-klouzani spojky
JOHNNYDMOW píše: ja ho tam daval vlastne jenom kvuli hlucnosti prevodovky hodne to pomohlo ale tak znate to clovek si rika dam jeste hustsi a bude to uplny pianko.ale teda asi na to pecu a valim tu 10w40citku.nicmene k cemu je ten olej teda urcenej?
Tak olej určuje výrobce předpokládám na základě testování a předpokládaných podmínek provozu moto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plna syntetika-klouzani spojky
S.i.i.i.s.a píše: Dával jsem do R1 plnou syntetiku od Castrolu 10W50 a spojka klouzala, pak jsem začal dávat Motul 10W40 a najednou je vše v pořádku
já jí tam leju (power racing 10W50) a v poho, hlavně ono je to doporučený i výrobcem toto tam přímo lejt, tak nechápu proč ti klouže spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plna syntetika-klouzani spojky
mára929r píše: já jí tam leju (power racing 10W50) a v poho, hlavně ono je to doporučený i výrobcem toto tam přímo lejt, tak nechápu proč ti klouže spojka
Co mám já R1 rok 2002, tak ta má předepsanou 10W40.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plna syntetika-klouzani spojky
S.i.i.i.s.a píše: Co mám já R1 rok 2002, tak ta má předepsanou 10W40.
no, a já mám 2004 a tam je 10W50
mára929r píše: no, a já mám 2004 a tam je 10W50
A máš to napsané v manuálu? Protože podle dat, tam má být 10W40
Year of manufacture: 2004-2005
Fork oil per rod: 530ML YAMAHA 01/76
Engine oil w/o filter: 2,9 L SAE 10W-40
Engine oil incl. filter: 3,1 L MIN. API SE
Final drive lubricant:
Brake fluid: DOT 4
Coolant: 2,51 L WASSER+
Fuel: 18 LITER SUPER
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |