globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Regulátor dobíjení
27.6.2013 v 21:37
Potřeboval bych poradit , jestli někdo bude vědět .
Na Burákovi mě odešel regulátor dobíjení , ale nemůžu sehnat ten stejnej ( ročník 99-02 ) . Mám tady z 03 . Rozdíl je vidět na foto . Vlevo , s pěti piny je starej model , vpravo se šesti je novější . Starej má vyvedeno pět drátů zakončených konektorem . Na novým je konektor přímo na těle regulátoru . Chtěl bych těch pět drátů ucvaknout a přepájet na vývody z novějšího regulátoru , tím mě bude konektor pasovat na současnou elektroinstalaci . Ale ...
Jeden pin , v horní řadě uprostřed je navíc . Údajně by měl jít na + pól baterky .
( spodní řada jssou přívody od altíku , horní řada jeden krajní je + , jeden je - )
Poradí někdo znalej ? Nechctěl bych odjeb.. i ten novější ( a funkční regulátor ) .






(reakce na) Regulátor dobíjení

27.6.2013 v 21:56 | Nahoru | #2
Jj, dík . O tom vím . Právě že ten co mám , nebo jinej starší je za polovinu ... a do 12 let starýho stroje se 100 000 km na tacho dát novej za 2 a půl litru se mi nechce ...

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 00:54 | Nahoru | #3
Jakej je u toho novýho rozdíl mezi + a + pól baterky? Pokud je jeden označenej jako výstup na baterku, tak to bude ten silovej a ten druhej označenej jen jako + bude nějaká signalizace dobijení nebo poruchy regulátoru.

Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 00:56 | Nahoru | #4
Jakej je u toho novýho rozdíl mezi + a + pól baterky? Pokud je jeden označenej jako výstup na baterku, tak to bude ten silovej a ten druhej označenej jen jako + bude nějaká signalizace dobijení nebo poruchy regulátoru.

Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 01:31 | Nahoru | #5
Jakej je u toho novýho rozdíl mezi + a + pól baterky? Pokud je jeden označenej jako výstup na baterku, tak to bude ten silovej a ten druhej označenej jen jako + bude nějaká signalizace dobijení nebo poruchy regulátoru.

Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 01:33 | Nahoru | #6
Jakej je u toho novýho rozdíl mezi + a + pól baterky? Pokud je jeden označenej jako výstup na baterku, tak to bude ten silovej a ten druhej označenej jen jako + bude nějaká signalizace dobijení nebo poruchy regulátoru.

Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 01:51 | Nahoru | #7
Jakej je u toho novýho rozdíl mezi + a + pól baterky? Pokud je jeden označenej jako výstup na baterku, tak to bude ten silovej a ten druhej označenej jen jako + bude nějaká signalizace dobijení nebo poruchy regulátoru.

Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 06:18 | Nahoru | #8
No asi to tak dopadne . Koukal jsem že totéž se řešilo zde :
link
A taky jsem se díval na el.schema Burgmana s tím novějším regulátorem ( schémata z více zdrojů ) a měli tam jen normálně pět vývodů ( třikrát z altíku a pak plus a mínus na aku ) , takže ten šestej fous je plonkovní a nezapojenej .

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 10:59 | Nahoru | #9
Jakej je u toho novýho rozdíl mezi + a + pól baterky? Pokud je jeden označenej jako výstup na baterku, tak to bude ten silovej a ten druhej označenej jen jako + bude nějaká signalizace dobijení nebo poruchy regulátoru.

Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 12:25 | Nahoru | #10
hele, koukal jsem na manuál na 03 a ten regl má být taky pětidrát...vypadá to, že tenhle novej není z toho modelu...navíc, jestli dobře vidím, tak ty piny v konektoru nejsou zrovna veliký a vzhledem k tomu, že i ty fastony, který jsou na tom starým, často nestačí, tak mi to připadá, že je to z něčeho jinýho, slabšího....má to na sobě nějaký údaje? popis...výrobce, typ model...

na jiných modelech bývá sedmidrát...ale je to daný tím, že tři jsou fáze(střída) a 2+2 jsou zdvojený póly...(+/-)...

Regulátor dobíjení

28.6.2013 v 12:29 | Nahoru | #11
pár šestidrátů jsem zapojoval a ten prostřední horní býval referenční přívod, zapojoval se na kladný napětí....každopádně jak už ti někdo radil, připoj ho na stator, přišroubuj (galvanicky) k rámu a měř výstup...pokud bude kolem šestnácti voltů, zkus přidat ten prostřední hodrní vývod k plusu...napětí by mělo spadnout na klasických 13,9V (zhruba)

Ty šestidráty byly většinou Denso a byly původně na starých hondách---na novějších jsem je neviděl...

Regulátor dobíjení

30.6.2013 v 21:39 | Nahoru | #12
Dal bych tento: M-REG2

Regulátor dobíjení

20.9.2013 v 21:54 | Nahoru | #13
Ja som menil regulator na B400 asi v marci kupil som z číny za asi 16$ cez ebay .prislo to ani nie za dva tyzdne!! A do dnes funguje bez problemov konektor ako original ..postovne zdarma.čo dodať za tie peniaze

Regulátor dobíjení

17.11.2013 v 19:28 | Nahoru | #14
Zdar hoši, tak se mi na mém Burákovi K1 zakouřilo od regulátoru a je v háji. Nevíte někdo kde a jakou druhovýrobu použít. Za origoš se mi nechce dávat takový prachy. Budu vděčný za každou radu. Je to můj první B400 a teprve se spolu seznamujeme mám ho měsíc. Dík

Regulátor dobíjení

17.11.2013 v 21:34 | Nahoru | #15
Mrkni o pár řádků výše: od Elesys MREG2

Regulátor dobíjení

2.1.2014 v 23:34 | Nahoru | #16


Naposledy editováno 05.01.2014 15:21:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zaseklá ruční brzda(parkovací) Suzuki AN 400 Burgman wáca 9 29.5.2024 v 23:28 chorke1
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... JamesM 0 4.5.2024 v 23:07 JamesM
Suzuki Burgman AN 400 pojistky Suzuki AN 400 Burgman lodo11 8 10.4.2024 v 23:08 NetPavel
Suzuki Burgman 400 2003 nejede Suzuki AN 400 Burgman dufus1 8 29.2.2024 v 20:51 maco
Suzuki burgman po výmene sviečky za... Suzuki AN 400 Burgman Marekvlk76 10 13.12.2023 v 12:22 suboglacius


TOPlist