Dneska ráno jsem měl problém s nastartováním mašiny: Nejdřív nechtěla natočit vůbec, startér se ani nepootočil, jen zhasly světla a kontrolky. Říkal jsem si: fajn, baterka v háji. Pak jsem to zkusil ještě jednou a to už se chytla, tak jsem jí zavčasu nandal plynu, ale vůbec se jí do toho nechtělo na to, že jsem měl téměř vykloubený zápěstí. A jak tak nabírala v otáčkách, začal se z výfuku valit bílej dým. Tak jsem toho nechal. No jak jsem heft pustil a bylo ticho, slyším , jak mi z přepadu (doufám, byla tma jak v prdeli) chčile benál. Pak už jsem se na to vykašlal, schoval jí a jel do práce vlakem.
Dáte nějaký tipy na odpoledne, až se na ní půjdu podívat za světla?
2 reakcí na tento příspěvek Prapodivný (ne)nastartování
1 reakcí na tento příspěvek Prapodivný (ne)nastartování
1 reakcí na tento příspěvek Prapodivný (ne)nastartování
Tak ja kouknu na svice, zceknu baterku a klepnu lehce po karburatorech jestli se ten plovak uvolni... nez to zacnu rozebirat. Uvidim. Jinak dikec za tipy borci.
V prvnim pripade netesni jehla na plovaku, ve druhem voda v motoru (tesneni pod palici, praskla palice nebo blok nebo treba jen gufyrko na vodni pumpe....)
1 reakcí na tento příspěvek Prapodivný (ne)nastartování
Naposledy editováno 19.09.2013 18:04:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prapodivný (ne)nastartování
Jarda350 píše: Vyndat svíčky a starovat, dokud to benzín nevyfluše, pak nechat třeba pře noc bez svíček odpařit
Ale snad nejdriv opravit tybkarburace, vypustit olejobenzin, dat novej filtr, vyflusat to z valcu, novy svice.... A stane se zazrak -> chytne na cvrnknuti!
1 reakcí na tento příspěvek Prapodivný (ne)nastartování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prapodivný (ne)nastartování
Ještě jedna věc: karbce můžu čistit techničákem nebo mám kupovat nějakej ten speciální dryák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prapodivný (ne)nastartování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prapodivný (ne)nastartování
Klanus44 píše: AdosR> Tak já měl naštěstí téměř prázdnou nádrž, takže v tomhle ohledu cajk, ale docela mě se*e, že svíce, olej a filtr jsem měnil někdy červnu. No ale aspoň mám možnost si zatím odrezit nádrž. To už plánuju asi měsíc.
Ještě jedna věc: karbce můžu čistit techničákem nebo mám kupovat nějakej ten speciální dryák?
Jestli chces karburace opravdu vycistit a ne 'vycistit' vyndej a odnes nekam, kde maji ultrazvukovou cisticku. Vetsinou firmy, co opravuji vstrikovaci cerpadla kamionu. Pak to ale samozrejme znamena komplet serizeni vc.synchronicace. Ja se takhle trapil pul predlonsky sezony - biosracky v kanalkach. Mel jsem to enkrat venku, cistil, cistil a nic. Po ultrazvukovem cisteni uplne jina motorka!
Edit:
Nadrz odrezis kyselinou citronovou: 10% roztok, kyselinu koupis v Tescu u veci na zavarovani za par supu, nalejt plnou bandu a drzet ca 24 hodin pri teplote 60 az 70 stupnu (horkovzdusna trouba). Vylejt, vyplachnout horkou vodou, vyplachnout lihem kvuli zbytkum vody a to je vsechno. Delal jsem s tim 3 bandy nasich 2T veteranskejch motorek a pohoda!
Naposledy editováno 20.09.2013 08:25:49
Co se týká těch karbíků, tak ty jsem právě ultrazvukově čistil v tom červnu taky v rámci jakýsi GO. Aspoň mě to teď konečně donutilo koupit nový svíce a vyměnit ty NGK za Brisky. Jsem na ně dost zvědavej, když si je lidi tak chválí. Akorát toho rejžožrouta, co designoval přístup ke svícím bych zfackoval.
1 reakcí na tento příspěvek Prapodivný (ne)nastartování
Jinak karbecy jsem vyvářel v hrnci ve vodě s citronkou nebo se saponátem a pak vyfoukal vzduchem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prapodivný (ne)nastartování
atheris píše: Taky se mi stalo, kohout na primár(což je blbě a píšou to i v návodu), motorka v kopci na bočním stojánku, sekne se plovák a benzín teče, trochu do motoru, trochu do filtru, něco ven. Je to nepříjemný, může prasknout při startování i ojnice, olej plnej benzínu, filtr nacucanej, záleží, jak byla motorka postavená. Mně to zaškytalo, bouchnul benzín v laufu a vyrazilo mi to těsnění z koncovky. Chce to seřídit plováky a dávat kohout do správný polohy.
Jinak karbecy jsem vyvářel v hrnci ve vodě s citronkou nebo se saponátem a pak vyfoukal vzduchem.
Takže přes zimu má být pal kohout u karbeců na poloze off nebo jak? Já měl ted moto Ninja 6 měsíc v garáži a nejezdil jsem a nic to neudělalo a normálně startovalo
Naposledy editováno 23.09.2013 18:44:53
Mám ještě jeden dotaz než se pustím do toho čištění... Možná to moc hrotím, ale nerad bych to podělal ještě víc než to je.
Vím, že mám vyměnit olej a filtr, svíce, čistit karbíky a ještě nechat motorku spotřebovat to, co v ní zůstalo za sajrajt. Nějak to ale nemůžu uspořádat, aby mi teoreticky nedošlo k dalšímu zasírání nových věcí "olejobenzínem" nebo nehrozilo zadření, pokud to všechno první vypustim...
Takže jak? Asi stačí jen pořadí, pokud jsem teda nevynechal něco závažnýho...
jinak ten bílej dým je aerosol benzínu, je to normální při ulití motoru...každopádně jestli to bude dýmovnice i po oživení, tak sleduj olej....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |