paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zvýšení komprese
Prochazel jsem si nahradni dily na netu na moje drz a objevil jsem ze se delaji pisty ktere zvisi kompresy z puvodnich 11,3 na 12,3. V pripade vymeny pistu za takzvany high compression pist je potreba menit jeste neco jineho ? A kde se zmena projevi (vyssi vykon, lepe do otacek, nizsi zivotnost atd.) ?

zvýšení komprese

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2013 v 18:24 | Nahoru | #1
Máš už DynoJet? Stojí pár korun a nárůst výkonu je u DRZ hodně citelný..

zvýšení komprese

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2013 v 18:25 | Nahoru | #2
Proč to dělat ? Motor na vyšší kompresi není nadimenzovaný, ale jestli ti nevadí dřívější generálka motoru. Koupit laďák, KN filtr nechat přetriskovat karbec a naladit na brzdě, motorka pojede hned líp. Minimálně pocitově.

Naposledy editováno 15.09.2013 18:31:15

zvýšení komprese

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2013 v 18:30 | Nahoru | #3
Jenom vyšší kompresí žádnýho výkonu navíc nedocílíš. Bavil jsem se otom zrovna nedávno se Zdeňkem Havlíkem. V česku není nikdo kdo by otom věděl víc.

zvýšení komprese

15.9.2013 v 19:49 | Nahoru | #4
Dyno jet,K&N filtr a nejspis yoshimura rs 2 kompletní systém plánuji na zimu. Jaká čísla bych měl očekávat při těchto upravách a řádném seřízení ? Chtěl bych se dostat alespoň na 33-34 kw z původních 29.4kw. Je to reálné (za předpokladu, že je vše dobře seřízeno a motor je v pořádku) ? Kompresi měnit neplánuju, jen jsem dneska koukal na náhradní díly a rozklil sem si pístní sadu od namury a koukal jsem, že vyrábí píst s vyšším kompresním poměrem tak mě to zaujalo. Když nebude nárust výkonu tak by měla, ale nastat alespoň změna průběhu výkonu nebo se pletu ?

2 reakcí na tento příspěvek zvýšení komprese

15.9.2013 v 20:01 | Nahoru | #5
Ještě můžeš koupit ostrý vačky a udělat 3*3MOD. Což stejně s KN a laďákem bude potřeba, jelikož přes ten šnorchl co tam je od výroby by tomu vzduch určitě chyběl.

c.j.: Se sériovým výfukem a filtrem? Chtěl bych slyšet konkrétní zkušenost. Díky
Je fakt, že ta sada stojí kolem 1500-,. Takže by to za to aj stálo.

(reakce na) zvýšení komprese

15.9.2013 v 20:17 | Nahoru | #6
cccp> u ostrejch vacek sem cetl na thumpertalk, ze odchazi brzo a navic uz ten ziskany vykon nejak neodpovida porizovaci cene(musim to dat do servisu, sam tomu tolik nerozumim). O 3x3 mod vim, tu udelam pred serizovanim a montazi dynojetu a ladaku. Bylo by super kdyby mel nekdo graf z brzdy z podobny upravy. Klidne i na jiny motorce nebo aspon kde je u nas brzda pro motorky. Vetsinou kdyz sem volal do servisu ( suzuki Plzen a Praha) tak byli vsichni hodne chytry, ale nic konkretniho mi rict nedokazali a o serizovani na brzde sem si mohl nechat tak akorat zdat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení komprese

15.9.2013 v 20:22 | Nahoru | #7

cccp píše:

c.j.: Se sériovým výfukem a filtrem? Chtěl bych slyšet konkrétní zkušenost. Díky
Je fakt, že ta sada stojí kolem 1500-,. Takže by to za to aj stálo.



Jo, jeden kámoš měl laďák (Leo X3) a Dyno a zvedalo se to plynem i na trojku, po této zkušenosti si DynoJet na DRZ koupil i druhý kámoš, který měl jen seriový výfuk a i tak byl nárus citelný. Asi tak citelný, že už ani ten laďák neřešil. Ale s laďákem to jelo lépe a z kitu se s laďákem použila největší tryska, bez laďáku střední. V kitu byly tuším trysky o třech průměrech.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení komprese

15.9.2013 v 20:29 | Nahoru | #8
c.j.> co mel za prevod asi nevis vid ? Prijde mi to divny, aby se to se seriovym prevodem zvedlo na 3jku, kdyz bez dynojetu se to na 2jku ani neprizvedne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení komprese

16.9.2013 v 11:53 | Nahoru | #9
CZstalker> jojo bez dynojetu tak možná na 1ku plnynem a to ještě cukneš rédlama , až budou zas prachy , tak bych to chtěl taky zkusit ten karbec a brzdu asi..ale přijde mi, že na seriovej převod už se to třeba při 130 pocitově zvukem přetáčí, tak co by to udělalo po úpravě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení komprese

16.9.2013 v 15:22 | Nahoru | #10
kocaa> tak me na jednotku plynem krasne bez cukani ale to s tim pretacenim se ti jen zda podle me kort kdyz mas sm ja na sku jel s prevodem 15/44 po rovine 155 a sla by dal jen koncila rovinka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení komprese

16.9.2013 v 17:38 | Nahoru | #11
CZstalker> Tak jako já jel taky 155 a poměr je tam myslim 15/41 ale prostě už je ten motor dost vytočenej na moje uši , prostě bych to chtěl napřed ozkoušet, jak to jede a porovnat to no

(reakce na) zvýšení komprese

16.9.2013 v 20:18 | Nahoru | #12
kocaa> tak to jo, kazdej rika neco jinyho chce to holt tu osobni zkusenost

(reakce na) zvýšení komprese

16.9.2013 v 21:56 | Nahoru | #13

CZstalker píše: c.j.> co mel za prevod asi nevis vid ?



Vzadu největší co se vešla (52ka?) a vepředu o zub méně.

zvýšení komprese

16.9.2013 v 22:04 | Nahoru | #14
jo, to byly naše začátky..



zvýšení komprese

19.9.2013 v 20:18 | Nahoru | #15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S mikyR8 12 17.4.2023 v 14:00 assassin
Jízda s jednou pružinou Suzuki DR-Z400S Pedl 21 8.7.2022 v 18:16 Ghost-CBR1000rr


TOPlist