2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
panTerek píše: A teda nechcu rýpat, ale jedeš pro BMW v kabriu a nemáš na benzín z Německa do ČR?
Třeba nemá ani na to BMW a proto ho chce převážet v dodávce
3 reakcí na tento příspěvek Auto v dodávce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
jojkoz píše: http://auto.sme.sk/c/6708892/nemecki-policajti-zastavili-poliaka-ktory-prevazal-matriosku-z-aut.html
pro tebe ideální inspirace
1 reakcí na tento příspěvek Auto v dodávce
Jinak bawo ve stavu ze v Německu nedostane tuv - nemůže po ose, to asi neni dobrej nápad pro cloveka kterej řeší peníze...
The_Kučí píše: Dobře tak to budu blize specifikovat dodavka auto
Ber to na čistě teoreticky ..zkoušel to někdo?
normálně se to tak vozí...hlavně polští bratři.
základem je mít nástavbu uvnitř širší než auto venku a rozvor s jedním přesahem delší než podlahu nástavby (i když jsem viděl vézt i auto "na břiše". vše ostatní je řešitelné.
druhou otázkou jsou hmotnosti - dodule z obrázku má maximálně 800 kg papírovou nosnost a auto z obrázku je o skoro tunu těžší
jojkoz píše: http://auto.sme.sk/c/6708892/nemecki-policajti-zastavili-poliaka-ktory-prevazal-matriosku-z-aut.html
se obávám, že novinář tomu rozumí jak ementál vepřovému...
6x2 pro převozy aut je většinou ld (fotka odpovídá), celková max. 25,3 tuny (většinou 24,9 nebo 24,7 tuny)
vlastní hmotnost takového podvozku je cca 9,5 tuny
nástavba pro převoz aut je těžká jako kráva, cca 3 tuny
první auto se tváří jako 8-12 tuna, hmotnost s valníkem cca 4,5 - 5 tun
druhé auto se tváří jako 6-8 tuna, hmotnost s nástavbou cca 3,5 - 4 tuny
mercedes odhaduju na 2 tuny
takže 24,7 - 9,5 - 3 - 5 - 4 - 2 = přes tunu rezerva
polák přetížil maximálně zadní nápravy auta, pakliže vůbec.
upevnění nákladu neposoudím.
je pravda, že takováhle matrjoška zaujme
assassin píše: Bawo asi zádný do dodávky rozumne nenacpes- smarta roadster nebo street ka asi jo :)
Jinak bawo ve stavu ze v Německu nedostane tuv - nemůže po ose, to asi neni dobrej nápad pro cloveka kterej řeší peníze...
Peníze řeší asi každej,ale nikde jsem nepsal,že bych chtěl auto bez TUV ..Jen přemejšlim nad alternativama,neberte tyhle nápady moc vážně
btw. pokud vim tak TUV v německu je mnohem přísnější než tady v ČR ..co je na tom pravdy?
Naposledy editováno 13.09.2013 13:33:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
FishX3 píše: 1. sehnat si paleťák s osobákem co na to má tažný a řidičem B+E
2. vytížit nějakou práznou spedici
3. po ose ?? nevím jak to je dnes s převozníma značkama
převozky stojí cca 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
mariano píše: převozky stojí cca 4
co jsem tam koukal cca 2500kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
The_Kučí píše: co jsem tam koukal cca 2500kč
včetně pojištění?
na dobu nutnou pro vyřízení dovozu nebo jen na 3-4 dny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
mariano píše: včetně pojištění?
na dobu nutnou pro vyřízení dovozu nebo jen na 3-4 dny?
včetně pojištění na 5 dní myslím
1 reakcí na tento příspěvek Auto v dodávce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
The_Kučí píše: včetně pojištění na 5 dní myslím
jo, to jsou ty levnější...pak bude auto stát 10-20 dní před barákem, než dostaneš český noty
1 reakcí na tento příspěvek Auto v dodávce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
JR.. píše: Ta E36 by se dovnitr asi vesla, ale nebudes mit misto, abys to dobre privazal a myslim, ze v ty krabici ani nebude za co to privazat. Osobne vzdycky vezmu platak a dojedu si pro to.
s vazanim bych si hlavu nedelal, skakat to nebude a pokud chce mit jo jistotu, staci vymezit vule mozi pneu a bokem skrine - to mu zajisti i trámek - aby to případne neodřelvpředu a vzadu klíny ke kolum
Naposledy editováno 13.09.2013 15:24:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
1 reakcí na tento příspěvek Auto v dodávce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
Jirka.46 píše: FishX3>No,myslím,že když ho v DE chytnou,že to nemá přikurtované,tak to bude několikrát dražsí,než celá přeprava.
Proč myslis?
Jirka.46 píše: FishX3>No,myslím,že když ho v DE chytnou,že to nemá přikurtované,tak to bude několikrát dražsí,než celá přeprava.
vycházim z toho, že jestliže je to takhle natěsno, slouží kurtování spíš jako ochrana proti poškození než jako fixace nákladu z důvodu posunu těžiště ........ to že to je píčovina, o tom snad ani nemá cenu diskutovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto v dodávce
FishX3 píše: s vazanim bych si hlavu nedelal, skakat to nebude a pokud chce mit jo jistotu, staci vymezit vule mozi pneu a bokem skrine - to mu zajisti i trámek - aby to případne neodřel
vpředu a vzadu klíny ke kolum