1 reakcí na tento příspěvek gilera dna 125
2 reakcí na tento příspěvek gilera dna 125
Je tady spíš na místě otázka, jestli opravdu nezvolit cestu řidičáku. Shánět něco jako je ta Gilera (když skůtr nechceš), protože to neni až tak běžný, nebo vzít část peněz, udělat Ačkovej řidičák a mít volnost výběru
Naposledy editováno 08.09.2013 10:08:31
S.M-A-RT píše: Jo, už na to koukam, tak asi se to nějak změnilo, původně se to podle jejich stránek dalo řídit i s Bčkem, teď už to tam neni Tak pardon
Je tady spíš na místě otázka, jestli opravdu nezvolit cestu řidičáku. Shánět něco jako je ta Gilera (když skůtr nechceš), protože to neni až tak běžný, nebo vzít část peněz, udělat Ačkovej řidičák a mít volnost výběru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
S.M-A-RT píše: Jo, už na to koukam, tak asi se to nějak změnilo, původně se to podle jejich stránek dalo řídit i s Bčkem, teď už to tam neni Tak pardon
Je tady spíš na místě otázka, jestli opravdu nezvolit cestu řidičáku. Shánět něco jako je ta Gilera (když skůtr nechceš), protože to neni až tak běžný, nebo vzít část peněz, udělat Ačkovej řidičák a mít volnost výběru
Jo, to taky byla úvaha, není ještě zcela zavrhnuta. Ale bod1: nějak se mi neče dělat ty testy
Bod2: navíc na tolik hodin autoškoly fakt nevim, kde bych vzala čas, bych to dělala půl roku
Bod3: motorka byla můj sen, ale nemám moc zkušenosti a vlastně ani nevim, jestli by mě to nakonec bavilo, ale o skutru jsme s polovickou do Prahy na popojizdecky beztak uvazovali. Takhle bych měla neco, co se mi libi, hodí a zjistila bych, jestli mě to vlastně baví a zda nejsem úplně dřevo, trošku bych se naučila a pak bych se za dva tři roky třebas rozhodla pro papiry a neco normálního....
1 reakcí na tento příspěvek gilera dna 125
keto píše: Nemáš to špatně vymyšlené trochu se otrkat na automatu a pak pokud tě to bude bavit jít dál.Pokud tě to bude bavit,tak to tři roky nevydržíš a pak je v podstatě jedno co si na ten rok koupíš,protože to brzy prodáš.Pokud tě to bavit nebude,tak je to taky jedno,protože na tom stéjně toho moc nenajezdíš
Ale jo, vydržím, já jsem šnek na rozhodování a upgrade
A když mě to bavit nebude, prostě to k autu bude vážně jen druhá varianta pro přesuny, kdy nebudem chtít tahat auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
targi píše: ...Ale bod1: nějak se mi neče dělat ty testy
Bod2: navíc na tolik hodin autoškoly fakt nevim, kde bych vzala čas, bych to dělala půl roku
Bod3: motorka byla můj sen, ale nemám moc zkušenosti...
Holka, nic ve zlém, ale ty testy se nedělají pro srandu králíkům... pravidla zkrátka znát musíš a přes to vlak nejede. Když zmiňuješ možnost řízení s řidičákem "B", tak předpokládám, že papíry na osobák už máš a když jsi zvládla tohle, tak snad není důvod nezvládnout zkoušky na motorku, ne? Otázky jsou, kor ohledně pravidel, prakticky stejné.
A za další... píšeš, že zkušenost s řízením motorky nemáš, takže o důvod více, proč si kurs pod vedením instruktora udělat a nějaký úplný základ tak mít. Spousta začátečníků se domnívá, že jízda na motorce je prakticky to samé, co jízda na kole, ale to vůbec není pravda.
Ještě je možnost, máš-li ochotného známého s motorkou sk. A1, třeba YBR125, CLR125, nebo CBR125 (ano, raději čtyřtakt, je "hodnější", kdežto dvoutakt, kor otevřený, je docela divočák), který Ti může motorku půjčit někde na letišti, ať si to ozkoušíš a uvidíš, jestli Ti to bude stát za to. A rozhodně to není nereálná věc - já takto během pár desítek minut naučil jezdit na motorce kamaráda, co předtím tvrdil, jak "má z motorek hroznej strach a respekt" - a to jsem jej posadil rovnou na GS500!
Ohledně toho zmíněného "poloautomatu" na K-Pipe... rozhodující jest, co bude napsáno v techničáku v kolonce "řazení převodovky". Někteří dovozci to dokážou "očůrat" a dostat zápis "aut" i u motorek, které čistě automatické řazení nemají. Holt se tím bohužel otevírá prostor pro další "šmelení" - zkrátka, jak je v TP napsáno "aut"., tak je možné motorku řídit s "béčkem".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
J.M.K. píše: Holka, nic ve zlém, ale ty testy se nedělají pro srandu králíkům... pravidla zkrátka znát musíš a přes to vlak nejede. Když zmiňuješ možnost řízení s řidičákem "B", tak předpokládám, že papíry na osobák už máš a když jsi zvládla tohle, tak snad není důvod nezvládnout zkoušky na motorku, ne? Otázky jsou, kor ohledně pravidel, prakticky stejné.
A za další... píšeš, že zkušenost s řízením motorky nemáš, takže o důvod více, proč si kurs pod vedením instruktora udělat a nějaký úplný základ tak mít. Spousta začátečníků se domnívá, že jízda na motorce je prakticky to samé, co jízda na kole, ale to vůbec není pravda.
Ještě je možnost, máš-li ochotného známého s motorkou sk. A1, třeba YBR125, CLR125, nebo CBR125 (ano, raději čtyřtakt, je "hodnější", kdežto dvoutakt, kor otevřený, je docela divočák), který Ti může motorku půjčit někde na letišti, ať si to ozkoušíš a uvidíš, jestli Ti to bude stát za to. A rozhodně to není nereálná věc - já takto během pár desítek minut naučil jezdit na motorce kamaráda, co předtím tvrdil, jak "má z motorek hroznej strach a respekt" - a to jsem jej posadil rovnou na GS500!
Ohledně toho zmíněného "poloautomatu" na K-Pipe... rozhodující jest, co bude napsáno v techničáku v kolonce "řazení převodovky". Někteří dovozci to dokážou "očůrat" a dostat zápis "aut" i u motorek, které čistě automatické řazení nemají. Holt se tím bohužel otevírá prostor pro další "šmelení" - zkrátka, jak je v TP napsáno "aut"., tak je možné motorku řídit s
"béčkem".
Jojo, papíry na auto mám už deset let. Protě se mi to nechce dělat, jsem srab na testy, není to o tom, že bych neuměla pravidla.
Tod k testům.
Zkušenosti s řízením nemá 90% skutristu dneska a beztak jezdí. Já se nedomnívám nic a neříkám ze bych si nezaplatila pár hodin s instruktorem, soukromne, jen pro můj klid.
A bohužel krom jednoho jediného člověka nikoho kdo by měl motorku neznám. A i ten jeden jedinej je toho času a možná napořád vyřazen ze hry, rozbil se na motorce a má sesroubovanou nohu a neví, jesti znova začne.
Tak prostě zvazuju všechny možnosti a chci vybrat tu nejlepší a nevim, no
1 reakcí na tento příspěvek gilera dna 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
CassidyCZ píše: Taky po něčem podobném pátráme s přítelkyní a došli jsme k tomu, že sice jsou další podobné motorky, ale nejsehnatelnější je ta Gilera - i když je to s ní dost těžké
A jaké to ještě jsou, prozrad prosím
1 reakcí na tento příspěvek gilera dna 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
targi píše: Ještě na neco se optam, proč dejme tomu většina motorkaru jezdí víceméně bezpečně oblečeno a skutriste-vetsina jezdí v lodickach, sukynkach, krataskach atp? Nějak mi to neustále srotuje to je v tom takovej rozdíl, nebo skutriste prostě jen zbytečně hazardujou?!
Určitě hazardujou, protože i pád v dost malé rychlosti může mít následky. Ale účelem skůtru je většinou se přiblížit a pak tam normálně fungovat, takže by nemělo smysl jezdit navlečený. Rozdíl je jenom v tom, že když pojede skůtrista v kraťasech a žabkách do obchodu, všichni to berou v pohodě a když já jedu do obchodu na motorce v kalhotech, teniskách a tričku s krátkým, tak na mě všichni čumí jak na blázna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
Nj, jenže hodne z nich jezdí i docela relativně streky a mezimesto atp, kolik jich potkávám motajicich se po silnici např na Slapy, ještě jsou k zulibani, sotva jim to je de a motaj se u středové čáry, takže je předjet a nesejmout je někdy slusnej vykon. A to vše v krataskach krátkým rukávu a někdy i zabkach. 25 na holou by bylo malo.
Naposledy editováno 08.09.2013 13:48:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
targi píše: Výmluvy, si vemu bagl a prevliknu se, ne?!
Nj, jenže hodne z nich jezdí i docela relativně streky a mezimesto atp, kolik jich potkávám motajicich se po silnici např na Slapy, ještě jsou k zulibani, sotva jim to je de a motaj se u středové čáry, takže je předjet a nesejmout je někdy slusnej vykon. A to vše v krataskach krátkým rukávu a někdy i zabkach. 25 na holou by bylo malo.
No je to lenost Ale neboj se, že by se ti chtělo v létě kvůli pár km navlíkat, pak zase svlíkat a ještě to tahat sebou - to člověk udělá jednou a pak už hezky po lehku Ale je to risk no Ale každému to jde na vlastní triko a uvědomí si to, až to někde v tom lehkém oblečení položí
Já si to uvědomuju, ale stejně tak občas do města vyjedu Jedu pak ale výrazně jinak než v kombi
U nás naštěstí co jsem potkal pomalé skůtristy, tak jezdí skoro v odstavném pruhu nebo škarpě, takže pohoda
Nj, já si na lehko vyrážet nehodlám, ale zas nechci nějaké super oblecky, ale nějaká zlata střední cesta určitě bude. Pac svoji kůži nám docela rada, kevlarove jeansy atp ono i když se na kole člověk rozbije tak si dá parádní lisej a tak je rychlost tak max 30
Naposledy editováno 08.09.2013 13:57:34
2 reakcí na tento příspěvek gilera dna 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
Nevim no, ale úplně v krátkým mi to proste přijde jako opravdu hazard...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
targi> No, co jsem o tom našel, tak 90% věcí byla polsky Ale podle googlu to je čínská značka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
targi píše: keto> už jsem párkrát viděla maniku v krátkém + chranice lokty, kolena, ramena a zada plus ale normal boty
Nevim no, ale úplně v krátkým mi to proste přijde jako opravdu hazard...
Samozřejmě je to risk,ale to je už i to,že se odvážíš na dnešní cesty vůbec vyjet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gilera dna 125
Zaplatit si alespoň kondiční jízdy rozhodně není od věci, kor ohledně základů na motorce. Ostatně koukni se na tento klip , ten poví víc, než statisíce slov. Mirek Lisý to zahrál opravdu věrně.
Ohledně té Tvé otázky k oblečení... měl jsem skútr Yamaha SA22 (JOG50RR) a zpočátku jsem na něm také jezdil poctivě oblečený, ale navlékat se kvůli 3.5km cestě do mundúru (kalhoty, bunda, boty) byl, v práci do monterek a pak zase zpátky... bylo to dost otravné, to už jsem raději jel na GS500, aby "mi to stálo za to". Takže je to o přístupu, skútr jest zkrátka brán jako přibližovadlo, na kterém jaksi podvědomě "nehrozí ta rizika, co na motorce", i když to pochopitelně není pravda. Takže jsem později stejně jezdil jen v plátěnkách, triku a keckách (i párkrát pěkně zmokl), pochopitelně si uvědomuju, jak jsem riskoval a později jsem skútr stejně prodal.
Ale jezdit v keckách, natož žabkách, je každopádně nesmyslný hazard a to i na skútru, natož na motorce, to keto napsal přesně. A hlavně nejezdit na motorkách ve šněrovacích botech... mně se jednou na GS500 navlékla tkanička na šaltpáku a od té doby v takových botech na motorku nesednu.
BTW. Jak jsem už řekla, man v planu si pár jízd zaplatit , to za a a za b je ten klip imho mírně pritazen za vlasy.
Naposledy editováno 08.09.2013 17:20:00
1 reakcí na tento příspěvek gilera dna 125
No nic, už teď začnu kupovat oblecenicko a vybavicku a v lednu začnu shanet gilerku.
Kdo se mě pak ujme? Nehlaste se všichni