globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zasekávání plynu Gsxr 1000
 
6.9.2013 v 21:39
Zdareček borcííí - Měl bych takovou otázku na vás všechny a prosím tímto i o radu,, při vytočení motoru se mi zasekne plyn na kterémkoliv kvaltu,, myslíte že to muže dělat vstřikování, Klapky nebo moturek na klapkách? či něco jiného? Klapky jsou vyčištěné, lanka v pořádku a promazané,neroztřepené, při vytočení motoru a následném zaseknutí plynu začne motor řvát a musím mášu vypnout chcípákem na pravé rukojeti,plyn je stále zaseknutý - po cvaknutí chcípáku z5 se rukojet plynu uvolní a vrátí se také z5.. pak nastartuji a mužu jet dál.. Nestalo se vám to někdy? No možná ,, tomu komu se to stalo tak to asi nedopadlo dobře a pokud je ještě mezi náma ten kdo přežil muže napsat svuj poznatek tohoto problému pokud to dal do kupy a ještě žije.pro mne je to docela záhul na 160konové mašině ,, nedokážu si představit třeba dlouhej výjezd ze zatáčky když v tom okamžiku vystřelí mašina z ničeho nic na plnej knedlík.... co vy na to ,,, nějaká rada k nastavení klapek z manuálu? hledal jsem ale nenašel.. kdo to kdy nastavpval, nebo kam zajet na seřízení? moc děkuji za tip,rady a pochopení k závažnosti tohoto problému ..

Zasekávání plynu Gsxr 1000

6.9.2013 v 21:48 | Nahoru | #1
Jen doplnuji -- vyvolaná AUTODIAGNOSTIKA ukazuje čárku u prostřed...

Zasekávání plynu Gsxr 1000

6.9.2013 v 21:48 | Nahoru | #2
No popravdě, sic ti neporadím, ale řeknu, že kouslej plyn je sviňárna i při městský rychlosti. Jezdec na Ducati 748, zatáčka kolem kruháku, ani nijak záludná, ale při nájezdu se kousnul plyn, zadní kolo podjelo a už jel, jemu naštěstí nic moc nebylo (plná komboška), asi naražený koleno, to se ledovalo, ale motorka sklouzla o obrubník proraženej kryt, blok motoru, samozřejmě olej všude a motor na odpis.

Takže kouslej plyn nepodceňovat ani náhodou

Zasekávání plynu Gsxr 1000

6.9.2013 v 22:24 | Nahoru | #3
Bůh žehnej elektronice

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 07:39 | Nahoru | #4
No prave ze vzhledem k zavaznossti bych ji lupnul do servisu...Lepsi zaplatit nez bejt studenej.

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 07:59 | Nahoru | #5
nic podobného sem nikdy neslyšel, možná tak u babety. Hoď to do servisu, to už je trošku problém

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 08:28 | Nahoru | #6
Nejspíš mi nic jiného nezbyde než to dát do servisu ,, jen mne zajímalo jak kdo by se s tím popral...

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 10:01 | Nahoru | #7
to nějak nechápu, vždyt tam máš zavírací lanko na hlavní klapky ne?

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 10:11 | Nahoru | #8
No ano,, a kupodivu obě pracují správně,, jedno tahá když přidávám a druhé se stará aby se to vracelo,, ale co když se stane to že tě prostě něco nepustí i přez veškeré snažení otočit z5 na zavření plynu,, prostě to nepřetáhnu zpátky.(něco mi brání vrátit z5 plyn). Tohle se děje jen když je nastartováno,, i při jízdě což raději na to nesedám nebo na místě kyž začnu otáčet plynem k sobě,(přidávat), za polovinou plynu se to sekne a motor začne běžet na plno aniž bych ještě otáčel plynem,, špatnej vtip je v tom že to ani silou nejde z5...

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 10:23 | Nahoru | #9
Rozebrat a kouknout co se tam deje, musi byt videt co vadi vraceni klapky - na sekundarnich klapkach je takovejexcentr co pootvira hlavni klapku kdyz je to studene - automaticky sytic - nic jineho to podle me delat nemuze

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 10:49 | Nahoru | #10





















Takhle to mám na mašině,, klapky jsou čisté.. fakt nevím

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 10:59 | Nahoru | #11
No nastartovat se sundanym airboxem a nadzvedlou nadrzi a uvidis co brani tomu aby se zavrela klapka - to je dokonce k1 a ma to jeste manualni sytic ne? Tzn ta elektronika by ani nemela umet pootevrit plyn. To bude naka blbost...

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 11:04 | Nahoru | #12
Sytič mám manuální na levém řídítku,, lanko promazané a nezasekává se.. vrací se..

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 11:22 | Nahoru | #13
No kdyz lankanedrhnou tak neco musi vlezt do toho bubinku co je na posledni fotce - kdyz bezi motor, musis to asi zkoumat ve stavu kdy je to zasekly, kdyz to chodi tak tam asi chybu nenajdes
To je tak jednoduchej mechanismus ze chyba musi byt videt na prvni pohled.

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 11:32 | Nahoru | #14
Tak že nastartoat motrku,, zahýbat plynem a jak se zasekne bude řvát v omezovači a pak tedy mám hledat chybu? nevadí když mašina poběží na plný KULE třeba 20minut? budu si tedy muset vzít sluchátka.. ještě něco je možné přetočení klapek? myslím když se podívám na tyto dva obrázky - jeden je muj a jeden jsem našel na internetu.










Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 12:45 | Nahoru | #15
No 20min nic hledat nebudeš, zkusis to zavřít za ten bublinek kde jsou lanka a uvidíš o co se ten bubinek zarazi, to bude čisté mechanickej problém, něco se ti tam vleze a nejde to zavřít. Nejspíš něco z těch sekundárních klapek.

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 12:48 | Nahoru | #16
Jo a ty klapky jsou divny, to vypada ze se v tom někdo vrtal... Zkus to porovnat se servisním manuálem
V zavřeným stavu musi přesně ta klapka dolehnout na stěnu a tesnit, ma speciálně šikmo zarizlej okraj, kdyz bude obráceně tak tesnit nebude.

Naposledy editováno 07.09.2013 12:50:37

Zasekávání plynu Gsxr 1000

7.9.2013 v 15:18 | Nahoru | #17
ok.. projedu to. Napíši jak jsem na tom...

Zasekávání plynu Gsxr 1000

8.9.2013 v 20:12 | Nahoru | #18
Ahoj tak jsem udělal chybu v tom když jsem čistil klapky , sundal jsem moturek a vyčistil dukladně klapky,, dukladně jsem je nevratil z5 protože jsem je já trubka otočil, tak že o 3 konverzace nahoru jsou dva obrázky,, vrchní je špatně a spodní dobře,, dá se to otočit ale poznáte to tím že se vám sene plyn ve které koliv rychlosti a stanese to co nikdo nechce protože středové šrouby klapek od plynu a klapek náporových se zaseknou do sebe.Tak že tato chyba mne mohla stát život ale jsem zde a mužu se nas sebou pousmát jak jsem to pomrvil tak alespon je už nikdy neotočím . Nicméně,, občas mi svítí FI kontrolka ale po každé když vypnu mašinu a pak ji nastartuji tak zase nesvítí,, nemám přívěru ,olej tam je takže nesvítí olejnička, diagnostika mi nic špatného nehlásí,konektory všechny prostříkané a ošetřené pro dobrý kontakt, voda je vyměněna teplota standart od 75 do 83 stupu a mašina jede jako fík,, nic špatného se neprojevuje ale někdy mi svítí FI.. zase nějaké čidlo ,, už jsem tady skoumal všechny informace ale nepřišel jsem k odpovědi..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist