1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
Třeba tady : http://www.tipmoto....t-750-c4-shadow.html
Nebo taky Suzuki Intruder. Je to spolehlivý stroj!
http://www.tipmoto....vs-800-intruder.html
Naposledy editováno 04.09.2013 21:17:47
TheOlda>
Jsou to hodně podobné podlitrové krujzery, všeobecně oblíbené a hodně rozšířené u nás i v cizině, léty prověřené a spolehlivé. Drakouš je vzducháč (výhoda v jednoduchosti a nevýhoda hlavně u Véčkového dvouválce se zadním válcem v úplavu), Shadowka zase tradičně vodník. Drakouš je s kardanem, starší v úvahu připadající Shadowka se sekundárním řetězem, ale novější od r.v. 2004 včetně už s kardanem a (pouze) s jedním karburátorem (a od r.v. 2007 už se vstřikováním) - uživatelská výhoda: odpadá jinak běžná starost o synchronizaci dvou karbeců.
Shadowka je tradičně extrémně spolehlivý stroj, a 750ka navíc s velmi úsporným motorem - před 3 roky u mé bývalé Shadow VT750C4 (krujzr už s kardanem, ale ještě s karbecem) jsem měl celkovou průměrnou spotřebu 3.41 l/100km (kochací sólo jízdy), teď u své současné VT750 Shadow Spirit (čopr s kardanem a vstřikováním) mám zatím celkovou průměrnou spotřebu 3.13 l/100km.
Převodovka je relativně tichá a naprosto spolehlivá, starty u Shadowky vždycky byly a jsou na brnknutí, snadná výměna motorového oleje a filtru bez nutnosti cokoliv z mašiny kvůli tomu demontovat, kvalitní olej v koncovém hypoidním převodu přijde bratru tak na 30 až 40 korun na jednu výměnu po mnoha tisísích kilometrech.
Kardan a koncový převod u těchto strojů je robustní a dlouhodobě spolehlivý a nejsou s ním problémy na rozdíl třeba od boxerů BMW, kde zadní letmo uložené kolo a jeho uchycení je nesymetricky namáháno; navíc vzhledem k určení těchto cestovně-sportovních GS endur dostává převod více zabrat i jízdou v terénu včetně občasného brodění, což u čoprkrujzru nehrozí.
Když tak se podívej na nedávnou cca 1 až 2 měsíce starou diskuzi "poradíte do začátku? Honda Shadov 750 Spirit" http://www.motorkar...ft=145584&fid=62
Pointa celého dlouhého příběhu je ta, že začátečník se zcela čerstvým řidičákem si nakonec ke své velké spokojenosti pořídil Shadowku 750ku z druhé ruky, a protože se v jejím sedle nemohl jízdy nabažit, za 3 týdny od koupě stroje na ní s velkým nadšením najel po vlastech českých cca 4 a půl tisíce kilometrů. Ale hlavně tam naješ spoustu námětů k přemýšlení o této problematice a snad i odpovědí z praxe na různé otázky, které by Tě mohly zajímat.