1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
Jinak zkusil bych fígl, co mi tu kdysi nakukal assassin: nasadit na to klíč, napružit ho, a pak pořádně majznout kladivem po tý matce, tím rázem by to mohlo povolit. Předtím se samo přesvědč, že máš opravdu povolený ty svorky na vidli (na straně matky, na druhý straně je povol až bude povolená osa, jinak se ti to bude protáčet).
Budiž to ostatním poučení, že ta tabulka utahovacích momentů v manuále není jen pro srandu králikum.
Naposledy editováno 03.09.2013 11:48:12
měnil jsem zatím jen zadek, takže ti nepomůžu
e: takže další skvělý vynález italských soudruhů to se mám na co těšit
Naposledy editováno 03.09.2013 11:47:55
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
napruzit a jebnout jak ti psali, ale bal bych se ohoblovani hran.
Kdyz ani to nepomuze tak navarit poradne nejakou velikou matku a povolit za cenu zniceni osy
varianta dalsi odsekat majzlikem ale taky za cenu zniceni osy.
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
na ducarně normalka povolim ty srouby na vidlici a osa jde ven sama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
J.M.K. píše: A co kolem matky a do toho výřezu ve vidli (který stahují šrouby) napatlat WD-40, nebo červenou brzdovku a nechat to do druhého dne "vyžrat". Mně se na to osvědšil i MagnaGlide 68.
Ale ona ta osa nedrží ve vidli, ona je opřená o vnitřní kroužky ložisek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
J.M.K. píše: FiZzeR> Jasně, ale ta čelní matka s dvouhranem přece drží na závitu v tělese vidle, ne? A v tom předpokládám, že je zarostlá a je třeba to uvolnit.
Ne, má vnitřní závit a je našroubovaná na osu, která má z druhý strany osazení a tou matkou a tím osazením se z obou stran opírá o vnitřní kroužky ložisek. Ve vidli nedrží ani na jedný straně, a polohu kola ve vidli nejspíš řeší distanční kroužky (ed. vlastně ani ty tam bejt nemusej, to řeší ten dutej konec osy, osazení se opře o nohu vidle a vzdálenost k tomu osazení pro ložisko je daná).
Zkusím najít obrázek, neumím to srozumitelně podat
Naposledy editováno 03.09.2013 12:17:08
2 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
Zx-10RCarlos píše:
kde to ma ten zavit?
Ten silnější konec vpravo se dá odšroubovat, celej ten válec je matka
... doufám teda, že nekecám z hladu, ale už jsem tenhle systém na čemsi italským viděl, a taky jsme si lámali šišku, jak to rozebrat
Naposledy editováno 03.09.2013 12:22:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
ST3 píše: FiZzeR> No pokud toto je osa o které je řeč tak drží jen na tlumičích takže povolit imbusy a musí jí ven.
U osy na obrazku je na tom menším průměru veprostřed kolo, resp.loziska takže to asi vytáhnout nejde:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 | Lycantrop | 23 | 31.7.2023 v 11:54 PetrL3 |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 | mototot | 3 | 3.9.2022 v 19:25 strakon |
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 | MichnaP | 8 | 15.3.2022 v 11:27 Bozo |
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 | QU33G | 61 | 12.5.2021 v 17:06 QU33G |