Uzavřeno 10.09.2013 v 12:46 uživatelem TheBudhaaa
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor - otevření
Ale na CDI jednotce nic upravovat nemusíš - kdyby omezená byla, tak by omezovala buď otáčky, nebo přímo rychlost (stačí odpojit jazýčkový kontakt v tachometru) tak, aby motorka nepřesáhla 80 - 85km/h. Týká se to motorek dovezených z Němec.
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor - otevření
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - otevření
J.M.K. píše: Jestli motorka jede 120km/h, tak už odškrcená bude...
TheBudhaaa> To znamená, že s největší pravděpodobností tam žádné omezení ani v karburátoru, ani ve výfuku nemáš. Kolik bys čekal, že ti to pojede, když to vytočíš na 11 tis. k červenýmu poli?
Třeba se tu ozve někdo, kdo tuhle motorku má a opravdu jí rozumí, ale já být Tebou bych na ní nic nepředělával.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - otevření
Naposledy editováno 01.09.2013 01:20:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - otevření
TheBudhaaa píše: biker_john> No ale mě jede 120 km/h na 4tou rychlost ze 6ti a víc už to nemá sílu vytáhnout (na rovince) Když už tak za 100 let.. :D
Aaha..tak to asi nikoho nenapadlo, že nemluvíš o nejvyšším kvaltu.. To je jako kdybych napsal, že mi ZRX jede jen 70 a co s tím, ale záhy dodal, že jen na jedničku. Holt se musíš zeptat těch známých, co jim to těch 190 jede.
J.M.K. píše: Jestli motorka jede 120km/h, tak už odškrcená bude - seškrcená na 15k (pro A1) by jela s bídou stovkou. Ten "plíšek" je plechová vložka mezi karbcem a sacím hrdlem a omezuje průřez sání a někdy bývá podobná i na spoji válce a výfukového kolena (v horším případě jsou přepážky přímo uvnitř kolena, které se pak musí bohužel rozříznout a pak svařit). Jestli se montoval i nějaký doraz omezující zdvih šoupátka, nevím.
Ale na CDI jednotce nic upravovat nemusíš - kdyby omezená byla, tak by omezovala buď otáčky, nebo přímo rychlost (stačí odpojit jazýčkový kontakt v tachometru) tak, aby motorka nepřesáhla 80 - 85km/h. Týká se to motorek dovezených z Němec.
-omezené CDI neznamená že to ty otačky nevytočí,jenom to změní předstih k horšímu,takže na trojku to muže vytočit až do aleluja ale nad 9500 se tam snižuje výkon
biker_john píše: Aaha..tak to asi nikoho nenapadlo, že nemluvíš o nejvyšším kvaltu.. To je jako kdybych napsal, že mi ZRX jede jen 70 a co s tím, ale záhy dodal, že jen na jedničku. Holt se musíš zeptat těch známých, co jim to těch 190 jede.
není to to samé,on když tam dá 5,6 tak už mu to rychlej nepojede,protože motor jelikož je uškrcený tak nemá silu
Největší rozdíl poznáš po odstranění restrikce ve výfuku, zvýší se ti výkon na 17 kw.
Jak píšeš o tom plíšku tak kdybys ho tam měl tak ti to jede maximálně 80 km/h, motorku máš zřejmě z německa ve velkým techničáku máš maximální rychlost 80 km/h ale někdo ten plíšek už odstranil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |