(kecy typu nevoz batůžek sem ani nepište!) :D
Hlavně nedávej izolepu, to je nesmysl .
Šetři na jinejch místech ne na polepu motorky, navíc dělají i neklouzavé polepy .
Podobné z kterých máš tankpad .
A dáš z to ne o moc víc než za dobrej oběd pokud nejíš ve IV bez větráků
1 reakcí na tento příspěvek Jak chránit lak před batůžkem
na izolepu ser...pak to lepidlo jde blbě dolu, co zkusit spíš olepit botu nebo čím to odírá?
Naposledy editováno 30.08.2013 20:18:36
1 reakcí na tento příspěvek Jak chránit lak před batůžkem
1 reakcí na tento příspěvek Jak chránit lak před batůžkem
1 reakcí na tento příspěvek Jak chránit lak před batůžkem
11.5. lak překrytým bezbarvou vrstvou není, to se nedělá téměř na žádné motorce, dělá se to jen na nádrž a polepy jsou překryty bezbarvym lakem. ale ona má přesně na tom místě kde se opírá o podsedlák zip na botě a ten to asi rozdrbal.
1 reakcí na tento příspěvek Jak chránit lak před batůžkem
1 reakcí na tento příspěvek Jak chránit lak před batůžkem
Ale ten zip po case roztrchne i tu foli tym pocitej
1 reakcí na tento příspěvek Jak chránit lak před batůžkem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak chránit lak před batůžkem
Rebel83 píše: Taky mám podobný problém. N
a jeho odstranění jsem už dávno rezignoval
Problem se vyresil sam pred par lety: vymena batoha za motorkarku. Kazdej na svejch dvou kolech ma svuj puvab!Potom odpada buseni do zad 'jedes moc rychle/pomalu, zastav, spalila jsem se o vejfuk...'!
Edit:
Upresnuju - za technicky zdatnou motorkarku. Takze zadny prifoukni mi gumy, kdo seridi ventily..... Kdyz se neboji zajit do garaze a umazat si ruce od oleje, je to paraaaada!
Naposledy editováno 31.08.2013 12:32:45
pesastor píše: Problem se vyresil sam pred par lety: vymena batoha za motorkarku. Kazdej na svejch dvou kolech ma svuj puvab!Potom odpada buseni do zad 'jedes moc rychle/pomalu, zastav, spalila jsem se o vejfuk...'!
Já řev přes výfuk neslyším, takže mi to je jedno. A na bušení do zad fakt nemá čas ani sílu