Jedou:
Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy
Nevyjádřili se:
Raptík
XT550
44822Tom
Radisx nepřijede.
Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout
http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!
Naposledy editováno 18.09.2013 18:08:25
2 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Vydím že moc nejezdí.
My máme najeto 9200km(nehoníme km.)
Tom.
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
WWWendy píše: Jo jo jo, jsem pro, už mám docela žízeň.
ty neumíš pít sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Šťovik píše: ty neumíš pít sám
Já nejradši s Hrobařem - aspoň vím, že když se uchlastám, tak se o mě postará
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
WWWendy píše: Já nejradši s Hrobařem - aspoň vím, že když se uchlastám, tak se o mě postará
A chceš to radši v lese, nebo někde u vody?1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Ale po minutě jsem si na vše vzpoměl a trochu se rozjel. Je to paráda. Ten zátah, při kterym se mi vždycky sevře prdel To se z žádnym blbym skůtrem nedá srovnávat. Ty výjezdy ze zatáček, ta rychlost a elegance. Nádhera.
Bohužel po 14 dnech zase přesednu na skůtr. Přeci jen je do Prahy obratnější a rozdíl ve spotřebě 8 litrů oproti 3 taky mluví ve prospěch skůtru. A je mi líto, že mi na motorku prší před barákem. U skůtru mě to tak nějak nesere.
Takže tak.
A vůbec kde je ten Pabol, bude ten sraz, nebo ne?