paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Cestování ve dvou...
28.8.2013 v 23:09
poradte.....mam v merku na delsi trasy ve dvou ktm 990 sm-t nebo bmw f 800 gs?...prechazim z SS...tak abych nebyl zklamanej.....hledam pohodli pro sebe aji zenusku....ale vykon taky! nebo mate jiny navrhy??diky za rady.....
Předchozí
1 2
Následující

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 06:59 | Nahoru | #1
O těchto dvou motorkách tady toho bylo napsáno mraky. Co zkusit trochu pohledat?

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 07:05 | Nahoru | #2
nesrovnatelný výkon! BMW je proti KTM na klidné kochání. A pohodlnější je dle mně taky SM-T

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 08:29 | Nahoru | #3
Podle mě záleží jak moc ses na SS už vyřádil a jak chceš "řádit" dál

Naposledy editováno 29.08.2013 08:29:35

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 08:55 | Nahoru | #4
na silnici sm-t.
podvozek je jaký si ho naklikáš, motor je sportovnější a tvrdší (na poslední kvalty chce přes 5 tisíc toček). více v profilu.
občas lituju, že jsem ji prodal

motor u gs mě příjemně překvapil (rád se nechá točit a je pružný), ale přeci jen má menší krouťák a asi bych ho časem uhonil. přední vidle není stavitelná, takže chvíli laborovat s olejem a pružinou. svižně se na tom dá jet už v základu, i ve dvou, ale při větším naložení a rychlé jízdě se dostaneš na limity podvozku i motoru
má i užší sedlo...ale neseděl jsem na tom déle než hodinu, tak nevím, jestli by z něho bolela řiť

jinak jsou to obě příjemné motorky, každá jinak zaměřená. já nakonec zvolil kompromis mezi nimi - 990 adventure (tedy...do terénu i na silnici lepší než 800 gs, a na silnici horší než sm-t)

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 10:32 | Nahoru | #5
před časem jsem řešil stejný problém přecházel jsem ze sporta a chtěl jsem něco cestovnějšího ale aby ta motorka měla koule nakonec jsem vybral sm-t a jsem moc spokojenej akorát jde o to jaký dálky chceš denně jezdit já když už vyjedu tak najedu denně tak 7-800km a v pohodě i s originál sedlem (jinak jde dokoupit gelové) jediný vážnější problém je s vejfukama ty originální hodně hřejou a stará si pořád stěžovala že má spálenou prdel to jsem vyřešil nákupem vyfukového systému od akrapoviče a hodně se to zlepšilo taky musíš počítat s tím že na nádrž ujedeš jen tak cca 250km a musíš natankovat ale to mi nevadí
gs 800 neznám takže nemůžu srovnávat ale když jsem se rozmejšlel já tak jsem se svezl na gs 1200 a ktm je teda o hodně lehčí "sportovnější" a hravjejší a cestování bez problémů takže za mě sm-t

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 10:34 | Nahoru | #6
BTW: sport ti moc dlouho nevydržel

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 11:45 | Nahoru | #7
Si děláš prdel ne? Doufám, že si Blada necháš, nebo už by nebylo s kým lítat

1 reakcí na tento příspěvek Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 12:32 | Nahoru | #8
Řešil jsem to samé. SMT je super, ale hrozně mi chyběl výkon. Takže nakonec jsem koupil K1300R...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 13:14 | Nahoru | #9

Horten píše: Řešil jsem to samé. SMT je super, ale hrozně mi chyběl výkon. Takže nakonec jsem koupil K1300R...



Hele ho!!! Oni tu SM-T všichni strašně vychvalujou a mně taky připadlo,že to nějak extra nejede....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 13:22 | Nahoru | #10
verybusy> proti FZ1 je to raketa už od volnoběhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 13:33 | Nahoru | #11

Palomoto píše: verybusy> proti FZ1 je to raketa už od volnoběhu



No nechci tě zklamat,ale proti lehce zpřevodovaný FZ1 je to dole mrtvola,uprostřed tak nějak a nahoře zase mrtvola..... To už je na tom ten Hypermotard líp,i když nahoře to taky zdechne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 13:49 | Nahoru | #12
verybusy> víš nechci rejpat ale tvoje moto má myslím 110kw a sm-t 85kw navíc je to 4válec v řadě a smt- dvouvál do V nemůžeš přece srovnávat nesrovnatelný!!!! a to že by byl hypermotárd lepší to si teda nemyslím sedlo se ti na něm zasekne do prdele jako když sedíš na hraně stolu já bych teda na tom nikam dál jet nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 13:55 | Nahoru | #13

ZAZAJ píše: verybusy> víš nechci rejpat ale tvoje moto má myslím 110kw a sm-t 85kw navíc je to 4válec v řadě a smt- dvouvál do V nemůžeš přece srovnávat nesrovnatelný!!!! a to že by byl hypermotárd lepší to si teda nemyslím sedlo se ti na něm zasekne do prdele jako když sedíš na hraně stolu já bych teda na tom nikam dál jet nechtěl



Však já nerejpu,jen jsem psal,že jsem čekal lepší spodek,že to ve vršku nebude stíhat mi bylo jasný.To Palomoto má pocit,že na to SM-T bude líp. U Hypermotardu jsem vůbec nehodnotil pohodlnost,jen motor,ten se povedl,pokud je to ten samý,co v nový Multistradě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 14:10 | Nahoru | #14
verybusy> chápu ale ten motor na hypermotardu no nevim já měl kdysi r.v.08 a to jsem měl výkon 62kw a po 5 měsících jsem ho prodal a zařek jsem se že do motárda už nikdy nepůjdu a vydržel jsem to až do tohoto jara kdy jsem se svez na sm-t no a 2 měsíce na to jsem ji už měl doma co ti budu povídat krásně jde do driftu když chceš můžeš sundat kufry a jezdit na ní jako na sportu s kolínkem na zemi na 5ku jde za plynem na prdel a když jsem na ní jel po dálnici do frankfurtu tak od českejch hranic jsem ji držel na rychlosti 180-200 tam i zpět a v pohodě no a o tomhle všem si můžeš u hypermotárda nechat jen zdát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 14:13 | Nahoru | #15
ZAZAJ> No s tou pětkou a prdelí bych nepřeháněl,ale jinak je to téměř dokonalej kompromis,o tom žádná. Soudruhům v Rakousku se to povedlo.

(reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 14:19 | Nahoru | #16
verybusy> nepřehánim stačí tak v 80ti zaklapnout a vteřinu nechat a pak jí napálit plnej a jseš tam jo to jsem ještě zapoměl na brzdy jsou k neutahání fakt super

(reakce na) Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 14:28 | Nahoru | #17

Palomoto píše: verybusy> proti FZ1 je to raketa už od volnoběhu



Hele já jsem ten poslední, kdo by chválil japonskej čtyřválec, ale tohle je hrozná pitomost. Když jsem zkoušel to SMT, tak jsem jezdil Tuono a i to Tuono bylo proti tomu raketa. SMT je fakt super, ale upřímně, na motor je to podle mě vyloženě pomalá motorka...

1 reakcí na tento příspěvek Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 14:37 | Nahoru | #18
Zdarec,

záleží jak moc jsi zhýčkaný a co od toho čekáš. Já jezdil už na YZFu a RSVčku Alpy. A když jsem řekl kámošovi, co měl taky Mílli, ať jede jednou se mnou, ťukal si na čelo, že na tom tak daleko jetzt nejde

Na SMTčkách (mám druhé) máme ve dvojko s ženou projeté nejen Alpy, ale i Černou horu, Francii, Rumunsko, Skotsko... To vše ve dvou a velmi často se stanem, s karimatkama, se spacáky, zkrátka v plné polní.
No a co se týče motoru, tak záleží jak jezdíš. Někdo je z LC8 vyplesklý, jak to tahá, někdo ten motor holt dostane brzo do úzkých. Mi po TNTčku taky chybí výkon, ale na druhou stranu to je strašně zábavný motor, úžasně letí do otáček, jako žádný jiný litrový 2V. No a srovnávat to s FZ1 mi příjde jako celkem směšný Nic proti ní, ale SMTčko je teda úplně jinde. Nejen motorově, ale podvozkově a co se týče brzd absolutně nesrovnatelná záležitost.
A 800GS? Tak tam o nějakém sportování na asfaltu nemůže být už vůbec řeč. S cestováním ve dvou bych řekl, že to bude podobné.

Shrnuto: SMTčko je geniální motorka, královsky zábavná, s nějakým tím dovybavením se cestovat dá bez problémů. Podvozek špička, brzdy taktéž, motor velmi zábavný, ale jde ho bez větších problémů dostat na kraj jeho sil-holt musíš ho mačkat a ždímat. Záleží jak to bereš, ale na dnešní dobu strohé budíky neovladatelné z řidítek, absence el. stavitelného podvozku a z cestovatelského pohledu krátké servis. intervaly. Aspoň to jsou věci, které já bych viděl v kolonce mínus.

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 19:25 | Nahoru | #19
hej chlapy diky za nazory!pravděppodobně KTM vyhraje......skoda ze nejsou penize na novyho Caponorda....

Cestování ve dvou...

29.8.2013 v 20:25 | Nahoru | #20
nejlepsi by byl motor z faroska dat do novyho Caponorda......a mel bych jasno

Naposledy editováno 29.08.2013 20:25:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

30.8.2013 v 06:49 | Nahoru | #21
Pete-Biggy> Hele Biggy,nikdo SM-T neupírá perfektní podvozek,výborný brzdy a univerzálnost.S FZ1 jsem to srovnával vyloženě na motor a pokud se čtyřválem umíš zacházet,tak bude SM-T vedle.Ta absence spodku mě fakt zarazila.Ona i ta FZ1 je kupodivu docela poslušná a pohodlná motorka,dát 800 km denně není problém.Jak už jsem psal,po pár úpravách je to v pohodě.Tohle není nic proti KTM,která je jednou z mojich voleb pro další motorku,pro moje potřeby by funkčně vyhovovala dokonale.Jen se bojím toho motoru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

30.8.2013 v 07:33 | Nahoru | #22
verybusy> Hele Busy, to že to je podvozkově a na brzdy úplně jinde je jasná věc. Dobrá, uznávám, o tom se bavit nemá smysl. Ale i co se týče toho motoru, tys psal, že oproti lehce zpřevodované FZ1 to je dole mrtvola. Tak s tím tedy nemůžu souhlasit. Na rovinkách jak ten svůj 4hrnek rozmotáš, tak tam má FZ1 určitě navrch. Ale ve spodku? To nemyslíš vážně. Ne že by SMTčko mělo bůhvíjaký spodek, ale FZ1 ho teda taky nemá. To se na mě nezlob. A stavět moto, které má změněný převod na spodek oproti moto standardně zpřevodované, je úplně zcestné. To já bych pak mohl napsat, že SMT na laďácích s poladěnou mapou, zrušeným EPC a s menším předním kolečkem ve spodku poseká sériovou FZ1 jak nic.
LC8 skutečně není žádné velké kladivo (ale za to je to velmi zábavný motor), ale FZ1 mu určitě vrásky nedělá

(reakce na) Cestování ve dvou...

30.8.2013 v 08:27 | Nahoru | #23
Pete-Biggy> Já myslím, že SMT je už z principu motoru dole mrtvola. Zřejmě myslíš střední otáčky, kde to má zátah, jinak je to mrtvé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

30.8.2013 v 08:36 | Nahoru | #24
Pete-Biggy> Tak to si nerozumíme.Standardní SM-T je na tom dole stejně jako moje lehce zpřevodovaná FZ1 (mimochodem ta Káča byla s poladěnou mapou).Což mě zklamalo,čekal jsem ten spodek daaaaleko lepší.V oblasti pod 4000 otáček se KTM vyloženě trápí i na vysoký kvalty,je to prostě jeden z točivějších dvouválů.Ve středu otáček na tom bude líp (4-7),ale dál už je to jen v režii FZ1.Stačí udržet čtyřvál v otáčkách a SM-T to motorově nestihne ani smykem (odzkoušeno).Ale to už je o pilotovi.Mně se líbí,že kolikrát čtu,jaký je SM-T peklo a kolik to posekalo supersportů.Jen je potřeba vzít v potaz,kdo na těch sportech aktuálně sedí.

(reakce na) Cestování ve dvou...

30.8.2013 v 11:35 | Nahoru | #25

Palomoto píše: verybusy> proti FZ1 je to raketa už od volnoběhu


nemel nesmysli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...

30.8.2013 v 13:39 | Nahoru | #26
No vidím, ono asi záleží, co kdo bere jako spodek Každopádně LC8(SMT) není žádné peklo, ale to rozhodně ani FZ1. Pokud to budou techničtější pasáže, kde nejsou dlouhé rovinky, tak stejně dobrý pilot bude na SMT rychlejší než na FZ1 i na většině SS. Když příjde delší rovinka a třeba pak i do kopce, tak tam už LC8 dost ztrácí.

Jinak už to asi nemá smysl rozebírat

(reakce na) Cestování ve dvou...

30.8.2013 v 13:46 | Nahoru | #27
Pete-Biggy> No s výborným pilotem jsem takový pasáže absolvoval,bylo to tam nějak vyrovnaně,dokud nepřišla ona avizovaná rovinka. Tudíž bych určitě netvrdil,že stejně dobrý pilot bude na SM-T rychlejší.A to jsem měl ještě sériové převody. Přeci jen těch 30 koníků navrch je znát,když se pro ně sáhne.

Naposledy editováno 30.08.2013 13:46:43

Cestování ve dvou...

30.8.2013 v 14:25 | Nahoru | #28
No zejtra ji schválně ztýrám v zatáčkách v horách,jen si nejsem jistej,že z ní dokážu vyždímat to,co z FZ1.Přeci jen to je trochu jiný ježdění.Pak schválně písnu další.

1 reakcí na tento příspěvek Cestování ve dvou...

1.9.2013 v 15:13 | Nahoru | #29
ss je do hor naprd....ted jsem ztama dojel....(Malta...a další passy).....myslim ze to SMTčko tam na ježděni je nejlepší....co jsem tak viděl a pozoroval....

Cestování ve dvou...

1.9.2013 v 20:54 | Nahoru | #30
Jedine speed kámo
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2


TOPlist