podvozek je jaký si ho naklikáš, motor je sportovnější a tvrdší (na poslední kvalty chce přes 5 tisíc toček). více v profilu.
občas lituju, že jsem ji prodal
motor u gs mě příjemně překvapil (rád se nechá točit a je pružný), ale přeci jen má menší krouťák a asi bych ho časem uhonil. přední vidle není stavitelná, takže chvíli laborovat s olejem a pružinou. svižně se na tom dá jet už v základu, i ve dvou, ale při větším naložení a rychlé jízdě se dostaneš na limity podvozku i motoru
má i užší sedlo...ale neseděl jsem na tom déle než hodinu, tak nevím, jestli by z něho bolela řiť
jinak jsou to obě příjemné motorky, každá jinak zaměřená. já nakonec zvolil kompromis mezi nimi - 990 adventure (tedy...do terénu i na silnici lepší než 800 gs, a na silnici horší než sm-t)
gs 800 neznám takže nemůžu srovnávat ale když jsem se rozmejšlel já tak jsem se svezl na gs 1200 a ktm je teda o hodně lehčí "sportovnější" a hravjejší a cestování bez problémů takže za mě sm-t
1 reakcí na tento příspěvek Cestování ve dvou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
Horten píše: Řešil jsem to samé. SMT je super, ale hrozně mi chyběl výkon. Takže nakonec jsem koupil K1300R...
Hele ho!!! Oni tu SM-T všichni strašně vychvalujou a mně taky připadlo,že to nějak extra nejede....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
Palomoto píše: verybusy> proti FZ1 je to raketa už od volnoběhu
No nechci tě zklamat,ale proti lehce zpřevodovaný FZ1 je to dole mrtvola,uprostřed tak nějak a nahoře zase mrtvola..... To už je na tom ten Hypermotard líp,i když nahoře to taky zdechne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
ZAZAJ píše: verybusy> víš nechci rejpat ale tvoje moto má myslím 110kw a sm-t 85kw navíc je to 4válec v řadě a smt- dvouvál do V nemůžeš přece srovnávat nesrovnatelný!!!! a to že by byl hypermotárd lepší to si teda nemyslím sedlo se ti na něm zasekne do prdele jako když sedíš na hraně stolu já bych teda na tom nikam dál jet nechtěl
Však já nerejpu,jen jsem psal,že jsem čekal lepší spodek,že to ve vršku nebude stíhat mi bylo jasný.To Palomoto má pocit,že na to SM-T bude líp. U Hypermotardu jsem vůbec nehodnotil pohodlnost,jen motor,ten se povedl,pokud je to ten samý,co v nový Multistradě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
Palomoto píše: verybusy> proti FZ1 je to raketa už od volnoběhu
Hele já jsem ten poslední, kdo by chválil japonskej čtyřválec, ale tohle je hrozná pitomost. Když jsem zkoušel to SMT, tak jsem jezdil Tuono a i to Tuono bylo proti tomu raketa. SMT je fakt super, ale upřímně, na motor je to podle mě vyloženě pomalá motorka...
1 reakcí na tento příspěvek Cestování ve dvou...
záleží jak moc jsi zhýčkaný a co od toho čekáš. Já jezdil už na YZFu a RSVčku Alpy. A když jsem řekl kámošovi, co měl taky Mílli, ať jede jednou se mnou, ťukal si na čelo, že na tom tak daleko jetzt nejde
Na SMTčkách (mám druhé) máme ve dvojko s ženou projeté nejen Alpy, ale i Černou horu, Francii, Rumunsko, Skotsko... To vše ve dvou a velmi často se stanem, s karimatkama, se spacáky, zkrátka v plné polní.
No a co se týče motoru, tak záleží jak jezdíš. Někdo je z LC8 vyplesklý, jak to tahá, někdo ten motor holt dostane brzo do úzkých. Mi po TNTčku taky chybí výkon, ale na druhou stranu to je strašně zábavný motor, úžasně letí do otáček, jako žádný jiný litrový 2V. No a srovnávat to s FZ1 mi příjde jako celkem směšný Nic proti ní, ale SMTčko je teda úplně jinde. Nejen motorově, ale podvozkově a co se týče brzd absolutně nesrovnatelná záležitost.
A 800GS? Tak tam o nějakém sportování na asfaltu nemůže být už vůbec řeč. S cestováním ve dvou bych řekl, že to bude podobné.
Shrnuto: SMTčko je geniální motorka, královsky zábavná, s nějakým tím dovybavením se cestovat dá bez problémů. Podvozek špička, brzdy taktéž, motor velmi zábavný, ale jde ho bez větších problémů dostat na kraj jeho sil-holt musíš ho mačkat a ždímat. Záleží jak to bereš, ale na dnešní dobu strohé budíky neovladatelné z řidítek, absence el. stavitelného podvozku a z cestovatelského pohledu krátké servis. intervaly. Aspoň to jsou věci, které já bych viděl v kolonce mínus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
LC8 skutečně není žádné velké kladivo (ale za to je to velmi zábavný motor), ale FZ1 mu určitě vrásky nedělá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování ve dvou...
Jinak už to asi nemá smysl rozebírat
Naposledy editováno 30.08.2013 13:46:43
1 reakcí na tento příspěvek Cestování ve dvou...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T | pavoukczech | 22 | 25.8.2023 v 11:32 jara. |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |