Téma: Selhání brzd
18.8.2013 v 22:55
Čau, dneska se mi povedla opravdu skvělá věc, natolik jsem ohřál přední brdu, že páčka uplně vyměknula a brzda přestala uplně brzdit, následkem toho jsem nedobrzdil a napálil jsem to do lavičky. Stalo se to za tmy, takže jediné viditelné zranění motorky je ulomený blinkr, který stejně má jít do prdele, chci LED. Ještě jsou viditelná kolena, ale to se zahojí.. Zajímalo by mě, na co bych se měl podívat, co mohlo dostat prdu, co se mohlo vysypat a tak dále.. Aby mi jednou nezůstali řidítka v ruce..
Ještě jsem si vzpomněl, že blatník se při nárazu slisoval do krásné housenky a přesto je v pořádku, takže pochvala Acerbisu za plasty.. Ale nevím kde se stala chyba, ale maska mi nějak nechce pasovat do toho blatníku..
Naposledy editováno 18.08.2013 22:59:20
Ještě jsem si vzpomněl, že blatník se při nárazu slisoval do krásné housenky a přesto je v pořádku, takže pochvala Acerbisu za plasty.. Ale nevím kde se stala chyba, ale maska mi nějak nechce pasovat do toho blatníku..
Naposledy editováno 18.08.2013 22:59:20
Destičky jsou čerstvé, Brenta.. Sintrované. Asi to chtělo jinou kapalinu no..
Jinak tohle jsem nikdy neviděl.. Páčka šla zmáčknout až na doraz a nebrzdilo to vůbec, jsem měl smrt ve vočích Až brzda vychladla, tak to zase funguje, ale nějak k tomu nemám už důvěru vůbec.. Hroznej pohled, když se na to řítíš, zadek jde smykem a nemáš jak víc zabrzdit.. Kdyby mě nechala ta brzda někde v zatáčce takhle, tak tu teď nepíšu nic..
Naposledy editováno 18.08.2013 23:21:51
Jinak tohle jsem nikdy neviděl.. Páčka šla zmáčknout až na doraz a nebrzdilo to vůbec, jsem měl smrt ve vočích Až brzda vychladla, tak to zase funguje, ale nějak k tomu nemám už důvěru vůbec.. Hroznej pohled, když se na to řítíš, zadek jde smykem a nemáš jak víc zabrzdit.. Kdyby mě nechala ta brzda někde v zatáčce takhle, tak tu teď nepíšu nic..
Naposledy editováno 18.08.2013 23:21:51
2 reakcí na tento příspěvek Selhání brzd
kdyby to bylo kapalinou, tak to jde ztuha...
jak kdyby se ti to zavzdusnilo
jak kdyby se ti to zavzdusnilo
2 reakcí na tento příspěvek Selhání brzd
Upéct přední brzdu na 4T 125, ale no tak hlavně když doslova uvaříš brzdu není to tak že jedno brzdění to jde a podruhý už nic, úměrně to ubývá.
Osobně sázím na málo brzdovky, nebo zavzdušněni.
Asi blbej dotaz, ale proč si nezabrzdil zadní? Na to že tam máš skoro silniční kola to musí brzdit na fleku.
Naposledy editováno 19.08.2013 08:34:05
Osobně sázím na málo brzdovky, nebo zavzdušněni.
Asi blbej dotaz, ale proč si nezabrzdil zadní? Na to že tam máš skoro silniční kola to musí brzdit na fleku.
Naposledy editováno 19.08.2013 08:34:05
Akyo> Ale brzdil, ale ve zmatku jsem ji zašlapl a šel smykem, rychlost neubejvá, jenom lavička se blíží Brzdovku jsem ještě dolejval, bylo jí tam dost, zavzdušnění se mi taky moc nezdá, ale možná je to pravda.. Brzdovku vyměním a bude to snad ok. Ráfek bouchnutej není, projel jsem to a nehází vůbec ten předek. Rána to byla menší, takže vidlice to taky přežila v pořádku.. Ale nemohlo to odsrat ložisko v krku řízení ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd
Omar_Bomba píše: kdyby to bylo kapalinou, tak to jde ztuha...
jak kdyby se ti to zavzdusnilo
Je to starou kapalinou a jde to zlehka. Po zchladnutí to kupodivu zase funguje.
Mi se to stalo na třiapule a na FJR 1300 zadní brzda ve dvojko na GG při svižné jízdě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd
Danielos píše: Je to starou kapalinou a jde to zlehka. Po zchladnutí to kupodivu zase funguje.
Mi se to stalo na třiapule a na FJR 1300 zadní brzda ve dvojko na GG při svižné jízdě.
na fjr to chápu ale na 125???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd
HornisGSX> To víš, těch 11KW dělá divy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd
pislak píše: HornisGSX> To víš, těch 11KW dělá divy..
no to jo ale uvařit brzdu... tos na ní vysel jak netopejr a táhl tě kejmijon
Darks: musíš někdy zašprýmovat
S tou brzdovkou, to je zase výmysl, nedělejte z 125ky závodní stroj (ještě z 4T MZ, nic proti), brzdovku mám starou 7-8let a vše v naprostém pořádku funguje tak jak má, a že kolikrát brzdy hřáli víc jak koleno.
To že ti jde z ničeho nic sepnout brzda na doraz je pěkná ukázka zavzdušněné brzdy popřípadě nekvalitních rádoby-čína destičky co po ohřátí ztrácí svoje vlastnosti dřív než by měli.
Naposledy editováno 19.08.2013 10:39:23
S tou brzdovkou, to je zase výmysl, nedělejte z 125ky závodní stroj (ještě z 4T MZ, nic proti), brzdovku mám starou 7-8let a vše v naprostém pořádku funguje tak jak má, a že kolikrát brzdy hřáli víc jak koleno.
To že ti jde z ničeho nic sepnout brzda na doraz je pěkná ukázka zavzdušněné brzdy popřípadě nekvalitních rádoby-čína destičky co po ohřátí ztrácí svoje vlastnosti dřív než by měli.
Naposledy editováno 19.08.2013 10:39:23
1 reakcí na tento příspěvek Selhání brzd
no Brenta jsou Italské destičky, prodejce řikal, že jsou srovnatelné s origo EBC určitě.. Cenově jsou na tom také skoro stejně, vzal jsem je proto, že EBC neměli skladem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd
pislak píše: no Brenta jsou Italské destičky, prodejce řikal, že jsou srovnatelné s origo EBC určitě.. Cenově jsou na tom také skoro stejně, vzal jsem je proto, že EBC neměli skladem.
italské bremba znám ale brenta mi zní jako čínská druhovýroba
HornisGSX> Je tam psáno made in Italy, tak nevím, jestli jsou v Číně už takový buzeranti, aby si tohle tisknuli na výrobky.. Tyhle tam mám..
Na brzdové kapalině máme uveden suchý a mokrý bod varu.
Ten na suchý je pro úplně novou uzavřenou kapalinu(cca 270°C DOT4). Ten mokrý po jednom roce používání.(cca 170°C DOT4)
To je rozdíl 100°C za 1rok. (jde o maximální hodnoty) Takže ten kdo jezdí na 10let staré brzdovce je sebevrah.
Ten na suchý je pro úplně novou uzavřenou kapalinu(cca 270°C DOT4). Ten mokrý po jednom roce používání.(cca 170°C DOT4)
To je rozdíl 100°C za 1rok. (jde o maximální hodnoty) Takže ten kdo jezdí na 10let staré brzdovce je sebevrah.
1 reakcí na tento příspěvek Selhání brzd
tvl ty seš na tohle specialista :D nemožný se u tebe stává možným.
Já zažil jen feding to že se pečou destičky a vzniká skleněná vrstvička na destičkách a nebrzdí ale,že by vyměkla páčka zničeho nic ?..... divný a nespletl sis nahodou predni brzdu s kolem a nemačkal spojku ?
Já zažil jen feding to že se pečou destičky a vzniká skleněná vrstvička na destičkách a nebrzdí ale,že by vyměkla páčka zničeho nic ?..... divný a nespletl sis nahodou predni brzdu s kolem a nemačkal spojku ?
Čau draci, přímo vyrobce píše toto o brzdovych destickach Brenta,,, POZOR: Organické brzdové obložení je třeba "zapracovat" a mírně obrzdit - prudké brždění těsně po výměně destiček může v počáteční fázi vést ke ztrátě brzdného účinku a znehodnocení destiček,,,,,. Tak na to si dát bacha kdyz vymenite desticky. Ale jestli se packa propadne na doraz tak to je na vymenu brzdovky pac je prepalena a dulezity je dat tam tu kterou udava vyrobce aby vydrzela a mel by byt klid a ty hadice musej bejt v cajku ale to je jasny zejo. Tak hodne stastnejch kilometru přeju. Bandit Pičo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ 125 SM MZ 125 SM | Thingamabob | 1 | 5.6.2024 v 14:22 JerryTheRay |
Barva svíčky - je směs chudá nebo b... MZ 125 SM | Dave03 | 10 | 8.5.2023 v 11:52 Milad |
motorka obcas startuje obcas ne MZ 125 SM | _Shorty_ | 1 | 3.5.2023 v 06:45 SOUSEDRH9 |
Pomoc motorka nestartuje MZ 125 SM | _Shorty_ | 7 | 18.4.2023 v 20:52 _Shorty_ |
MZ SM 125 elektrika MZ 125 SM | LukePuke | 1 | 18.1.2023 v 22:45 combust |