Téma: Leo Vince pro V2 - vata
15.8.2013 v 12:44
Ahoj Pánové, mám prosbu na svem SV 1000 mam ladaky leo vince a uprimne nevim kolik maji nalitano a nikdy jsen vatu na zadne masine neresil. Jak se pozná ( pokid vubec) bez rozebrani ze je vata fuc a cemu to vubec vadi? Motorku mam po servisu ( ventily atd) a vsiml jsem si ze posledni dobou zacala krapet vic střílet resp misto takového bublani sem tam vylitne pekna morda ale u V2 to asi nebude nic zvláštního. Jinak pri jizde v paraku se s krapet vůle da udrzet ruka na koncovce. Diky za vase rady.

Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 13:18 | Nahoru | #1
Já jí měnil teď, mám karbonový a když se to včas nevymění, tak hrozí propálení karbonu U těch tvých to takový dráma není U mě to začne být o dost hlučnější i zvuk je krapet jiný a i to hůř jede Mně jí to vystřílí každý rok a to najedu skoro hovno, teď přes zimu to chci vychytat nějak lépe, kolem středový roury mám ocelovou síť, pak dám ocelovou vatu a pak teprve dám Yoshimuráckou vatu, tak jsem zvědavej, kolik to vydrží.

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 13:45 | Nahoru | #2
Koukal jsem ze vince to tak maji nejdrive ocelova a az pak klasika takze tezko říct no ja změnu ve zvuku nepocituji a jelikoz nejsem Rossi tak ani teda zmenu ve výkonu. Jen teda je nekdy vyfuk dost horkej.

(reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 13:57 | Nahoru | #3
Blesk90> on ten tvůj horký bude, nemáš karbon. To já to už poznám spolehlivě Jen nevím, co už bych tam napchal, aby to tam vydrželo

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 13:58 | Nahoru | #4
Asi jak jsi rikal tu ocelovou a az potom klasickou. Nebo zalejt betonem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 14:01 | Nahoru | #5
Blesk90> To už by pak ty lehoučký karbonový ztratily význam a frknul bych tam zpátky originály

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 14:45 | Nahoru | #6
strakon> Nafoukej tam montážní pěnu

(reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 15:52 | Nahoru | #7
kokoška.> By se to nafouklo jak jitrnice

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 16:36 | Nahoru | #8
mám teda čtyřhrnek a karbonovej MIVV a skoro 7 tis a furt v poho,u 2V je to holt horší

(reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 17:57 | Nahoru | #9
banda1250> To jo, tam je to úplně v poho, taky jsem měl, to jsou vysavače a né kanóny

Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 18:15 | Nahoru | #10
Já mám na SV 650 karbonovej TwoBrothers tu vnitřní rouru mám obalenou ocelovým drátem, takže mi to žádnou vatu nevystřílí, jen po okrajích křehne a drobet zežloutne, tak jí pouze doplňuji a najeto 15 000 s tím, že už jsem to 2x kontroloval a 1x ,,došťouchal,,. Výfuk se nikde nepropaluje, pouze přiměřeně hřeje.
U těch nerezových se to tak nemusí řešit, přinejhorším ten nerez znovu vyleštíš...Takže tam je nájezdnost úplně někde jinde a když to ošéfuješ, aby ti vata samovolně nelítala, tak vydřží dlouho...

Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 18:21 | Nahoru | #11
...jakým drátem,já tam mám ocelsíťku?

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 18:36 | Nahoru | #12
Nevim jestli se to dá nazvat síťka..Je to prostě tenkej ocelovej drát, hustě namotanej přes celou rouru, takže všechno utěsní a nic nevylítá

Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 19:55 | Nahoru | #13

Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 21:36 | Nahoru | #14
Ze je vata pryc poznas podle toho, ze ti zacne ladak na zacatku (od pripojeni mezisvodu) nehezky zloutnout treba jen v jednom miste, proste ne celkove.

(reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

15.8.2013 v 22:18 | Nahoru | #15
Thoms> To se teda pleteš, na litru to vystřílí i přes tu ocelovou síťku, mám jí tam taky a vaty tam chyběla skoro půlka a to tam byla před tím napěchovaná sakra dobře

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince pro V2 - vata

17.8.2013 v 17:41 | Nahoru | #16
Blesk_Mám SV 1000S, laďáky taky LV, mám Titanium.
Na K3 najely 12 tis, na K7 18. Celkem 30 tis. Neměnil jsem vatu, nezpozoroval jsem, že by to bylo třeba. To, že ti to občas střelí není o výfuku, blbě ti to spaluje. Mně ta moja nestřelí ani při hooodně prudké deceleraci.

e: Když budeš něco potřebovat ohledně SV, mrkni sem: http://www.suzukisv.cz/

Naposledy editováno 17.08.2013 17:45:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

18.8.2013 v 15:17 | Nahoru | #17
KawaSV> dik, me to nestrili nahoře muzu tahat okruh jako blazen a ani tuk, obcas to vystřelí jen pod 4tisice pri prizdeni vse serizeno jak ma, svicky najeto 5 tisic, filtr 500km

(reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

18.8.2013 v 18:28 | Nahoru | #18
Blesk90> decelerace je brždění motorem, akcelerace je zrychlení - nahoře
Filtr 500 km...na laďácíh máš seriový (papírovomolitanový) air filtr?
Mám KN (čistím před každou sezonou + vytažený šnorchl z air boxu, vše funguje, jak má.
http://www.suzukisv....p;hilit=%C5%A1norchl
Ale pokud ti to prdne sem tam, tak bych to neřešil. Vytáhni ten šnorchl, pak napiš, zda jsi zpozoroval změnu zvuku

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince pro V2 - vata

18.8.2013 v 19:56 | Nahoru | #19
myslim brzdeni z vysokých otáček predtim to bublalo a obcas prdlo. Ted jak brzdim z 5 tis tak to střílí jako kráva

(reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

18.8.2013 v 21:00 | Nahoru | #20

Blesk90 píše: myslim brzdeni z vysokých otáček predtim to bublalo a obcas prdlo. Ted jak brzdim z 5 tis tak to střílí jako kráva


tak to by nemělo. blbě ti to spaluje. a vatou to nebude....

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince pro V2 - vata

18.8.2013 v 21:06 | Nahoru | #21
No uvidime, zitra jedu za znamym co mi delal servis jestli se náhodou nepohnul TPC. Je zvláštní ze to predtim s s origo filtrem nedělalo. Motorka jede pořád stejne. Zkusim tu upravu snorchlu ale urcite tam dal alespon silonku. Nicmene si myslim, ze to vata muze klidne byt. Protoze předtím byli vyfuky chladne ted na nich neudrzim ruku a dost to rve. Ale moc dimy za rady.

(reakce na) Leo Vince pro V2 - vata

18.8.2013 v 22:10 | Nahoru | #22
Blesk90> Myslíš TPS senzor? Nastavíš si ho i sám doma:
http://www.suzukisv....;t=694&hilit=tps
Jezdim bez silonek a není znát rozdíl. Teda, jak jsem uváděl, peru filtr před každou sezonou (nedám těch 6 tis. za sezonu).
Jako klidně můžeš mít "vypálenou" vatu. Ale to fakt nemá vliv na to, pokud ti to střílí do laufu. Střílí ti tam blbě spálená směs. Nu, dej vědět.

Leo Vince pro V2 - vata

18.8.2013 v 23:07 | Nahoru | #23
Jasne dam a díky. Ja cistim filtr 2x mesicne, najezdim 4 tis mesicne. Uvidim jak to bude teoreticky tam neni vata tak ma vyfuk vetsi teplotu a predevsim je v laufu vice mista na rezonanci expanze a neni tam nic co by tlumilo. Ale vychazim jen z toho, ze na nich uz neudrzim ruku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist