jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Jo a k tomu že pod 3 tisíce to je ucukaný to je asi normální u V2 ve meste se stim jezdí blbě
Naposledy editováno 17.07.2013 23:42:01
ta Duc ma uzky pas a do zatacek se pekne lehce poklada, ac je to mastodont a ac to neskutecne plave (asi starej olej ve vidlich) a zvuk je nejprv hrubej a charismatickej, ale po case uz otravnej.
jasne, nova ZX10R je taky elektromotor proti tej Duc a hlavni koncert prichazi od 120+ na 1 a dal drzet plnej, to je neskutecny zrychleni a zadna motorka takovy nema. k tomu ale nemusim neustale radit jako na V2 aby se to nerozskocilo. to je taky hroznej omyl, ze na V2 se nemusi radit protoze to tahne odcpodu, ani prd. na ST4s na 6ku i ve 110km/h pri plnym plynu zacne skubat, diky nechci.
Tady má borec 200 za 8,6 a to se mu zvedla
Naposledy editováno 18.07.2013 00:15:22
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
DonyR1 píše: Tak vám nevim pánové, já sem přešel ze ZX-10R právě na V2 protože už sem ho chtěl minuly rok ješte než sem dovez ZX-10 a tak sem se tet bal jak me ta motorka bude nudit když to nejede... Ale hovno.... nepřijde mi, že by to teda nejelo 0-200 to ma docela slušnej odpal... Jedno je jisté a to je to, že se na tom človek musí naučit jezdit pokud chce jezdit slušnou pilu v zatáčkách, dvakrat sem za ní cuknul na výjezdu a hned mi zadní kolo vysvětlilo, že takhle teda ne.. a hned mám k ní respekt což sem k ZX-10R nikdy moc neměl.. .. a tím pádem me ta holka baví uvidíme po sezoně.. Celý jaro sem jezdil na GSXR K8 a když si na to sednu z RSV prijdu si jak na totalním cestáku s elekromotorem a to to má nakejch 136 kw???.
Jo a k tomu že pod 3 tisíce to je ucukaný to je asi normální u V2 ve meste se stim jezdí blbě
Víceméně s tím souhlasím... To že má něco milijón koní a jede to dva milijóny, neznamená že to bude zábavný. Jízdu jsem si víc užil na rsvčku, kerý mi nic nedalo zadarmo. A hlavně ta zábava začínala někde na kile, tady jedu 250 po okresce a je to tak akorát na to rozložit si noviny.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Víceméně s tím souhlasím... To že má něco milijón koní a jede to dva milijóny, neznamená že to bude zábavný. Jízdu jsem si víc užil na rsvčku, kerý mi nic nedalo zadarmo. A hlavně ta zábava začínala někde na kile, tady jedu 250 po okresce a je to tak akorát na to rozložit si noviny.
Ne
e: a jede to až do omezovače, žádný že to zdechne na 7 tis.
Naposledy editováno 18.07.2013 09:34:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Ne
Ne
(- - dává +)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sefo píše: Bubrak-ZX10R> Svez se někdy na 1198 a pak mi řekni, co nejede :) tu už můžeš ve 3500 zvedat na zadní a táhne do 12....
Tak jo, zkusim ji nekde vyloudit.
e: ted me napada, ze ji ma znamej, je mu asi 65 a jezdi s ni jen v sobotu kdyz je krasne, rano ji vytahne (ma ji v 8. patre v panelaku v byte), celej den jezdi, nikde ani neobedva, jen pije piti, a vecer ji zas uklidi. najede treba 600km za ten den a ma ji jak novou, z kazdyho smitka prachu je nestastnej ... hm tak ten mi ji asi nepuci
Naposledy editováno 18.07.2013 10:48:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Ne
(- - dává +)
Ne
(- - - dava -)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ted mi došlo,že jsem už aspoň rok neviděl na sprintech jinej V2,než můj a manželky,takže nejspíš mluvíš o špatný akceleraci 16let starý babči s dost mizerným šoférem
nebo jsi myslel Hermana?
Jasek píše: Bubrak-ZX10R>
Ted mi došlo,že jsem už aspoň rok neviděl na sprintech jinej V2,než můj a manželky,takže nejspíš mluvíš o špatný akceleraci 16let starý babči s dost mizerným šoférem
nebo jsi myslel Hermana?
vas dva si pamatuju ted z Hoskovic, ja tam byl s brachovym GSXR1000 K2 a nemoh sem se rozjet, presto sem vas dva aspon dal, to by byla hrozna ostuda ale mam opacnej rekord 15,389 jak mi to chciplo a musel sem uz za startem startovat
co se tyce V2, tak sem driv jezdil Street 10,5 a sem tam jel i nejakej V2 a nemel sanci, ale pravda nebylo tam nic zanovniho, nejmladsi asi druha generace RSV, s tou me dal kdyz sem mel jeste ZX9R, ale na ni sem jezdil pres 11, rekord sem mel 10.98 (a pritom motka mela teoreticky na 10.0).... stejnej rocnik V2 vs ctyrvalec je vzdy tak o 0.5 sec pomalejsi, soucasna ZX10 nebo S1000RR je taky nekde jinde, tusim Karlos z Motohousu s tim zajel 9.7 v serii.
ale aby to nevyznelo spatne, je supr ze jezdite, ja taky kdyz vidim treba Busu nebo ZZR ci novejsi ZX ci BWM, tak vim ze nemam sanci i kdyby se mi to povedlo, ale jezdim hlavne pro radost, nepotrebuju vitezit
Naposledy editováno 19.07.2013 00:35:02
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: v patek/sobotu sme dali se zenou 2x 120km na Duc ST4s, meli sme toho plny zuby asi po 80km.... vcera sme jeli zase na ZX10R a to je proti ty "cestovni motorce" totalne pohodlnej cestak. vubec nechapu, ze to nekdo muze vyrabet a prodavat jako cestak tu ST4 na ZX obrovska uleva!!!
Jo, celkem jsem se divil, jak se mi s naloženou desítkou dobře jelo... Samotnej tankbágl je vopruz, ale když mám ještě něco za sebou, tak se to nějak vyruší...
Pravda ale je, ze kdyz jsem se vezl jako batoh na FZ6ce, a na Daytone, tak se mi taky jelo lip na Daytone. Vidim pres pilota, lip dosahnu na drzeni se na nadrz ... pohoda ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Jo, celkem jsem se divil, jak se mi s naloženou desítkou dobře jelo... Samotnej tankbágl je vopruz, ale když mám ještě něco za sebou, tak se to nějak vyruší...
Jo tankbagl taky nerad vozim, kdyz to jde, tak bez nej (a radsi batoh), na to je supr kufr, o tom vubec nevim.
Nevim cim to je, ale me ZX10 proste sedi uplne vytecne, i kdyz to chtelo (jak uz sem mockrat psal) nedat na prvni dojem a zvyknout si. A to pujde i u modelu 2011 podle me.
Tohle prosim na "běžný" silnici, včetně těch žmolků na kraji... Na tý fotce z mobilu to tak nevynikne, až na pár drolků je to přesně ta krásná hladká kladívková struktura jak má bejt
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Kawasaki zde!
M5 píše: Jestli někdo scháníte pořádnou mašinu, tak neváhejte
Kawasaki zde!
Boha co je to za střep? A ten kryt vejfuku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |