globalmoto_kveten





Téma: vlastnosti gsx-r 1000 k1
28.7.2013 v 22:26
Zdravím, přemýšlím nad koupí GSX R 1000, K1. Pokud máte někdo zkušenost zajímali by mě jízdní vlastnosti a hlavně jaké má výrobní mouchy, na co si dát pozor. Ted jezdím na starší Hondě CBR 600, jsem s ní naprosto spokojený až na ten výkon :). Předem díky.

vlastnosti gsx-r 1000 k1

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2013 v 12:19 | Nahoru | #1
měl jsem ji.dravá výkonem-oproti 600 hooodně velký rozdíl.hlavně citlivost plynu.Myslel jsem si jak jsem na 600 za 5let vyježděný,ale suza byla jiná liga-musel jsem se znovu učit jezdit asi 2x mě málem vyhodila highsiderem ale to byla moje blbost v zatáčkách.Co mi na ní dost vadilo taky hodně slabé brzdy....a při mé výšce 186 jsem měl posez hodně na ruce.takže po delší jízdě docela záhul.Pohodlí skvělé na to že to je SS.Ještě teď se tluču do hlavy že jsem ji dával z domu.Zvykl bych si

vlastnosti gsx-r 1000 k1

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2013 v 12:29 | Nahoru | #2
Ještě poctivá motorka Do 04 ještě kus železa, jako 05-06 bych mohl taky, ale už je to takový titěrný s praskajícím rámem...A K1-K2 jede taky jak hovado

vlastnosti gsx-r 1000 k1

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2013 v 14:00 | Nahoru | #3
Motor je na tom dodnes s výkonem dobře, je takovej agresivní a málo výkonu nebudeš mít nikdy (pokud umíš jezdit). Je to držák a člověk ani nemůže říct "na ci si dát pozor" prostě jen jako u každýho bajku, slabinu bych viděl v přívěře, kterou bych v případě poruchy vyjmul a hotovo. Pokud by ti chyběl spodek po demontáži přívěry tak tam mrskni g-pack, měl jsem s tím spodek lepší než s přívěrou a jednička byla defakto nepoužitelná a dvojka brutus....

Brzdy nejsou nejlepší (holt šestipístky) ale po repasi, deskách sbs, pancířích mi to brzdilo dobře.....

Je to bajk kterej se nesype a pokud dobře koupíš tak seš vysmátej.

vlastnosti gsx-r 1000 k1

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2013 v 15:40 | Nahoru | #4
Mám K8 a taky jede jak hovado :) a nepraská

vlastnosti gsx-r 1000 k1

Skvělá odpověď, děkuji! 30.7.2013 v 18:53 | Nahoru | #5
Já jezdím K2 již 5,5 roku a naprostá spokojenost, jediné co zlobí je přívěra odešel motorek tak je stále otevřená ničemu to nevadí :) Kupovala jsem ji na 19.100km nyní mám přes 55.000 na budíkách a vrní si jak za mlada. V zimě jsem ji měla na velkém servisu chtěla jsem zkontrolovat ventily, rozvoďák atd. a pak následoval telefon mechanika to si děláš srandu co tam mám kontrolovat vše je ok jak z továrny haha. Za mě můžu doporučit.

3 reakcí na tento příspěvek vlastnosti gsx-r 1000 k1

1.8.2013 v 17:31 | Nahoru | #6
Díky všem...celkem jste mě potěšili když čtu samou chválu :), takže jdu do ní. Ted už bude záležet jen na tom, jestli si potykáme ;). Tady je odkaz na budoucího člena rodiny: http://www.motoinze...5555-gsx-r-1000.html

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

1.8.2013 v 20:29 | Nahoru | #7

kupyl píše: Díky všem...celkem jste mě potěšili když čtu samou chválu :), takže jdu do ní. Ted už bude záležet jen na tom, jestli si potykáme ;). Tady je odkaz na budoucího člena rodiny: http://www.motoinze...-r-1000.html [/quote]

no ty vole

taková dlouhá diskuze a ty si pak vybereš vyválenou jebku bez kapot,kde tě ve 200km/h sfoukne vítr...

(reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

1.8.2013 v 20:39 | Nahoru | #8

Dolph-cz píše: no ty vole

taková dlouhá diskuze a ty si pak vybereš vyválenou jebku bez kapot,kde tě ve 200km/h sfoukne vítr...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

1.8.2013 v 20:43 | Nahoru | #9
Dolph-cz> A já myslel že když chci za moji 750 K2 56000,- tak je to moc.
Koukám že každá má svého kupce.

(reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

1.8.2013 v 20:55 | Nahoru | #10

13rr píše: Dolph-cz> A já myslel že když chci za moji 750 K2 56000,- tak je to moc.
Koukám že každá má svého kupce.



já nemohl prodat svou K2 v litru v tipťop stavu za 60tis...

a takovou mrdku hnusnou vyválenou za 52- to nepochopím

vlastnosti gsx-r 1000 k1

1.8.2013 v 20:57 | Nahoru | #11
ma ji bracha uz par let, obcas na ni pojezdim, nedavno sem byl na sprintech, a dost mi vadila uskubana spojka pri razantnejsim rozjezdu (a to meli i dalsi 2 kamosi s K1-2 ten den), samozrejme nahore ten vykon chybi, ale kompenzuje to spodkem, kterej nema konkurenci. detska nemoc je odchozivsi TP senzor, jinak asi nic, u 750 ci Busy sem se casto setkal s upalenym dobijenim, ale u litru zatim o zadnym nevim. celkove je to spolehliva motka co hodne vydrzi

(reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

1.8.2013 v 21:43 | Nahoru | #12
kupyl> já už to mám taky tak a je to ve všem lepší, než s kapotama... ale toto má novější vidle, a to je divné a s tou cenou si borec dělá asi prdel.

a jinak mám to od 8tis, teď to má 58tis, přívěra je dávno pryč, v 50ti se dělal rozvoďák a pár ventilů, přebrušovaly neorigoš kotouče, co tam někdo dal. no, mám to kromě aktuálního stavu tacho na profilu.

Naposledy editováno 02.08.2013 19:19:23

(reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

2.8.2013 v 19:16 | Nahoru | #13

kupyl píše: Díky všem...celkem jste mě potěšili když čtu samou chválu :), takže jdu do ní. Ted už bude záležet jen na tom, jestli si potykáme ;). Tady je odkaz na budoucího člena rodiny: http://www.motoinze...-r-1000.html [/quote]

jestli tohle koupíš tak jsi promiň není myšleno ve zlém... magor! To ti rovnou můžu nabídnout svojí v luxusním stavu za 60.000

3 reakcí na tento příspěvek vlastnosti gsx-r 1000 k1

2.8.2013 v 22:02 | Nahoru | #14
Devce a hosi..asi vas pichnu do prdel..ale ja ji ted nedavno testoval z nostqalgie a proti novejm litrum je to MRDKa zastarala...motor zatahne spodek TDI dobry ale vrsek na litra uz nic extra..To je tak cele... Podvozek brzdy a hlavne stoletej ZALEHNUTEJ nepohodlnej posed je jak na hajzlu vse na rukach siroke jak na copru...Rad jsem to predaval zpet diky nech si to
Srovnavat cbr a gsxr je nesmysl...mimo motoru je cbr mysim tim novejsi 99vejs lepsi.

V tom odkazu je to MRDKA nehorazna...sport bez kapot je hovadina...

Naposledy editováno 02.08.2013 22:03:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

2.8.2013 v 22:55 | Nahoru | #15
z-x-r> ale od 13 let stare motorky asi snikdo neceka, ze to bude srovnatelny s litrovym bawem z 2013...

nicmene za tu ocesanou mrdku bych nedal ani dvacet...

Naposledy editováno 02.08.2013 22:55:47

(reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

3.8.2013 v 00:51 | Nahoru | #16
z-x-r> tak já sem ještě na žádné novější jebce nejel.... 750 K6 nepočítím, to je mrtvé na motor. jako nejsu rejsr, takže mi je to tak nějak jedno, ale když chcu předjíždět a točím 2500 otáček, tak to funguje, na brzdění mám motor (dnes už to "nefunkční" brembo RSC19 co funguje), co se zavlní, to podrží tlumič řízení nebo bicepsy ( )... pohodlné to neví, ftipné kurevsky moc. a strýtpyčofajtr je nejlepší na světě!!!

ale strašně rád bych se svezl na něčem, co je teda ok první ZX10R to fakt není, na ničem novějším sem asi nejel.... K1200R už není, ZZR1400 mám slíbenou

(reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

3.8.2013 v 00:52 | Nahoru | #17

Cuba_GSXR píše: z-x-r> ale od 13 let stare motorky asi snikdo neceka, ze to bude srovnatelny s litrovym bawem z 2013...

nicmene za tu ocesanou mrdku bych nedal ani dvacet...



myslím, že ty staré, rozválené litry budou ftipnější bo do poslední chvilky nevíš, kde to pojede

(reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1

3.8.2013 v 03:49 | Nahoru | #18
z-x-r> posez ano, to je oldschool jako srad nicméně motor na letmejch sprintech zpráskal i litry s psaným výkonem 180k
V tom vrchu má sílu pravda trochu menší ale pořád ruku v ruce se spodkem to na motor dalo stroje co táhnou ve vrchu víc. No a co se týče silnice, asi bysme tu byly dlouho kdybych si pamatoval úplně celej seznam bajků a jezdců který to zpráskalo.... ale tam beru, že to je v rukou. V tom spodku a středu si to dokázala ovšem nahnat tak že ty 180k stroje to málokdy dohnali vrškem

a to nebudu mluvit o konkurenci R1, 954 a zx9 toho roku, těm se ztrácela jakoby to byly šestky

Naposledy editováno 05.08.2013 12:43:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist