Téma: Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1.8.2013 v 11:41
Shellka mně namlsala na ty malá LEGO autíčka a tak jsem natočil jejich 95ku Nitro+ do mé stařičké Mazdy 323 sedan 1.5 r.v.1996. Div se světe, citelně se jí zlepšila chuť po otáčkách. Prostě nebyla tak líná...
...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.

Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...

Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.

Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.

http://www.motorkari...ail&gallery=3697

Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16

Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16

Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 11:50 | Nahoru | #1
placebo efekt

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 11:51 | Nahoru | #2
A máš i nějaký vysvětlení toho proč by ten motor měl jít líp mimo toho že si to namlouváš protože si přece natankoval lepší a dražší palivo?

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 11:52 | Nahoru | #3
Potvrzuji. Natankoval jsem do Falca a už mě konečně nepředjíždějí 4V 600ky

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:00 | Nahoru | #4
ja nepoznam rozdil mezi Nitrem a standartni N95, ale mezi N95 a Maxxmotion 100 od OMV nebo Vervou od benziny uz jo

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 12:08 | Nahoru | #5
Holt na placebu a pořádný reklamní masáži se vydělává nejlíp. Do toho ještě k obyčejnýmu názvu přidat nějaký super lákavý slovo a úspěch je na místě. Jak by pak přeci mohl supermega natural 95 nitropyčo jet stejně jako obyčejnej natural 95, no né?

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:13 | Nahoru | #6
Marian16> Zbytečné toto téma zakládat . Budeš opět umlácen argumenty jako už spousta tvých předchůdců, protože podle tabulek přece "musí být jedno", jestli natankuješ někde v poli 95ku se zbytky kafe z pumpařovy snídaně, nebo dražší, ale kvalitnější benzín.

Prostě tankuj co uznáš za vhodné, ostatní chemiky tady nech věřit placebo efektu a nech je "spokojeně" škudlit 10-15 korun na nádrži. Nech jim jejich pocit, že ty dražší čerpačky "přečůrali", když vzali támhle u Pepíka ten supr koncentrát z řepky a všichni budou spokojení...bez zbytečných hádek .

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 12:15 | Nahoru | #7
Bude to placebo efekt... ten "superhyberbenzin" je úplně stejná sračka, jako N95, akorát předražený a na kolika pumpách (světe,div se, že?) teče se "superpistole" ten samý benzin, jako vedle z pistole označené N95.

A kor v případě Shellu se nenech vysmát... jsou to právě snad největší šizuňkové.

Přitom vedle u západních sousedů se jako obyčejný N95 prodává benzin, který jest daleko kvalitnější, než ty rádobyprémiové, prodávané u nás a sázející na tupohlavost a nesoudnost lidí, jež se nechají oblbovat reklamními pohádkami a po lákavě vypadajícím názvu skáčí, jako slepice po flusu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 12:16 | Nahoru | #8
Vejfuk> Když tu mluvíš o argumentech... Ty nějaké máš, že to funguje?

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:17 | Nahoru | #9
ja ted jezdim na 98 od agipu a je to poznat oproti 95 jak na výkonu tak na spotřebě-a nepište mě tu že se mě to zdá!!!

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:26 | Nahoru | #10
Já jednou potřeboval natankovat a jel jsem zrovna kolem Shellky. No a z prdele jsem zkusil vzít plnou V-poweru. Jediný rozdíl, který jsem zaznamenal, byl, že mi to střílelo o něco víc než vždycky. Líp to určitě nejelo, spotřeba + - taky stejná...takže příště nasrat !

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 12:27 | Nahoru | #11
né fakt teď vážně obyč natural a verva = rozdíl nebo ne ???

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:37 | Nahoru | #12

Koštěbuch píše: né fakt teď vážně obyč natural a verva = rozdíl nebo ne ???



U mě ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:37 | Nahoru | #13
Fidži_CZ> Jen hlavně vlastní zkušenost a zkušenost několika kamarádů...takže nic, co by "protistrana" mohla považovat za průkazné a nedalo se smést argumentem "placebo efekt" .

"Tabulkové" argumenty znám a chápu, akorát jim zrovna v tomhle konkrétním případě nevěřím, protože z mého pohledu popisují teoreticky "jak to musí fungovat", nikoli prakticky "jak to funguje" .

Za mě Verva, Maxmotion, ... - klidně

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:38 | Nahoru | #14
Když jsem chvíli bydlel v Praze, tankoval jsem na Jižní Spojce do svý Mazdy 323F BA 1.5 (stejnej motor, jako má Marian) taky na Shellce V-power. Ve vlastnostech motoru žádná změna, jen ta bestie žrala skoro o litr na sto méně!!! Jezdil jsem dlouhodobě pořád stejně a pořád stejnou trasu, takže placebu moc nevěřím. Ovšem po natankování prémiového paliva mimo Prahu, jak do auta, tak do motorky, se vlastnosti obou naopak zhoršily, v Mazdě to odnesl zasviněnej palivovej filtr, z motorky jsem tahal bordel z nádrže i karburátorů. Vysvětlil jsem si to tím, že mimo Prahu, kde je to samej škudlil, tyhle drahý paliva v nádržích na pumpě leží bůhvíjak dlouho a nahnat si jej do nádrže je akorát o průser. Nakonec teď ve Varech tankuju u Tesca jako všichni a držím hubu a krok

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 12:39 | Nahoru | #15
Jestli chcete poznat opravdu rozdíl, tak do nádrže přilijte ether Za propálené písty a podobně neručím

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:41 | Nahoru | #16

KubaLC8 píše: ja nepoznam rozdil mezi Nitrem a standartni N95, ale mezi N95 a Maxxmotion 100 od OMV nebo Vervou od benziny uz jo



tak u mě je to stejné,jak v autě tak v mašině a i u mého bývalého skůtru.Ale je fakt,že jsem někde natankoval nějakou sra.ku 95 a pak jak jsem natankoval jinde jinou,která asi nebyla ošizená,tak mi to taky jelo o poznání líp.U těch premiových je větší jistota,že to nebude nastavené nějakou sra.kou a vervu nejde jen tak zaměnit jelikož je modrá.Tím se benzina sichruje proti podvodům u čerpacích stanic.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 12:44 | Nahoru | #17
lidská hloupost nezná mezí a právě proto vzniknul takovejhle benzín

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 12:46 | Nahoru | #18

Danielos píše: Jestli chcete poznat opravdu rozdíl, tak do nádrže přilijte ether Za propálené písty a podobně neručím



Jo, to dělá slušné divy

Jednou sme v zimě nemohli nakopnout V3Sku, tak sme jí dali přečíst noviny. To nějak nepomohlo, tak se jí stříknul do sání ether a V3S už si s "trochou" dýmu poblafávala

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:47 | Nahoru | #19
Jenick> Tak tak,lepší je tankovat na čerpačkách,kde je větší provoz taky je ještě možnost,že natankuješ těsně po té co odjela doplňující cisterna a ta když tam luchne hadicí plný proud,rozvíří ze dna nádrže veškerý bordel
Klukovi na desetiletém pežotu odešlo palivové čerpadlo,které je utopené na dně nádrže,při výměně se mi nechtělo věřit kolik bordelu na dně nádrže bylo

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:48 | Nahoru | #20
U motorky to tolik nepoznám , ale u bejvalýho zdechlýho Escorta to docela znát bylo. Hlavně reakce motoru na přidání - jelo to najednou tak nějak lehčejc. Spotřebu jsem měl o něco málo lepší , ale né o tolik aby se to vyplatilo . Asi bude záležet na každým motoru , jak je naladěnej.

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 12:50 | Nahoru | #21

Rogerer píše: Jo, to dělá slušné divy

Jednou sme v zimě nemohli nakopnout V3Sku, tak sme jí dali přečíst noviny. To nějak nepomohlo, tak se jí stříknul do sání ether a V3S už si s "trochou" dýmu poblafávala



Za koumoušů naší vesničtí zemědělci dělali sprinty s traktory po poli. Jeden si pak pomáhal etherem, samozřejmě motor šel do sr.. Naštěstí je socialismus takový dobrý system, že to nikomu nevadilo

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:52 | Nahoru | #22
Do motoru, kterej je na 98 a vyšší OCT c. benzinu přímo vyrobenej, to patrí, a tam rozdíl z 95 poznáš. Jinak si dovolím tvrdit, ze to nepoznáš

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 12:57 | Nahoru | #23
placebo! ...A u Shellky uz netankuju od ty doby, co mi to po jejich benzinu jelo jak naky 5tikilo

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 13:00 | Nahoru | #24

Vejfuk píše: Fidži_CZ> Jen hlavně vlastní zkušenost a zkušenost několika kamarádů...takže nic, co by "protistrana" mohla považovat za průkazné a nedalo se smést argumentem "placebo efekt" .

"Tabulkové" argumenty znám a chápu, akorát jim zrovna v tomhle konkrétním případě nevěřím, protože z mého pohledu popisují teoreticky "jak to musí fungovat", nikoli prakticky "jak to funguje" .

Za mě Verva, Maxmotion, ... - klidně

Někde na BMW klubu ti najdu praktický test podložený motorovou brzdou. Rozdíl byl jen u aut, které vyžadovali N98+. Jestli to lépe čistí palivovou soustavu, to nepopírám. Nějaký efekt tam také bude. Ale spíše kvůli tomu, že neobsahují biosložku, než kvůli aditivaci.

Ale upřímně, spotřeba o litr dolů? O nějakých 15%? Vyšší výkon? Jak to poznáte, vždyť není kolikrát znát ani pár kW. Aby to citelně jelo lépe, tak to musí přidat alespoň 5+kW a to mi snad nechcete tvrdit, že to přidá palivo u motorů, který jsou na N95 stavěný a naladěný.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 13:06 | Nahoru | #25
Podle informací Benziny se Verva 100 dělá v rafinerii v Rakousku. Tyhle 100 benzíny právě nemají biopřísady, to je jejich hlavní rozdíl proti N95. Je to znát i podle jejich vůně.

Shellce moc nedůvěřuju, jejich N95 je to samý, co v Onu (ale jak to vím, neprozradím ).

Obecně platí, že v ČR je kvalita paliv špatná

Moje zkušenost:

KTM 450EXC- jen Verva, na N95 horší starty a hůře se sbírala z nízkých otáček
954RR- tam jsem to teda nebyl schopen poznat
Clio Sport- jemnější chod motoru v nižších otáčkách, rychlejší reakce na plyn

ad placebo: Vejfuk to vystihl, naprostý souhlas

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 13:15 | Nahoru | #26
Doplnil jsem Doplňek č.1.
Jinak díky všem za reakce.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 13:19 | Nahoru | #27
U Shellky zásadě netankuji, zkušenosti s firemními vozy, jedině, kdy jsem poznal, že jsem načepoval jiný benzín byl, když jsem čepoval v Rakousku, ty Super, Power, ... je klasický N95, jenom neředěný sračkou

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 13:20 | Nahoru | #28
Ahoj, taky jsem ho jednou vzal do Brutálky a moc rozdíl jsem nepozoroval, je ale fakt, že její výkon jsem v tu chvíli využíval tak na 20%, možná kdyby jela na plno, tak by to poznat bylo víc. V autě jsem na V-power pozoroval akorát trochu nižší spotřebu, tak o 3deci/100km (OI 1.8T), ale to byl ten starší, ne tenhle nitro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 13:21 | Nahoru | #29
Marian16> Jak maže palivo motor? Já žiju v domnění, že 4T je mazán olejovou náplní a ne směsí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 13:22 | Nahoru | #30
stráťa> Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist