...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.
Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...
Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.
Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.
http://www.motorkari...ail&gallery=3697
Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16
Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16
Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Prostě tankuj co uznáš za vhodné, ostatní chemiky tady nech věřit placebo efektu a nech je "spokojeně" škudlit 10-15 korun na nádrži. Nech jim jejich pocit, že ty dražší čerpačky "přečůrali", když vzali támhle u Pepíka ten supr koncentrát z řepky a všichni budou spokojení...bez zbytečných hádek .
A kor v případě Shellu se nenech vysmát... jsou to právě snad největší šizuňkové.
Přitom vedle u západních sousedů se jako obyčejný N95 prodává benzin, který jest daleko kvalitnější, než ty rádobyprémiové, prodávané u nás a sázející na tupohlavost a nesoudnost lidí, jež se nechají oblbovat reklamními pohádkami a po lákavě vypadajícím názvu skáčí, jako slepice po flusu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
"Tabulkové" argumenty znám a chápu, akorát jim zrovna v tomhle konkrétním případě nevěřím, protože z mého pohledu popisují teoreticky "jak to musí fungovat", nikoli prakticky "jak to funguje" .
Za mě Verva, Maxmotion, ... - klidně
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
KubaLC8 píše: ja nepoznam rozdil mezi Nitrem a standartni N95, ale mezi N95 a Maxxmotion 100 od OMV nebo Vervou od benziny uz jo
tak u mě je to stejné,jak v autě tak v mašině a i u mého bývalého skůtru.Ale je fakt,že jsem někde natankoval nějakou sra.ku 95 a pak jak jsem natankoval jinde jinou,která asi nebyla ošizená,tak mi to taky jelo o poznání líp.U těch premiových je větší jistota,že to nebude nastavené nějakou sra.kou a vervu nejde jen tak zaměnit jelikož je modrá.Tím se benzina sichruje proti podvodům u čerpacích stanic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Danielos píše: Jestli chcete poznat opravdu rozdíl, tak do nádrže přilijte ether Za propálené písty a podobně neručím
Jo, to dělá slušné divy
Jednou sme v zimě nemohli nakopnout V3Sku, tak sme jí dali přečíst noviny. To nějak nepomohlo, tak se jí stříknul do sání ether a V3S už si s "trochou" dýmu poblafávala
(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Klukovi na desetiletém pežotu odešlo palivové čerpadlo,které je utopené na dně nádrže,při výměně se mi nechtělo věřit kolik bordelu na dně nádrže bylo
Rogerer píše: Jo, to dělá slušné divy
Jednou sme v zimě nemohli nakopnout V3Sku, tak sme jí dali přečíst noviny. To nějak nepomohlo, tak se jí stříknul do sání ether a V3S už si s "trochou" dýmu poblafávala
Za koumoušů naší vesničtí zemědělci dělali sprinty s traktory po poli. Jeden si pak pomáhal etherem, samozřejmě motor šel do sr.. Naštěstí je socialismus takový dobrý system, že to nikomu nevadilo
(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Vejfuk píše: Fidži_CZ> Jen hlavně vlastní zkušenost a zkušenost několika kamarádů...takže nic, co by "protistrana" mohla považovat za průkazné a nedalo se smést argumentem "placebo efekt" .
"Tabulkové" argumenty znám a chápu, akorát jim zrovna v tomhle konkrétním případě nevěřím, protože z mého pohledu popisují teoreticky "jak to musí fungovat", nikoli prakticky "jak to funguje" .
Za mě Verva, Maxmotion, ... - klidně
Ale upřímně, spotřeba o litr dolů? O nějakých 15%? Vyšší výkon? Jak to poznáte, vždyť není kolikrát znát ani pár kW. Aby to citelně jelo lépe, tak to musí přidat alespoň 5+kW a to mi snad nechcete tvrdit, že to přidá palivo u motorů, který jsou na N95 stavěný a naladěný.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Shellce moc nedůvěřuju, jejich N95 je to samý, co v Onu (ale jak to vím, neprozradím ).
Obecně platí, že v ČR je kvalita paliv špatná
Moje zkušenost:
KTM 450EXC- jen Verva, na N95 horší starty a hůře se sbírala z nízkých otáček
954RR- tam jsem to teda nebyl schopen poznat
Clio Sport- jemnější chod motoru v nižších otáčkách, rychlejší reakce na plyn
ad placebo: Vejfuk to vystihl, naprostý souhlas
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Jinak díky všem za reakce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...