Pořídil jsem radiální třmeny Tokico a radiální pumpu Nissin.
files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy.jpg][img]http://files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy_s.jpg[/img
Teď je otázka, jak postupovat dál. Je možnost sehnat nějaké mezikusy pro uchycení, případně spodky vidlice z jiné motorky (které jsou pro montáž radiálních třmenů připraveny). Samozřejmě se také nabízí varianta nechat na TLku původní třmeny a nahradit pouze brzdovou pumpu.
Jaký postup byste zvolili vy?
1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
Číkus píše: Hele tak jak to vypadá s těmi mezikusy?
Hele, já jsem mischu zkontaktoval, byl jsem u něj na oměření. Nyní čekám, až budou vyrobeny.
Pro mě nechápačka, jak někdo dokáže nakreslit, navrhnout, vytvořit maketu jen tak...mrkl, začal měřit.....no, já bych to nedal.
Delta- asi jak kdo .
KawaSV píše: Hele, já jsem mischu zkontaktoval, byl jsem u něj na oměření. Nyní čekám, až budou vyrobeny.
Pro mě nechápačka, jak někdo dokáže nakreslit, navrhnout, vytvořit maketu jen tak...mrkl, začal měřit.....no, já bych to nedal.
Delta- asi jak kdo .
já to např dotáhnul
KawaSV píše: Hele, já jsem mischu zkontaktoval, byl jsem u něj na oměření. Nyní čekám, až budou vyrobeny.
Pro mě nechápačka, jak někdo dokáže nakreslit, navrhnout, vytvořit maketu jen tak...mrkl, začal měřit.....no, já bych to nedal.
Delta- asi jak kdo .
Naposledy editováno 27.07.2013 16:16:45
1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy
podle originálu je to jako trabant ve ferarri :) musím brzdit jedním prstem ( stejný efekt, možná ještě lepší než třemi prsty u originálu ) a páčka zabírá už tak 3 od začátku. ještě nechám přes noc zmáčklou brzdu a bude úplně horovo.
no a mě to vyšlo hodně levně, protože jsem si uďělal co nejvíc sám a frézař je známej. takže celkem i s hadicema a brzdovkou dot6 cca 10500 ale ja to kupoval postupně, tak to nebyl takovej hukot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
z-x-r píše: Rebel83> kolik vyjdou takove adaptery? luxus...
K nezaplaceníJe s tím taková mrdačka, že samotná výroba je prodělečná. Koupit to z eBay za 3 tyčky je daleko menší zlo
2 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy
S referencí jsem čekal nějakou dobu, než si sednou desky, bohužel nemám moc času na ježdění, kiláky přibývaly pomalu. Tákžé:
Už loni jsem vyměnil axiální brzdovou pumpu za radiální z Gixera. Kupoval jsem funglovku. Mám doma koupenou na inzerát jetou, nefunkční. Nechtěl jsem riskovat další nefunkční do sbírky.
Díky radiálce se brzdy daleko lépe dávkují. Nejde promáčknout ke gripu, nevadne, jako seriová axiální. Takže pumpa byl pro mě obrovský krok kupředu.
Radiální třmeny posazené na redukci:
Tady až takovou zásadní změnu nepociťuji. Pocitově jsem dosáhl zlepšení brzd o dejme tomu 50%.
Z toho 40% pumpa, 10% třmeny.
Cenově: Pumpa 4 litry, třmeny jsem sehnal za 2,5 litru + redukce (cenu jsem slíbil nezveřejnit) +- cena třmenů. Takže jsem do toho zafičel skoro 10 litrů a furt to kurwa nebrzdí jako Gixero, ikdyž jeho komponentů na brzdách mám už dost (pumpa, třmeny, desky). Takže už chybí jen kotouče z Gixa. Ovšem ty mají jiný rozměr, než na SV, takže vzhledem k adapteru dělanému na míru SV nepřipadá výměna kotoučů v úvahu.
Ale rozhodně to brzdí lépe, než serie
Tímto ještě jednou díky všem zúčastněným na výrobě redukcí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
KawaSV píše: BlackSabbath> Mno, tak ta zlatá je na tom (na celé mašině) jak pěst na oko. Možná to v zimě shodim a půjde na elox, uvidíme.
Ti prodám ty moje černý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
Sám potřebuju prodat z SV. Díval jsem se k tobě na profil, prodával jsi vidle? Z K5? Za kolik, hm?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |