globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 12:24 | Nahoru | #1681
dawaKTM> origo převod je 16-42. Do terénu je to moc do rychla. Nyní jsem tam dal 16-45 a míň teď trápím spojku. Ale zase na silnici se nad 130 nedostanu. Je to vec každého jezdce. Ideální je asi řešení 16 - 42 na delší přesun a do lesa přehodit rozetu na 15 či 14. Je to mnohem jednodušší než sundavat zadní kolo a mordovat se s délkou řetězu.

Jawaweb> s tím přehazováním nízkého a vysokého blatníku to není až zaková sranda. měl jsem tam takové příchyhtky, že jsem musel vyndat přední kolo, abych se dostal ke šroubům. Jsem přesně opačný případ, kdy nízký jsem vyměnil za vysoký. Problém byl v blátě a v tom, že nízký blatník se ucpal a kolo se netočilo. Další nevýhodou je jeho tvrdost, prostě není ten gumový a s větvemi se nedokázal poradit a štípal se.

Každému dle gusta. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 13:15 | Nahoru | #1682
wimpi> hele kdybych dal dopředu 14zubový kolečko tak nemusím vypínat řetěz?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 13:23 | Nahoru | #1683
Dawa: No mělo by to na nich snad dokonce bejt napsaný, jinak jak psal wimpi, nemůže bejt takovej problém to do lesa přehodit.

Wimpi: No co se týče pružnosti a pevnosti, tak bych viděl nejmenší problém, dá se ohnout takřka stejně jako plastovej. No a do takovýho bahna, kde by se mi zastavilo kolo o blatník jsem se zatím dostal asi 2x, no a ani ho nevyhledávám. Pokud jde o přehození, tak to je otázka 10, resp. 6ti šroubů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 13:28 | Nahoru | #1684
dawaKTM>jo tak to jsme řešili taky, u Rudové. Chvíli se s tím nevyjelo a páčka jak z gumy. Odvzdušnili jsme, neviděli jsme jedinou bublinu a brzda brzduje.
Kdoví co to je. Asi vítr, Máchale :rolleyes: :lol:

Co se převodu týče, napočítala jsem u mojí Graycinky 15/42 a na Rudově 16/42. Rozdíl v terénu značný, na silnici jezdíme stejně pomalu.
Když budu měnit, asi tam dám 15/45.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 14:27 | Nahoru | #1685
Klasika> no já loni to samé....prostě jsem tam "vyměnil" brzdovku
Teď jsem si objednal v Sette 15 kolečko, má tam i origo 14, ale to bych asi jezdil tak 90 a po zadním zadní rozeta počká...musím říct že se mnou pán strávil na tëlefonu tak 20 min. řešením jak to výkonově zvednout ochotný byl mooc *yes* *yes* , každopádně jsme se shodlli, že ten origo výfuk musí pryč, nejlíp za akrapa i se svodama (30) , no a jestli na to mám, tak vyměnit karbec za Keihin (25). Ale to je cena jak za nějakou starší mrdku krosku...tak nevím nevím, vidím to na RAAS nebo Leo Vince X3. Taky radil vykuchat mezikus s katalyzátorem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 16:25 | Nahoru | #1686
Jawaweb>souhlas těch šroubů je tam pár, ale tak blbě že se k nim špatně s nasazeným kolem dostává. Co se týká materiálu tak jsem tam měl dost tvrdý nepružný plast, který se štípal. Možná máš lepší...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 16:27 | Nahoru | #1687
dawaKTM> jsou to jednoduché počty jeden zub ve předu = 3 zuby vzadu.
Ta 45 se díky plastovému vodítku dost špatně nasazuje - je tam málo místa na nasazení řetězu. Dost jsem se zapotil než jsem jej nasadil na nový řetěz

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 20:14 | Nahoru | #1688
Tak sem si dal tu práci :puke: a prošel všechny fóra a zjistil následující:
S počtem 85449 (20.12.) je tohle Téma - "KTM LC4 640 Adventure" nejvíc zobrazovaným na celým Fóru :thmubup: .
S počtem 1689 (20.12.) má 3. nejvyšší počet příspěvků!
(Více mají pouze témata "Co nespácháme na Silvestra?(plno)"- 4601 a "TO Sector..." - 7617 z oddílu "Smetiště" ale to není moc o motorkách ;) )
Což něco svědčí o oblíbenosti, atraktyvitě a využití tohohle korábu stepí, pouští, Zakarpatských kopečků, ... od KTM.
A taky o zájmu šťastných majitelů!
Takže díky LibaAdv-ovi za založení týhle diskuse o LC4 *yes* a koukejte psát dál ať se to množí :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.12.2007 v 20:29 | Nahoru | #1689
tomik.xtz>nooo, pěkný čísla

jenom tak trochu čekám, kdy si nějakej babetista z asie rejpne...tipnul bych si něco ve stylu: když je máte porád v servisu, takmáte aspoň víc času si o nich psát :D

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 07:17 | Nahoru | #1690
wimpi> No tak horní blatník je pružnej až hanba a ten nízkkej je z nějakýho lamínátu, co se dá ohnout až do pekel, tak to snad bude ok. V lednu to jde celé na lak, tak potom poreferuju

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 07:19 | Nahoru | #1691
dawaKTM> Nesmíš jim to radit, na to by nikdo nepřišel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 07:37 | Nahoru | #1692
tomik.xtz> tak to jsou pěkná čísílka! O to hezčí, že nás je v DB registrovaných pouhých 18 ;)
Z toho mně napadá, kolik tak asi Advíků po ČR jezdí. 30?

A dotaz ohledně Erzbergu.... v jaké kategorii a CO jedou strojky typu Adv? Do královské třídy nemohly, ale mezi krosky se asi těžko hrnuly. Jak to tam je ošéfované pro cestovní jednoválce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 08:22 | Nahoru | #1693
Klasika> No podle statistik co tu byli někdy před půl rokem je v čr přihlášeno celkem asi 250 motocyklůů KTM s motorem 640.

Jinak co s tím srazem? Měli bychom něco vymyslet, loni nás tam moc nebylo :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 08:33 | Nahoru | #1694
Jawaweb> ale 640 jsou i neAdv, ne?

No tak vymýšlej, iniciativě se meze nekladou :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 09:57 | Nahoru | #1695
Klasika> no já mám za to, že jedou ten IN ROAD PROLOG, jedou to samé jak krosky (aspoň podle výsledkové listiny jsou tam spolu s nimi), mezi motorkama minutové intervaly nejlíp asi ví sqwer&spol.

navrhuju udělat sraz na Erzbergu

klasika, ty máš ve předu to 15ti kolečko, psala jsi že je to v terénu hodně rozdíl-počítám že k lepšímu=míň řadíš a míň to taháš přes spojku??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 10:20 | Nahoru | #1696
dawaKTM> Advík dokáže hodně, ale jet to co tam jedou ty krosky.... to si moc nedovedu představit :cool:

Jojo, k lepšímu :).
Jestli to tahám přes spojku víc nebo míň a méně řadím, nedokážu říct, nemám srovnání, na Rudově jsem nikdy nejela.
Ale tam kde jedu triálek na dva, musí jet Rudy na jedna, zoraný pole které mně jakž takž pobere trojka tak on jede na dvojku. Atd atd...
Prostě jezdí ve velké většině o kvalt níž....

Ale taky hraje myslím značnou roli to, že já vážím 60 Kg a Rudy 110 ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 10:58 | Nahoru | #1697
Klasika>no já nemyslel že tam skáčou přes ty obří pneumatiky atd. - jedou nahoru skrze ten lom na čas (nejlepší to dal za 9 min, sqwer loni myslím 12:59 a druhá jízda 13:30 *yes* ) http://www.sqwer.cz...ry=20070621130953323

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 11:28 | Nahoru | #1698
dawaKTM> Sqwer není jedinej kdo tam byl a jel ;) Jsi asi jeho velký fanoušek :)

A zrovna tento pán jel na LC8, tudíž Konigs Classe, takže to nic nevypovídá o tom, co tam jedou motorky typu Advíka ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 11:30 | Nahoru | #1699
Klasika> Jo jo, jsou, ale tak můžeš si odvodit, kolik z toho sjou motardy a klasiky a vyjde ti tak těch 30 no..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 11:38 | Nahoru | #1700
Jawaweb> taky si myslím, že to tak nějak bude.
Docela mně překvapilo, jak málo věcí se na LC4 Adv dělá a dostane, koukala jsem třeba na TT, k Sommerovi.... Poměrně malý sortiment.
Asi těch motorek nejezdí takový kvanta, aby se jim to vyplatilo. Což je zvláštní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 12:00 | Nahoru | #1701
Klasika>Ale kdeže obdivovatel, ho ani neznám ale má pěkně udělaný stránky a podle nich toho už projel doost..

jo a napadla mě ještě jedna věc, od Somera, co by se nám asi líbila všem - a to je přídavnej bočák...hoodně chybí, hlavně když jedeš s plnejma kuframa...jsem si říkal jestli si ho už někdo tady nepořídil...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 12:12 | Nahoru | #1702
Klasika> No hlavně prosimtě co bys na tu motorku chtěla vymejšlet? Komponentů k motoru je mraky. Padáky se dělaj, nosiče kufrů taky, no a co jinýho bys chtěla?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 12:32 | Nahoru | #1703
Jawaweb> ba ba, již není co více. Kdo chce z toho udělat "cesťáka" tak raději si koupí Bramboru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 12:34 | Nahoru | #1704
dawaKTM> jak přídavnej bočák? Jako krom hlavního stojanu ještě normální bočák? Já jsem motorku koupila s oběma stojanama, u mně to byla skoro nutnost, páč Advík jde na hlavas asi tak ochotně jako já k zubaři (v porovnání s mnohem těžším GS) a Rudýsek dostal bočák nedávno. Jen hlavní stojan je opruz. Hlavně mimo asfalt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 12:39 | Nahoru | #1705
Jawaweb> no já nevím co bych chtěla... od toho jsou jiný, aby vymýšleli zlepšováky. Protože všechno jde zlepšovat a nic není úplně dokonalý :) I když teda uznávám, že Grayce skoro dokonalá je :shy: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 13:26 | Nahoru | #1706
Klasika>já s tím dát ho na hlavní stojan normálně problém nemám, ale když je naloženej a s plnejma kuframa, tak to už je někdy akrobacie už z motorky jenom slézt :D
bo ktm nabízí jako doplněk bočák, kterej můžeš dát místo hlavního, ale oba zaráz nee :( sommer má bočák kterej se vleze i k tomu hlavnímu, a pak je tam můžeš mít oba a používat dle potřeby...tak to máš asi ty, ne? každopáďo jestli se někde na jaře potkáme tak bych ho rád omrknul a podíval se jak je to vyřešený... :shy:

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2007 v 13:58 | Nahoru | #1707
dawaKTM>nojo... asi mám ten od Sommera, páč tam mám oba zaráz. Rudymu jsem koupila origo bočák u Hadlera a zjistili jsme, že na motorku oba zaráz nenapasujeme :(. Takže shodí hlavas, namontuje bočák a na servis jsme koupili takovou tu zvedací stoličku :rolleyes:

Co se nalízání a sesedání týče, díky bohu za bočák. Už jsem se naučila nalízt a slízt i když motorku jen držím rukama, ale je to pokaždé cirkusová akrobacie, kterou neprovádím častěji než je nezbytně nutné ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.12.2007 v 20:14 | Nahoru | #1708
Klasika> leda y měli třeba nějaký lepší ruce, nohy, nebo nějakej vypínač mozku, aby člověk jezdil líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.12.2007 v 20:23 | Nahoru | #1709
jeden volný bočák, co pasuje dohromady s hlavním, mi leží v garáži!
http://www.bebaweb....web/Bazar/bazar.html

KTM LC4 640 Adventure

22.12.2007 v 20:29 | Nahoru | #1710
Jo, přesně tenhle na motorce mám :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist