1) Jedu-li v kombinéze - jezdím na tý "dvacce" trošku rychleji, než v kraťasech (hned mě neukamenujete, jsem mohutnější postavy a potit se nechci), jak nejlépe vysednout abych zatáčku projel co nejrychleji a to bez doslova vysení jak opičák? Pomáhám si zatlačením špičky nohy do stupaček (občas) - je to dobře?
2) Jakou brzdou brzdíte? Já u 125ccm zadní brzdu téměř neznám (jen na štěrku a mokru), stále používám přední (nějak nedokážu brzdit zadkem, jen fakt v krizi obouma brzdama).. Je to dobře? Už mě čeká nová mašina a do konce sezony si nechám 125ccm - dojíždění do školy a dopilování techniky, i když budu mít už 600ccm, tak se ptám raději dopředu..
3) Brzdíte u 600 se spojkou nebo bez spojky? V autoškole po mně spojku nechtěli, ale u mýho 2taktu jsem tak brzdil.. Ptám se proto, že zatím na každý půjčený mašině jsem tu spojku vymáčk (prostě asi zvyk)...
...Jinak jezdím už legálně 3 roky a najeto mám (legálně) něco okolo 30tis km (2takty)..
E - K tomu bodu číslo 3 ) - myslím to brždění třeba ze 120ti na 70sát při stálé rychlosti třeba 5ky.. Z 2T jsem zvyklej se spojkou
Uzavřeno 22.07.2013 v 19:02 uživatelem Slack
Naposledy editováno 22.07.2013 17:13:48
Já třeba zadní brzdu skoro nepoužívám, ale ideálně by se používat měla (samo tak aby se ti zadní kolo nebloklo, takže v ostrým brždění to chce cit)
nebrzdím se spojkou, tu jen při řazení
Naposledy editováno 22.07.2013 17:01:31
1 reakcí na tento příspěvek Zatáčení, brždění
2. zadni dobrzduju, predni brzdim, vetsina to ma stejne
3. 600ccm jsem nikdy nemel, ale odpovim, snad vis co motor snese, mas otackomer a cit pro motorku, tak snad vis jestli brzdis do zastaveni a nebo jen spomalujes, ne? S tim souvisi spojka
Ten najezd ti neverim, jinak bys nemel tak blby otazky
1 reakcí na tento příspěvek Zatáčení, brždění
Na půl prdele, vnějším kolenem se podrž o nádrž, horní polovinu natlačit do zatáčky. Tlačit na stupačku jo, ale ne zas celou váhou Tak nějak abys nebyl v křeči ale uvolněný
2.
Já si myslím, že nejúčinnější brždění je, když máš zadek pár mm nad zemí. Pokud bys chtěl brzdit oběma, musel bys zadek víc přitlačit na zem povolením přední brzdy- tím se obereš o velký kus brzdící síly předku. Takže zadek používám jen na nějaké dobržďování atd, ať šetřím předek.
3. Bez spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění
1 reakcí na tento příspěvek Zatáčení, brždění
1 reakcí na tento příspěvek Zatáčení, brždění
2 reakcí na tento příspěvek Zatáčení, brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění
Slack píše: ZombiRider> Chudák spojka? Jezdi u 2T bez spojky při brždění, dobržďování.. ptám se jak je to u 4V 600.. U 2T vim, jak a co.
Nechápu, to jako vždycky, když jdeš na dvojtaktu na brzdy, tak vymačkáváš spojku???
Naposledy editováno 22.07.2013 17:59:52
Že to máš rozmotaný - jdeš na bzdy, zavřeš plyn a v ten moment se to maže hodně špatně...když zmáčkne spojku tak otáčky hned spadnou a maže se to dostatečně...
Jinak k brždění se spojkou...taky to dělám, ale jenom v případě potřeby okamžitýho zastavení/krizový brždění, protože jinak zadní kolo tlačí dopředu a brzdná dráha je delší....
1 reakcí na tento příspěvek Zatáčení, brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění
Tak si to testni někde na letišti...uvidíš, kde zastavíš
Bobulus píše: Pedl>
Tak si to testni někde na letišti...uvidíš, kde zastavíš
Zastavíš? Tak jasné že kdybych úplně brzdil na zastavení tak spojku použiju, ale když brzdím třeba z 90 na 50, tak mi to přijde jako blbost, aspoň u mé motorky. Nevím jak u čtyřválu který má furt otáčky někde v 10 tis...já málokdy překročím 5 tisíc.