globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.7.2013 v 10:53 | Nahoru | #8041
Klasika> Pravda to mi nějak nedošlo jsem zvyklej na těch 9 litru tahle bude o něco větší to má každej advík? u jinech sem to neviděl na tomto místě...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.7.2013 v 18:19 | Nahoru | #8042
Gutmanek> Do roku 01 je benz.pumpa z boku a od 02 ji maj pod karbcem ale je možný že se pletu

KTM LC4 640 Adventure

12.7.2013 v 20:52 | Nahoru | #8043
ono je to v podstatě jedno kam ji dáš.... akorát zapojíš hadičky od benálu + podtlak a j hotovo.
Pod karbcem je, ale podle mě méně na ráně.










e

KTM LC4 640 Adventure

13.7.2013 v 09:43 | Nahoru | #8044
Mam technickej dotaz... Když vyjedu nádž a přepnu na rezervu, tak mi to začne dělat neplechu a přetane mi jít benzín. Zůstal sem viset a doskákal sem zpátky na sytič!! zapnul sem sytič, nastartoval a popojel km a pak znova!! Netušíte co by mohlo kde bejt ucpaný?? Abych nerozebíral všechno! Díky za odpověď..

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

13.7.2013 v 09:49 | Nahoru | #8045
no asi bych jako první věc zkontroloval kohout a zkusil jeho průchodnost na rezervu.
Myslím ,že pak ten plastovej bazmekt v kohoutu co je uvnitř jde otočit o 180stuplňů a pak to na rezervu neteče, ale na normál ano.

Naposledy editováno 13.07.2013 10:04:41

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.7.2013 v 11:24 | Nahoru | #8046
NYJO> Dikec za radu... a myslis v obou kohoutech?? kdyz se to zacalo blbnout, stoprocentne tam jeste benzin byl... vyjedu beno co tam mam a zkusim na to o pristim vikendu vlitnout..

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

13.7.2013 v 11:35 | Nahoru | #8047
Normálně má advík jeden kohout na přepínání rezervy a uzavření nádrže.
a pak dva šroubovací na přepouštění z jedné strany nádrže na druhou.
Jestli to máš jinak, tak to někdo už kutil.
Jednoduše odpoj hadičku od pumpy a zkoušej polohy kohoutu kdy ti teče benál a kdy ne.
Jo a ještě mě napadlo ,jestli náhodou nemáš v čudu podtlakovou pumpu.
Pak by ti motka jela do té chvíle ,než klesne hladina v nádrži pod úroven karburátoru.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.7.2013 v 12:30 | Nahoru | #8048
NYJO> masinu ma par dni, tak sem to jeste moc nezkoumal... na strane spojky (na riditku) mam jeden kohout a pak jeste jeden na strane plynu. Na obou jso klasicky pozice On REs off.. Masina jsezdila jen expedice, jako rumunsko, tunis a tak ,takze vsude spousta filtru navic a tak.. Ale co sem koukal na ruzny manualy na netu tak by to snad melo odpovidat..

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.7.2013 v 12:31 | Nahoru | #8049
NYJO> ted koukam na tu tvoji fotku a mam stejnej kohout jako ty a na stejnym miste ,ale na druhy strane nadrze, mam podobnej... a cerpadlo pod hlavnim kohoutem..

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

13.7.2013 v 13:29 | Nahoru | #8050
nahoď fotky
Začal bych od nádrže ke kohoutům a pak směrem k pumpě. Postupně bych to vždycky rozhodil abys zjistil kam teče a kam už ne.
Teprve potom bych zkusil jestli dává pumpa.

Naposledy editováno 13.07.2013 13:30:38

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.7.2013 v 12:18 | Nahoru | #8051
hAjPR> zdar, díky.
No, že by omrzela to ani ne, ale asi potřebuju trochu něco jinýho.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.7.2013 v 16:24 | Nahoru | #8052
NYJO>








2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

14.7.2013 v 17:50 | Nahoru | #8053
no tak.....na první fotce by měl být přepouštěcí ventil z jedné strany nádrže na druhou a na druhé je klasický kohout od kterého by to mělo vést k pumpě a od ní do karbce.
Tedy pokud to nemáš zapojené jinak.
Ted už musíš sám.....my nevidíme kam ti jednotlivé hadičky vedou.
Na co si tedy za ty dva dny přišel?

Jo akorát mě zaráží ,že hadička od přepouštěcího kohoutu na první fotce by měla vést vodorovně kolem motoru z jedné strany na druhou a né od kohoutu nahoru do kopce.
Takhle přeci nemůže samospádem přepouštět na druhou stranu.
Nemáš náhodou obě strany spojeny přes "Y" spojku do jedné a pak do pumpy?

Naposledy editováno 14.07.2013 18:04:41

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.7.2013 v 21:48 | Nahoru | #8054
NYJO> Takze ten prvni kohout jen nahrazuje ten prepousteci ventil, zbytek je tak jak rikas ty.. To s tou hadici a tim jejim sklopenim me dneska taky zarazilo, v nejvyssim bode svyho oblouku je asi o 5cm vyse nez samotnej kohout...takze ze by fyzika??

Naposledy editováno 14.07.2013 22:06:25

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

15.7.2013 v 10:44 | Nahoru | #8055
Jsou to dobré motocykly ty Advíky

V pátek jsem naložil dva kufry s mx výbavou, spacákem, karimatkou, tričkem a kartáčkem na zuby. Vyrazil 150 km hezkýma okreskama do Ředhoště na závody. Večer zábava, ráno sundal kufry, zrcátko, gumy ze stupaček, upustil přední TKC a zadní Dakarku na 1,2 ATM a nalepil závodní číslo. Oblík se do závodnickýho a jal se 2 hodiny kroužit po CC trati. Advík i já jsme všechno zvládli, zvolil jsem vlažnější tempo, abych dojel bez újmy. Za 2 hodiny 23 kol...

Odpoledne jsem postupoval obráceně...z Ředhoště jsem jel do Jaroměře, ale nevěděl jsem moc kudy, nakonec v rámci urychlení procesu jsem jel Ředhošť - Praha - HK po dálnici. Velká nuda, ale spíš to píšu proto, že Advík byl schopen...120 km/h konstantně.

Sečteno podtrženo...150 km cesta tam, 52 km na trati (2 hod), 180 km do Jaroměře, 100 km domů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.7.2013 v 20:52 | Nahoru | #8056
hAjPR> hele na ty dalnicni presuny doporucuju 17ti-kolecko ... v kombinaci 15kolecko teren a 17kolecko presun je advik naprosto univerzalni .... na 17kolecko jedes v 5500 otackach cca 125km/h ... coz nejakej ten benzin i usetri :)))))

edit:
ale hlavne nemusis prehazovat retez, jen otacis "kameny" na ose a pripadne dostelujes ... vymena kolecka je za par okamziku ....

Naposledy editováno 15.07.2013 20:53:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.7.2013 v 20:55 | Nahoru | #8057

misterjohnny píše: hAjPR> hele na ty dalnicni presuny doporucuju 17ti-kolecko ... v kombinaci 15kolecko teren a 17kolecko presun je advik naprosto univerzalni .... na 17kolecko jedes v 5500 otackach cca 125km/h ... coz nejakej ten benzin i usetri :)))))

edit:
ale hlavne nemusis prehazovat retez, jen otacis "kameny" na ose a pripadne dostelujes ... vymena kolecka je za par okamziku ....



Tož dík za doporučení...teď mám 15, na dovo dám 16...když je mám doma...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.7.2013 v 21:00 | Nahoru | #8058
hAjPR> 16 mam v supliku ... uz vic nez rok

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.7.2013 v 21:07 | Nahoru | #8059
NYJO> Tak jsem se dopidil, ze tenhle kohout je tam schvalne, protoze ma rezim on-res-off( a ne jen on-pff) a tim jak zveda tu hadici(cimz do ni nejde beno a motorku musis polozit), tak ti vlastne zbyde cca o 1 litrik v rezerve vic..masine driv dojde klasicka nadrz, a na reservu zbyde o litrik vice..ale musis pokladat..v pousti a na vypravach prej k nezaplaceni...asi se tam porad valej...ja bych to radsi predelal nazpatek...

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

15.7.2013 v 21:53 | Nahoru | #8060
Chlapaci, mate nejaky tip na kratsi spojkovou packu?? Mam tam origo a chtel bych jen na dva prsty,ale podotykam, ze tam mam origo prepinac sveel a hodlam ho tam zachovat.. resil to nekdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.7.2013 v 07:35 | Nahoru | #8061

qetaczech píše: Chlapaci, mate nejaky tip na kratsi spojkovou packu?? Mam tam origo a chtel bych jen na dva prsty,ale podotykam, ze tam mam origo prepinac sveel a hodlam ho tam zachovat.. resil to nekdo?


Ja jsem ro vyresil uplne jednoduse. Origo packu urizl. Nevidim v tom zadnej problem.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.7.2013 v 08:36 | Nahoru | #8062

qetaczech píše: Chlapaci, mate nejaky tip na kratsi spojkovou packu?? Mam tam origo a chtel bych jen na dva prsty,ale podotykam, ze tam mam origo prepinac sveel a hodlam ho tam zachovat.. resil to nekdo?



Na hydrauliku pasují páčky z SX modelů, ty jsou na dva prsty

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.7.2013 v 08:37 | Nahoru | #8063

Honza-XT píše: Ja jsem ro vyresil uplne jednoduse. Origo packu urizl. Nevidim v tom zadnej problem.



Problém to není, ale krom délky má ta kratší i jinej tvar...

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

16.7.2013 v 09:25 | Nahoru | #8064
A měnil jste někdo řídítka ? Mám je sice nazvedané (víc už to nejde kvůli lankům a hadičkám) ale i tak to je málo. Tak mě napadlo pořídit nějáké řídítka co budou víc prohnutý nahoru. Nevíte jestli se něco takového dělá ? Nejlepší by byl přímo odkaz.

Díky

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.7.2013 v 12:09 | Nahoru | #8065

Štemby píše: A měnil jste někdo řídítka ? Mám je sice nazvedané (víc už to nejde kvůli lankům a hadičkám) ale i tak to je málo. Tak mě napadlo pořídit nějáké řídítka co budou víc prohnutý nahoru. Nevíte jestli se něco takového dělá ? Nejlepší by byl přímo odkaz.

Díky



Štembi, nemám přímo odkaz, ale odpověď zní ANO, dělají se. Podívej se třeba na Renthal FatBar, nabízejí se v různých tvarech. Např. Pastrana model je dost vyvýšený...

KTM LC4 640 Adventure

18.7.2013 v 11:57 | Nahoru | #8066
CC Ředhošť s odborným komentářem

kamera: Štemby a Hajpr(helma)

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.7.2013 v 15:16 | Nahoru | #8067

Štemby píše: A měnil jste někdo řídítka ? Mám je sice nazvedané (víc už to nejde kvůli lankům a hadičkám) ale i tak to je málo. Tak mě napadlo pořídit nějáké řídítka co budou víc prohnutý nahoru. Nevíte jestli se něco takového dělá ? Nejlepší by byl přímo odkaz.

Díky



Tak jsem měl chvilku...je samozřejmě více značek a modelů...KTM dává Renthal v sérii. FatBar jsou bez hrazdy, dost odolný i hezký.

Zde je tabulka od výrobce s rozměry: http://renthal.com/...model=&bikedate=

V ČR koupíš asi na více místech, třeba tohle: http://www.westmxsh...nthal-riditka-fatbar

KTM LC4 640 Adventure

18.7.2013 v 15:48 | Nahoru | #8068
Hmm, to se hodi, taky bych chtel dat novy riditka. Jen skoda ze to mam do garaze pres hodinu abych si je zmeril

Problem je ale s kabelazi jak to dosahne, treba dekomp je hodne na testo a to je mam zatim zvedly jen asi o 3cm. Raci to vedu opacnou stranou riditek pod nadrz a ziskal sem tak trosku mista, ale nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.7.2013 v 15:54 | Nahoru | #8069

Štemby píše: A měnil jste někdo řídítka ? Mám je sice nazvedané (víc už to nejde kvůli lankům a hadičkám) ale i tak to je málo. Tak mě napadlo pořídit nějáké řídítka co budou víc prohnutý nahoru. Nevíte jestli se něco takového dělá ? Nejlepší by byl přímo odkaz.

Díky



Jak presne si pomuzes vic ohnutejma riditkama? Stejne to nedosahne ...

KTM LC4 640 Adventure

18.7.2013 v 16:35 | Nahoru | #8070
Neválí se někomu v garáži sedlo na 02? chtěl jsem ho koupit, ale ktm ho už prý nevyrábí a nelze ho koupit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist