paolo_novy Přidat reklamu

Téma: hned při startu okamžitě letí do otáček!!
28.6.2013 v 11:20
Hoj Motorkáři, mám takový problém, hned když nastartuju tak mi jde motorka strašně do otáček. Podle mě to saje "falešný" vzduch a tipuju že asi pod hlavou?? Mám Pravdu nebo se mílím? a co stím teda mám udělat jenom dotáhnout a nebo rozdělat a asi nechat srovnat hlavu?? díky za rady

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:39 | Nahoru | #1
Dej k tomu svicku, zapalovac jestli to saje plaminek.
Nebo neco vymysli.
Jinak novy tesneni nebo to zdelej a pokud bude ok tak bys mohl zkusit silikon na motory.
Dalsi vec , nemas zaseklej plyn? Pritazenej volnobeh v karbecu?

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:39 | Nahoru | #2
Pod hlavou ne, to by Ti naopak utíkala komprese, v chladiči by bublalo a mohla by se dostávat voda do válce (pára z výfuku).

Možná těsnění pod válcem, ale to by se zase dostávála voda do karteru. V tomto případě táhne "faleluft" buď netěsnou přírubou mezi karbcem a sacím hrdlem, nebo přes vadné gufero na klice. Toto samovolné zvyšování oáček, kor u dvoutaktu, je naprosto typický příznak falešného vzduchu.

Dá se udělat zkouška, že opatrně cákneš na spoje příruby karbce startsprej a pokud se chod motoru změní, je jasné, že tudy přisává. Podobná zkouška by se dala udělat i u gufera, ale nevím, jestli je u DT125 možné motor bezpečně natočit při oddělaném víku karteru.

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:44 | Nahoru | #3
Ještě koukni na ty hadičky tenké jestli nejsou někde zlomené nebo poškozené

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:46 | Nahoru | #4
no pravdě podobně mi to žere i vodu protože mi kape z výfuku a v chladiči ubývá

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:50 | Nahoru | #5
mě to dělalo když se mi ulomilo šoupátko v karbecu tak třeba i to jinak nevím

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:51 | Nahoru | #6
A v chladiči nebublá a vodu nevyhazuje? Jestli ne, tak to vypadá na těsnění pod válcem, že prolíná voda do karteru. Jinak při studeném motoru může trochu kondenzátu z výfuku kapat, ale pokud kape i za tepla a bíle kouří, tak se dostává voda do válce. Zkontroluj právě, jestli to při běžícím motoru nebublá v chladiči. Pak to klidně může být těsnění pod hlavou.

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:54 | Nahoru | #7
jdu to omrknou a napíšu

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:56 | Nahoru | #8
hulí to jak sviňa (bíle) když přidám plyn tak se to jakoby přidusí.. a teďka mi do toho hned při startu točí..

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 11:57 | Nahoru | #9
Moje KMX má prvních 30 sekund po nastartování taky vyšší volnoběh, cca 4 000 ot/min. Potom otáčky klesnou a pak je volnoběh v pohodě. Pokud to máš taky tak, řekl bych že je to normální. Jak je motor studenej tak i se zapnutým sytičem benzín kondenzuje na válci a má to chudší směs.

1 reakcí na tento příspěvek hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:00 | Nahoru | #10
Tady už se pomalu radí generálka motoru na každou kravinu..
Začni tím nejpravděpodobnějším - lanko plynu a karburátor. Shodit, vyčistit, vyfoukat, podívat se, jestli ti nevisí jehla nebo šoupátko, ověřit plynulý chod pohyblivých částí karburátoru a jeho nastavení, složit. Až budeš mít jistotu, že je karburátor OK, pátrej dál (IMHO tento typ "závady" je ale vždy právě u karburátoru).
Btw, kdy jsi naposled čistil karbec?

(reakce na) hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:03 | Nahoru | #11
PetrXX> Máš recht, ale když píše, že mu jde z výfuku hodně páry a ubývá mu voda, tak to jen karbcem nebude.

Naposledy editováno 28.06.2013 12:04:58

1 reakcí na tento příspěvek hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:05 | Nahoru | #12
včera sem to poskládal a dneska mi to šlapalo vpohodě ujel sem cca 2km a začalo to řvát

(reakce na) hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:09 | Nahoru | #13
nightman> A cos všechno skládal? Sundaval jsi jen hlavu, nebo i válec? Nejspíše v místě montáže to mohlo nejpravděpodobněji fouknout, i když stoprocentní to není. Je třeba se držet toho, že ubývá voda a z výfuku jde hodně páry a dle toho hledat.

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:12 | Nahoru | #14
no nechal sem udělat výbrus a dával nový píst těsnění jsem měnil všechny tak nwm.. vodu mi to žralo i před touto opravou tak nwm jestli nebude ohlá hlava :-/

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:15 | Nahoru | #15
počky dám video

1 reakcí na tento příspěvek hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:19 | Nahoru | #16

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:27 | Nahoru | #17
Tak to vypadá primárně na zaseknuté lanko plynu, nebo váznoucí šoupě v karbci. Ale není normální ten úbytek vody. Dosedací plochy hlavy a válce bys musel zkontrolovat nožovým pravítkem a když budou zkroucené, tak pokud ne extrémně, přerovnat na brusce na plocho.

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 12:28 | Nahoru | #18
ok, a musím měnit to těsnění?? je drahé

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 14:14 | Nahoru | #19
už sem ti chtěl napsat že mi to 2t dělá taky že první chvíly je to takové vyšší ale po shlédnutí videa sem to přeorientoval musíš tam mít něco s lankem plynu třeba nebo jak už ti kluci radili tak posratý karbec.

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 15:26 | Nahoru | #20
rozdělal jsem to vyčistil dal zpět a pořád

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 15:47 | Nahoru | #21
byli jsme na výjezdu.Najednou kámoš chce nastartovat a stejnej problém .2 hodiny sme stím laborovali v lese,karbec byl venku rychlopal rozdělanej a furt nic. Doma zdělal nádrž a zjistil že jak jde lanko do jakési krabičky a potom do karbecu tak u té krabičky ..myslím že byla černá tak je taková guma a ta povyskočila a lanko furt bylo naplé.Dal to do Původní polohy a má klid oprava na 30 vteřin :D Tak ještě na to mrkni

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 16:07 | Nahoru | #22
du to ještě omrknůt ale nwm jestli je tam nějaká krabička

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 18:05 | Nahoru | #23
tu krabičku najdeš jdi po plynu a někde bude já ji mám na rámu....rozdvojuje se a jde do karbce a ještě asi do oilmasteru nebo někam....je možný že to bude zasuknutý tam jak už psal Johny23

(reakce na) hned při startu okamžitě letí do otáček!!

28.6.2013 v 20:40 | Nahoru | #24
nightman>
Zdar, tohle mi dělala pragovka EDčko 250. A bylo to přisávánim falešnýho vzduchu mezi karbecem a difuzorem. Byla prasklá ta guma mezi tim, zkus na to koknout. Dokonce motor šel i po sundání fafky,do jakých se to roztočilo otáček.

hned při startu okamžitě letí do otáček!!

4.7.2013 v 00:21 | Nahoru | #25
2x sem do toho kopl a jede to :DD ne dělám si prdel :D bylo to v lanku, sem za to potahal všecny dotahl povoli zpět a jde to vpohodě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Na co si dát pozor při koupi Yamahy... Yamaha DT 125 X martin12424 4 22.1.2024 v 17:25 Kohlstein
haže jiskru jen pri malych otačkách Yamaha DT 125 X Odstranovac 8 9.11.2023 v 16:38 malypavlicek
Výměna jehly Yamaha DT 125 X Jezdec76 6 25.9.2023 v 13:12 Bugs
Yamaha dt 125 motor Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yamaha DT 125 E, Y... Aposhtol 1 13.8.2023 v 19:10 chiro2
Koupě dt125 Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yamaha DT 125 E, Y... Begineer 4 23.3.2023 v 10:44 kokoška.


TOPlist