Díky za info, mějte se :)
Nová řídící jednotka (u stříkaček)
Alhpatechnik dorazem na plyn.
Nebo pak úpravama na karburatoru...
Ono složitý to určitě není, když víš co vyměnit, ale pokud to budeš chtít ten výkon dostat i do TP, tak budeš muset do autorizovaného servisu, kde ti to udělat i se zápisem do TP.
Ale to ať ti řekne někdo kdo tomu víc rozumí, protože já to znám z druhý ruky a ještě mizerně, tak ať ti tady nekrmím uši (oči).
Spíš se ale setkáš s tím, že narazíš na kus s plným výkonem v TP, ale přitom naplno nepojede, jelikož nebyl odškrcen správně.
2 reakcí na tento příspěvek Výkon moto
Máš-li neomezené papíry, tak nemá cenu škrcenou XV535 kupovat, akorát "žere a moc nejede". Jen holt pozor na to, aby to bylo v cajku i u otevřené, kor když se dovíš, že byla už jednou škrcená a pak otevřená. Pokud bude možnost, chce to zkusit maximálku... pokud nad 125km/h přestane svižně akcelerovat a rozjede se s bídou na 140km/h, tak to v pořádku není. XV535 musí jet v pohodě 160km/h.
Ale musíš fakt provést "zkoušku maximálky", jen zkouška "odpichu" není průkazná. Měl jsem XV535DX, která rovněž neměla plný výkon a na krátkém sprintu sem "natřel" i CeBRo a GS500 nechal daleko za sebou.