1 reakcí na tento příspěvek Měření lidl nabíječky
hrnous píše: Tak dobré či špatné..zatím jsou to jenom napěťové grafy, proudové přibudou posléze..jenom třeba na první pohled, že při nabíjení na program moto se žádná senzace v podobě umělé inteligence nějak nekoná..nabíjí se v podstatě konstantním proudem a po "nabití" se přepne na udržování, nic víc nic míň..
.....jj,ty grafy chápu,ale nemám to s čím porovnat...
no,za ty prachy nejde čekat zázraky,nabít to nabije a to je celé.
..ostatně celkem by mě zajímalo,jak by vypadaly grafy při nabíjení z alternátoru v autě,či na motorce,myslím si,že tam ty výkyvy budou mnohem větší...
2 reakcí na tento příspěvek Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
hrnous píše: Tam právě moc výkyvů nenajdeš pokud nedojdeš na max proud alternátoru tak je to v podstatě nabíjení konstantním napětím, u polovybité baterky v autě není problém po nastartování i 40A do AKU..
...40A-což je samozřejmě velmi špatně. A volty kolísají taky hodně....
nepíšu to proto,že chci měnit systémy v autě/motorce-ale tak nějak mi z toho vyplývá,že honba za inteligentíma nabíječkama je směšná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
hrnous píše: Dolph-cz> Kde kolísá napětí ? Pokud jde o klasický regulátor k alternátoru tak se drží konstantní napětí do doby kdy už není co ždímat a napětí logicky musí spadnout, neberu v potaz přechodové odpory a spol
sice si neustále pletu napětí a proud ale pokud jsou napětí volty-což si myslím,že ano,tak to běžně kolísá podle zatížení alternátoru a otáček motoru řekněme od 12,5-do 13,7V
a co se týká proudu-ampéry,tak ty se valí do baterky v množtví,kolik je baterka schopná nárazově pojmout-takže jak už bylo řečeno výše klidně i 40A(i víc),což je cca 10ti násobek doporučeného nabíjecího proudu.....
...takže jak ty píšeš "konstantní",tak to tam není vůbec nic
Naposledy editováno 25.06.2013 19:59:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
hrnous píše: Dolph-cz> no to je logicke, ale alternator je od toho aby se tocil ve jmenovitych otackach a auto aby jezdilo a ne stalo na miste na volnobeh 80% casu..takze nepredpokladam ze by se ten volnobeh nejak vyrazne negativne podepisoval na aku..
každopádně se v tom hrabeme zbytečně hluboko
vraťme se zpáky k té nabíječce...,myslím,že se shodnem,že i nabíječka z lídlu na to domácí nabíjení bohatě stačí.
zvlášť,když vezmeme v úvahu,že pokud je baterka OK a jezdí se s ní pravidelně-tak dobíjet nepotřebuje a pokud se s ní jezdí málo,tak na nějaké to oživení stačí bohatě...
Naposledy editováno 25.06.2013 20:49:24
1 reakcí na tento příspěvek Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek Měření lidl nabíječky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření lidl nabíječky
1100Virago píše: No-limits: Inteligence se neprojeví a nabíjí to úplně stejně. Ono to totiž ani nijak jinak není zapotřebí.
Inteligence by se projevit měla, ne? Když se gelovka má nabíjet jinak než klasika....