paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém s Mustangem
23.6.2013 v 21:52
Zdar všichni,mám takový problém s Mustangem.Motor po generálce a výbrusu,vyčišteno vše co šlo předstih nastaven,jak nelíp dovedu...nastartuje na drc volnoběh drží krásně,ale po chvilce ježdění úplně ztratí tah,sotva se rozjede..pak všechno čistím a nastavuju a bůhví proč se to občas zase někdy rozjede,ale po chvilce zase vyměkne.Jinak svíčka je celkem fajn,barva jak má být..
Dík za rady

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 07:38 | Nahoru | #1
napadají mne třeba moc těsné kroužky a nebo píst, ale to by to chcíplo na volnoběh když to přestane tahnout. reálnější dle tvého popisu mi příjde spíš přicpaný nebo špatně průchozí kohoutek, na volnoběh to stačí doplňovat karburátor ale jak za to vezmeš tak ti to během pár set netrů vysaje plovákovku a nestíhá se doplňovat. chce to nejdřív vyzkoušet jestli tam jde dostatek benzínu, pak můžeme hledat dál.

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 08:13 | Nahoru | #2
Výfuk čistej?

1 reakcí na tento příspěvek Problém s Mustangem

24.6.2013 v 08:53 | Nahoru | #3
Popravde pricpany kohoutek tam byl a delalo to co bylo napsano....ale jak uz jsem psal vse vycisteno...ty krouzky bych si myslel spis volny,ze to nema vykon,ale proc to obcas jede jak fik a pak zas ne...

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 09:36 | Nahoru | #4
já bych to viděl buď na ucpaný výfuk, karburátor a nebo kohout u nádrže.. ještě se zkus podívat na vzducháč jestli není ucpanej nebo nějaký jiný problém s ním není.
jinak kamošovi se stalo něco podobnýho a ten měl uvolněnej drát který se dotýkal kostry a bylo to tak, že chvili jel, pak to zdechlo, on zastavil a znovu se rozjel u těchto stojů nikdy nevíš

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 11:27 | Nahoru | #5
Uz jsem dvakrat psal ze jsem vsechno vycistil a vsechno znamena vsechno.Od vicka nadrze na jednom konci az po vyfuk na druhym...tak jednoduchy to neni,to bych sem nepsal....

(reakce na) Problém s Mustangem

24.6.2013 v 11:36 | Nahoru | #6

duso. píše: Popravde pricpany kohoutek tam byl a delalo to co bylo napsano....ale jak uz jsem psal vse vycisteno...ty krouzky bych si myslel spis volny,ze to nema vykon,ale proc to obcas jede jak fik a pak zas ne...

volný kroužky = špatný starty ty kroužky a píst se teplem roztahují takže nejmíň těsní při studeném motoru, naopak, při zahřátém motoru se může stát že se píst roztáhne tolik že se začne přidírat. pozná se to podle toho že je píst na nějakém místě vyleštěný a normálně se to dá opilovat a je klid.

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 12:08 | Nahoru | #7
to by stalo za uvahu,ale po schladnuti by to jelo zase dobre,ne?A to se prave nedeje...po schadnuti to nastaruju na drc,jde krasne do otacek a jak dam jednicku tak se sotva rozjede....jo kdyz to nahodou jede coz trva asi tak patnact dvacet minut tak se spatne startuje.Chyta tak napoctvrte a na plny plyn se pomalinku rozbiha nez nabehne do otacek.

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 12:18 | Nahoru | #8
tak to možná bude olejem, máš to správně naředěný a neliješ tam nějakou sračku?
a nepřisává ti nějakým způsobem převodový olej? četl sem o případu na jawě 350 kdy přes špatné gufero přisávala olej z převodovky a proto často odcházely svíčky na jednom válci a projevovalo se to tak, že nechtěla do otáček, pak chcípla a nechtělo se ji startovat

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 12:32 | Nahoru | #9
redim tam plnou syntetiku 1/25 na zajeti svicka je seda jako mysi kozisek...:)nad tou netesnosti do skrine uz jsem taky premyslel,byla nove pretesnena,ale mozny je asi vsechno...

1 reakcí na tento příspěvek Problém s Mustangem

24.6.2013 v 12:36 | Nahoru | #10
já teda pincka ředil Repsolem v poměru 1:50 a pohoda. nenapadá mě jak ověřit těsnost bez půlení.

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 17:42 | Nahoru | #11
mě se tohle stávalo na pionýru za totality.nakonec byl problém v simerinku na klikovce-přisával vzduch po zahřátí nechtel pionýr jet,po vychladnutí jako střela (tedy normálnístřela)jinak na straně zapalování

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 19:03 | Nahoru | #12
jen bych dodal ze kdyz to vytuhne tak to potom netahne ani studeny,napred pomahalo to cisteni,myslel jsem ze uz to mam vycisteny perfektne,no mozna jsem se mylil.V nadrzi byl a asi je takovy jemny binec co projde i sitkem na benzinovem kohoutu.tezko se toho zdavuje

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 19:18 | Nahoru | #13
Ten binec z nádrže jsem řešil taky, nakopl jsem 350, jela, když jsem zastavil, tak už jsme ani neprošlápl motor. Takže pokud nemáš nádrž už ok tak určitě vyčisit. Papírovej filtr nemá smysl.

Problém s Mustangem

24.6.2013 v 22:56 | Nahoru | #14
Gufera na klice, špatná svíčka, cívka.. Zkusil bych prve svíčku.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s Mustangem

25.6.2013 v 01:17 | Nahoru | #15
Já se přikláním k tomu co už zde zaznělo. Nedostatečně utěsněné oddělení motorového prostoru od převodového. Řešení je rozborka-sborka. Nespěchat, netlačit, gufera vyměnit za nová. Dosedání styčných ploch řádně prověřit. Tahle vada by se měla projevovat i na svíčce a taky z výfuku asi po delším chodu motoru poteče mazut.




A vůbec upozornění na výfuk není od věci. A to včetně tzv. sopouchu ve válci. Nakonec nejde o finanční záležitost. Stačí to jen nevzdat.

Problém s Mustangem

25.6.2013 v 10:11 | Nahoru | #16
Pokud jsi už nenamontoval novou indukční cívku, tak to zkus udělat, právě po několika minutách provozu se se stopající teplotou zvedá vnitřní odpor a cívka ztrácí na sekundárním obvodu výkon, jiskra sice přeskakuje ale je slabá nebo v kompresním prostředí žádná

Problém s Mustangem

25.6.2013 v 13:14 | Nahoru | #17
diky chlapi za podnety.Tu indukcku zkusim asi jako prvni,je to jednodusi nez pulit motor a taky on to ten motor delal i pred generalkou.Tak maji ted elektriku a palovovou soustavu spolecnou...Jinak z vyfuku mi mazut trosku tece,zatim jsem to prikladal spis na vrub bohatsi smesi a pomeru 1/25 myslel jsem ze to proste nestaci spalovat...

Problém s Mustangem

25.6.2013 v 17:38 | Nahoru | #18
Gufero pod zapalováním bych tipl. To se takhle chová a vyměni ho je otázka chvilky. Až posléze bych řešil indukčku. Podle barvy svíčky kterou popisuješ - šedá jak myší kožíšek - je to chudý, což může být způsobeno tím guferem pod zapalováním a nebo nízkou hladinou v plovákovce, přicpanou tryskou či "spadlou" jehlou. Trysky profoukni stlačeným vzduchem,případně foukni i do otvoru, odkud jsi je vymontoval - párkrát mi to už u fichtla co tarokoval a dělal to samý co tvůj pomohlo - jemnej bordýlek z nádrže co projde všude trochu přicpe trysku a je vymalováno.

Problém s Mustangem

25.6.2013 v 19:09 | Nahoru | #19
Ahoj ,měl jsem hodně podobný problem s Mustangem,trochen zrezlá nádrž.Vyřešený kyselinou citronovou a vložením filtříku.

Problém s Mustangem

25.6.2013 v 19:39 | Nahoru | #20
tak se to zacina rysovat,vycistim nadrz,projedu karbec,podivam se na to gufero,popripadne na tu indukcku

(reakce na) Problém s Mustangem

26.6.2013 v 01:20 | Nahoru | #21
roman.so> 1:50 ? Ja normalne redim 1:30 a s vybrusem 1:20

(reakce na) Problém s Mustangem

26.6.2013 v 07:35 | Nahoru | #22
lawo> s tím co popisuješ jsem na fichtlu ujel 500km a jelo to! špatně jsem při sestavování usadil těsnění které se skříplo a mezi klikou a převodovkou (asi na 2 centimetrech) netěsnilo, bylo mimo dosedací plochy karterů, spěchal jsem no . Žralo to olej z převodovky a odcházeli svíčky ale žádný extrémní úbytek výkonu jsem nezaznamenal, snad jen že to nedrželo volnoběh... logicky je tam tak malá škvírka že to při vytočení motoru nestačí odfoukávát. Píšu z vlastní zkušenosti, za mne nepůlit, zbytečné .

Problém s Mustangem

26.6.2013 v 18:25 | Nahoru | #23
A nedělají to hlavní ložiska na klice ?? Máš tám s označením C3. Měnil jsi ty ložiska při GO ? Jak to přestane jet jde to lehce prošlápnout? Mě to připadá jakby se ti to přidíralo , když to je horké

Problém s Mustangem

26.6.2013 v 19:28 | Nahoru | #24
no je pravda ze se mi nekdy zdalo ze to jakoby nema kompresi a slo to lehce...tak jsem shodil hlavu a kouknul na valec a pisy.Nic jsem nenasel nic neopravoval,slozil to a zas to jelo,na chvilku.
Jinak loziska meneny,ale oznaceni bohuzel nevin...

Problém s Mustangem

26.6.2013 v 22:07 | Nahoru | #25
Kdyz budes u te civky, zkus i kondenzator. Pokud si pamatuju, nekdy to takhle zlobilo.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s Mustangem

4.8.2013 v 11:29 | Nahoru | #26
Tak už to jelo...:)Dokonce docela slušně...pomohlo vyčištění nádrže kyselinou citronovou a výměna svíčky....
Akorát to žere svíčky,asi tak jedna na sto Km a pořád teče z výfuku mazut,takže asi to opravdu netěsní...jak by se poznalo jestli to táhne přes to gufero?

(reakce na) Problém s Mustangem

4.8.2013 v 20:40 | Nahoru | #27
duso.> Podívat se na něho...jestli je špatné a fest jím teče olej do kliky (z výfuku by se ale hulilo jak z bramborové placky a smrdělo by to po převoďáku - eslis tam teda převoďák nalél), mělo by to byt vidět.
Jinak je v řiti těsnění mezi bloky.
Aby se nepohlo, léta letoucí používám fígl - nalepím papír na vazelínu a přes pár dír dám upravené hřebíky bez hlaviček , keré do závitové díry vlezů (na M6 - hřebík prům. 4,5 - to je tak stočtyřicítka, na M5 stovku).
Přes ně druhý blok nasadím a néni boha, aby se papír při montáži zesmekl.
Nicméně problém s přítokem paliva je u padesátky problém tuplovaný - jednak kohůtkem ze zasrané nádrže teče nestálé množství a druhak je benzín špinavý a sajrajt ovlivňuje díru v trysce (průtok) - hlavní má pincek jako normální motorka volnoběžnů, takže motór sem tam jede a sem tam nejede.
Zkůška je jednoduchá - nádrž z PET flašky s hadiců bez kohůtka, následně vyčištění nádrže a montáž pořádného kohůtku s odkalovačem...

Problém s Mustangem

4.8.2013 v 20:45 | Nahoru | #28
Druhá poznámka by měla směřovat k těm, kteří spravujů motor po nejakém silikonovém mechanikovi, kerý byl zhnilý střihat těsnění.
Náhodů sem došel - právě používáním tech hřebíků - k temu, že na konci závitové díry ho bylo docela dost. Vrstvy okolo centimetru žádný problém.
Takže bez vyčištění závitových děr se docela klidně može stat, že bloky přitahuješ...ale nepřitahneš k sobě, protože se šrůb opře o silikonový štupl a fertig...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní brzda Jawa Mustang Jawa 50/23 Mustang upiva 2 Včera v 12:52 Rick_James
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven


TOPlist