Dík za rady
1 reakcí na tento příspěvek Problém s Mustangem
jinak kamošovi se stalo něco podobnýho a ten měl uvolněnej drát který se dotýkal kostry a bylo to tak, že chvili jel, pak to zdechlo, on zastavil a znovu se rozjel u těchto stojů nikdy nevíš
duso. píše: Popravde pricpany kohoutek tam byl a delalo to co bylo napsano....ale jak uz jsem psal vse vycisteno...ty krouzky bych si myslel spis volny,ze to nema vykon,ale proc to obcas jede jak fik a pak zas ne...
volný kroužky = špatný starty ty kroužky a píst se teplem roztahují takže nejmíň těsní při studeném motoru, naopak, při zahřátém motoru se může stát že se píst roztáhne tolik že se začne přidírat. pozná se to podle toho že je píst na nějakém místě vyleštěný a normálně se to dá opilovat a je klid.a nepřisává ti nějakým způsobem převodový olej? četl sem o případu na jawě 350 kdy přes špatné gufero přisávala olej z převodovky a proto často odcházely svíčky na jednom válci a projevovalo se to tak, že nechtěla do otáček, pak chcípla a nechtělo se ji startovat
1 reakcí na tento příspěvek Problém s Mustangem
1 reakcí na tento příspěvek Problém s Mustangem
A vůbec upozornění na výfuk není od věci. A to včetně tzv. sopouchu ve válci. Nakonec nejde o finanční záležitost. Stačí to jen nevzdat.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s Mustangem
Akorát to žere svíčky,asi tak jedna na sto Km a pořád teče z výfuku mazut,takže asi to opravdu netěsní...jak by se poznalo jestli to táhne přes to gufero?
Jinak je v řiti těsnění mezi bloky.
Aby se nepohlo, léta letoucí používám fígl - nalepím papír na vazelínu a přes pár dír dám upravené hřebíky bez hlaviček , keré do závitové díry vlezů (na M6 - hřebík prům. 4,5 - to je tak stočtyřicítka, na M5 stovku).
Přes ně druhý blok nasadím a néni boha, aby se papír při montáži zesmekl.
Nicméně problém s přítokem paliva je u padesátky problém tuplovaný - jednak kohůtkem ze zasrané nádrže teče nestálé množství a druhak je benzín špinavý a sajrajt ovlivňuje díru v trysce (průtok) - hlavní má pincek jako normální motorka volnoběžnů, takže motór sem tam jede a sem tam nejede.
Zkůška je jednoduchá - nádrž z PET flašky s hadiců bez kohůtka, následně vyčištění nádrže a montáž pořádného kohůtku s odkalovačem...
Náhodů sem došel - právě používáním tech hřebíků - k temu, že na konci závitové díry ho bylo docela dost. Vrstvy okolo centimetru žádný problém.
Takže bez vyčištění závitových děr se docela klidně može stat, že bloky přitahuješ...ale nepřitahneš k sobě, protože se šrůb opře o silikonový štupl a fertig...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní brzda Jawa Mustang Jawa 50/23 Mustang | upiva | 2 | Včera v 12:52 Rick_James |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang | Hanz647 | 4 | 29.4.2024 v 07:17 Bugs |
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang | Chlebnik1 | 8 | 28.4.2024 v 20:02 Frantas |
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |