1 reakcí na tento příspěvek Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
Bandit 1250-Novodobá mašina-více plastů,motor vodník,stříkačka.Celkově nevýrazná tuctovka.
Výkon a krouťák mají obě na rozdávání ale v zásadě je každá úplně jiná!
+ nevlní se jako XJR
+ plně nastavitelné přední i zadní tlumiče
+ stříkačka
+ šestý převodový stupeň
+ motor a jeho průběh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
V_i_c_i píše: Spis bych srovnaval XJR 1300 s GSX 1400 nez velkou bandaskou.
...ale zase když to srovnáš,tak velká bandaska má o čtyři kubíky centimetry větší objem než XJR1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
banda1250 píše: ...ale zase když to srovnáš,tak velká bandaska má o čtyři kubíky centimetry větší objem než XJR
To je mozny, ale podle mne je to proste trosku jiny druh motorky. I kdyz je to samo taky velky nahac.
1 - Vzhled - zcela jednoznačně XJR
2 - Jízdní vlastnosti - od 180 km/h to bude dle mě stejné
3 - Motor - karburátory u XJR lepší než vstřikování
vodník lepší než vzduch
s velkým krouťákem je míň rychlostí výhoda
4 - A prostě si myslím,že za XJR se každej ohlédne což u bandita není tak jisté.
1 reakcí na tento příspěvek Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
Harry007 píše: jak je možný, že jsem u XJR žádný vlnění nezaznamenal kluci? jen možná když jedu s brašnama, plným kufrem a slečnou, tak je to trochu neklidný, ale to asi každej stroj... kup si něco jinýho než XJR, to už mám já
To víš že jo ...
Nech si XJR ,autobus GSX 1400 je lepší...
2 reakcí na tento příspěvek Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
4 sezóny a skoro 40 tis km jsem vlastnil 650 bandita. Jednou když jsem jel na servis půjčili mi na celé odpoledne Bandit 1250. Takže jsem se svezl na obou. Oni jsou 650 a 1250 až na obsah vlastně skoro stejné.
Co mě nejvíc vadilo na Banditu 1250 byla kvalita. Ta motorka je dnes nová skoro o 90 tis levnější a je to vidět. Použité materiály, plasty, kvalita lakování a zpracování všeobecně (u 650 po třech týdnech ošoupaný lak na nádrži od kožených kalhot a 1250 bude stejná)
Bandit funguje skvěle, ale je to rozpočtovka.
Oproti tomu je Yamaha fakt krásně udělaná, krásný hluboký lak, všude masivní hliník (držáky stupaček, kyvka atd.) Kvalitní prvky odpružení (komplet stavitelný předek i zadek) Ty zlaté ohlinsy. Je prostě poctivě udělaná a to mám rád. Ten cenový rozdíl je vidět.
Co se týče svezení tam už to tolik vidět není.
Pokud při jízdě na Banditu sneseš ty ošklivé budíky z levného plastu, jede a funguje velmi dobře.
Motor:
Bandit: vodník a jede skvěle, je hlaďoučkej jak prdelka nadržené 16. Sposta síly kdykoli. Fakt úžasný. 6ka možná už zbytečná
XJR: vzducháč, taky spousta síly kdykoli, je jedno kolik točíš jede všude a hodně. Oproti Banditu má víc charakteru, není tak hladký, víc se vzteká, vibruje a má hezčí zvuk. A minimálně o litr větší spotřebu. 5 rychlostí bohatě stačí. Stačili by i 3
Podvozek:
Bandit má stavitelný pouze předpetí na předku i zadku. Je ale nalazen vcelku dobře. Tak akorát tuhý. Rozdíl v ceně použitých komponent poznáš na rozbité silnici. Motorka skáče, Rázy jak jdou tlumiče na doraz. Musíš o hodně zpomalit.
XJR v základním nastavení o něco pohodlnější a méně sportovní nastavení. Stačí ale zajet do servisu (já se v tom nevrtal) a seřídí ti to jak budeš chtít.
Já vážně nevím co futr mají všichni s tím vlněním? Asi všichni jezdí rozladěné podvozky nebo tlumiče ve špatném stavu. Sporták to není, ale hlásiče náklonu mám obroušené na obou stupačkách. Na rozbité silnici o 2 třídy lepší.
Brzdy:
Bandit brzdí dobře, nezáludně, použitelný i zadek. Trochu mdlý pocit na páčce
XJR předek brzdí ůžasně. Ostře, skvěle se dávkuje. Myslím že na tak težkou moto bez výhrad.
Zadek nepoužívám, kvůli výkonné přední brzdě se nadlehčuje a blokuje.
Servis:
Suzuki má servisní interval 6000 km. Olej Castrol GPS
Yamaha 10000km - Yamalube - vlastně Motul
Ceny spotřebního materiálu podobné.
Skoro to vypadá, že XJR vyjde levněji, kvůli delším intervalům. ale nemyslím si - má větší spotřebu.
Nevím co ještě dodat. O XJR mám hodně v profilu.
Asi to schrnu takhle: Obě jsou to výborné motorky.
Bandit funguje skvěle. Není tak hezkej a je rozpočtovej - za mě důvod proč jsem ji nekoupil.
Jestli chceš motorku na 2 sezony kup Bandita. Pořídíš ho levněji a povozíš se skvěle.
XJR má shopnost tě chytit za koule a nepustit. Jízda na ní mě prostě baví víc. Ten vzducháč má prostě charakter. Je krásná a moc poctivějc postavená. Krásné detaily, zlaté ohlinsy....
Jestli chceš motorku na dýl, kup XJR. S ní si pořídíš do garáže dnes už vlastně motocyklový klenot.
Naposledy editováno 02.07.2013 22:15:29
XJR má shopnost tě chytit za koule a nepustit. Jízda na ní mě prostě baví víc. Ten vzducháč má prostě charakter. Je krásná a moc poctivějc postavená. Krásné detaily, zlaté ohlinsy....
Jestli chceš motorku na dýl, kup XJR. S ní si pořídíš do garáže dnes už vlastně motocyklový klenot.
Mooc pěkně jsi to napsal
1 reakcí na tento příspěvek Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
Doufám panáčci, že je to jasný!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
pecizek píše: Srovnáváte nesrovnatelné pánové! Minimálně 15 až 17 let jsem o ní snil. Nikdy jsem na ní nejel, nikdy jsem o ní neslyšel, nikde jsem o ní nečetl, nebyl internet, nebylo nic ........... ale stačilo jen, abych ji ji jednou uviděl (tenkrát ještě s menším obsahem o 63 cm3) a bylo jasno. Tuhle prostě musím mít !!! Léta utíkala, ale nesplněný sen zůstával. Důvod? Stála 240 tis. tenkrát, stejně jako dnes !!! Ojeté v podstatě nebyly, a když byly...tak zase ta cena....trochu moc na 18letého studenta. Pak přišel internet, možnost srovnávání, čtení oficiálních testů, recenzí těch štastnějších a movitějších majitelů i sledování poutavých videí na youtube. A výsledek? Stejný! Všechny testy a recenze potvrdili, že je nesplněným snem oprávněně a moje utrpení bylo už jen horší. A kdekoliv ji člověk uvidí, tak ta mrcha ještě provokuje tím, že své křivky vystavuje bez okolků tak na odiv, žádné kudrlinky, žádné zbytečnosti, prostě nádherná....
Doufám panáčci, že je to jasný!
Chápu, ale mě už to GSX 1400 stojí v garáži
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
V_i_c_i píše: Chápu, ale mě už to GSX 1400 stojí v garáži
Ne, nechápeš! Jenom opravdu fajnšmerk motocyklové tecniky se cíleně vyhýbá takovým technickým řešením u motocyklu, u kterých je v případě poruchy zejména v řídce osídlených oblastech prostě v prd....prostě v koncích. Tvoje GSX 1400 je jistě úžasný stroj, ale ať se na mě nikdo nezlobí, do opravdové klasiky má daleko. Jeho, tedy její, ne zcela klasické křivky s lehkým nádechem agresivity nejsou tou rizí pravou japonskou klasikou a ta největší vada o které je řeč, se jmenuje elektronické vstřikování! Analog je analog kámo! XJR je XJR kámo! Tedy přesně řečeno pouze do roku 2006!
Tady pod to se klidně podepíšu!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
pecizek píše: Ne, nechápeš! Jenom opravdu fajnšmerk motocyklové tecniky se cíleně vyhýbá takovým technickým řešením u motocyklu, u kterých je v případě poruchy zejména v řídce osídlených oblastech prostě v prd....prostě v koncích. Tvoje GSX 1400 je jistě úžasný stroj, ale ať se na mě nikdo nezlobí, do opravdové klasiky má daleko. Jeho, tedy její, ne zcela klasické křivky s lehkým nádechem agresivity nejsou tou rizí pravou japonskou klasikou a ta největší vada o které je řeč, se jmenuje elektronické vstřikování! Analog je analog kámo! XJR je XJR kámo! Tedy přesně řečeno pouze do roku 2006!
A můžeš stejně jako já napsat že jsi jel na GSX 1400, CB 1300, XJR 1300 SP a ZRX 1200?
Prostě GSX 1400 mi dává nejvíc. Kdyby nedopadlo GSX nebo bylo k mání pěkné ZRX byla by to druhá volba. Pak teprve XJR a nakonec CB protože je to vodník.
Prostě dám přednost elektronickému vstřikování o kterém nevím že mám, tuhému rámu který se ani když mi vypne mozek nevlní jako užovka, motoru SACS který má parádní projev, šesté rychlosti a plně stavitelnému podvozku.
Ale je na každém volba co si vybere. Já chtěl univerzální motorku klasické konstrukce. Dříve označovanou jako BIG BIKE. Dá se na ni pohodlně cestovat, dám i lesní cestu na chatu a když se mi vypne mozek je schopná prohnat i SS. To mi prostě XJR nenabídlo. I když uznávám, že vzhledově se mi asi líbí o něco málo víc taky.
V_i_c_i píše: A můžeš stejně jako já napsat že jsi jel na GSX 1400, CB 1300, XJR 1300 SP a ZRX 1200?
Prostě GSX 1400 mi dává nejvíc. Kdyby nedopadlo GSX nebo bylo k mání pěkné ZRX byla by to druhá volba. Pak teprve XJR a nakonec CB protože je to vodník.
Prostě dám přednost elektronickému vstřikování o kterém nevím že mám, tuhému rámu který se ani když mi vypne mozek nevlní jako užovka, motoru SACS který má parádní projev, šesté rychlosti a plně stavitelnému podvozku.
Ale je na každém volba co si vybere. Já chtěl univerzální motorku klasické konstrukce. Dříve označovanou jako BIG BIKE. Dá se na ni pohodlně cestovat, dám i lesní cestu na chatu a když se mi vypne mozek je schopná prohnat i SS. To mi prostě XJR nenabídlo. I když uznávám, že vzhledově se mi asi líbí o něco málo víc taky.
Budéé bitka budéé, bum bum bum. Budé bitka budéé, bum bum bum .........Kurňa, já se tak těšil na ohnivé debaty na téma XJR vs. GSX, které vyústí v bratrovražedný boj, že i administrátor tohoto fóra bude mít co dělat, aby náš slovník uhlídal, ale tady je to samej slušně debatující motorkář (tedy ti co nemají XJR jsou rádoby motorkáři), takže i já slevuji, uklidňuji se a přiznávám, že jsem nikdy nejel na GSX,ZRX ani CB a nemám tedy možnost objektivního srovnání. Jsem však potěšen, že XJR vzhledově vyhrává a heslovitě oponuji k jejím výše zmíněným nedostatkům ve srovnání s GSX:
Píšeš:
+ nevlní se jako XJR
+ plně nastavitelné přední i zadní tlumiče
+ stříkačka
+ šestý převodový stupeň
+ motor a jeho průběh
Já říkám:
- Mám XJR 1300 SP, žádné vlnění do 160 km/h, pouze při opravdu ostré a agresivní jízdě, na jaře montuji tlumič řízení hyperpro (progresiv), má to být pecka...
- Verze SP má plně nastavitelý předek i zadek, žádný problém s měkčím předkem jako u standartních verzí
- Mám rok 2000 - karburátory. Zde se asi naše názory rozchází, ale ten pocit když si sám seřídíš podtlaky pomocí hadiček je úžasný.
- Ano XJR chybí 6ka. Vyměnil jsem na sekundáru 17zub za 18zub, a tím to v podstatě posunuul celé o kvalt nahoru. Žádné problémy s delší jedničkou při rozjezdu nemám, tu medvědí sílu motoru nic nezaskočí, ani ve dvou!
- Motor a je ho průběh nedokžu srovnat, na GSX jsem nejel, ale v každém případě stříkačka jde víc za plynem. Mě XJR vyhovuje svým měkkým průběhem. neuvěřitelné, jak třináctistovka může být hodný a měkký motocykl. I když ležíš v zatáčce a trochu moc drbneš do plynu, žádným highsidem se ti nevymstí, i když výkon na to má.
Tak pro dnešek stačilo...
Naposledy editováno 15.11.2013 20:41:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 5 | 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__ |
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 | Novakus | 4 | 1.3.2024 v 13:14 Novakus |
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 | Zet. | 7 | 1.3.2024 v 09:34 PetrL3 |