
Teď teda k tý synchronizaci, když jsem koupil motorku tak jezdila v pohodě pak jsem jí rozebral (na karburátory jsme nesehal) po složenení motorky se od 5 do 7 000ot dusí a pak zas jede jak drak proto chci zkusit udělat synchronizaci. Prostudoval jsem tu vlákna a manuál takže už vim jak udělat manometr, myslim si že i vim kam připojit hadičky od manometru a kde seřídit. Ale zaráží mě to , že na seřízení mám na moto jen 3 šroubky a na připojení jsou teoreticky taky jen 3 připojky (4. je na podtlakovej ventil ke kohoutu palivový nádrže)
A potřebuju teď poradit jestli připojit všechny 4 přípojky (nádrž je stejně dole)a v manuálu jsou manometry 4 a jestli mám hledat 4. šroub nebo se to seřizuje jen těma 3 ma ( jsou to šrouby pod nima je pružinka a když přidávám plyn tak se otáčí s táhlem) v manuálu jsou sice jen 3 ale jsou na obrázku jinak rozmístěný než ve skutečnosti. Ve skutečnosti jsou jen mezi karburátorama.
Když se nad tim zamyslim tak by se s tim dal možná nastavit podtlak mezi jednotlivýma karburátorama, ale nevim jak je to udělaný jestli šroubky zvedaj šoupě a nebo jen otvíraj nějakej kanálek a pouští víc vzduchu.

PS: manuál jsem opsal do Google ale stejne nějak ten jejich překlad nepobíram
Překlad
Naposledy editováno 08.06.2013 19:53:52
1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů


2 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů
vysroubujes ty 3 imbusacky a nasroubujes tam takove prechodky na hadicky. Muzu ti je kdyztak vyfotit pokud budes chtit.
tam kde ti jde ta hadicka na ten podtlak na kohout tak bud to muzes vymontovat a namontovat tam 4tou prechodku a nebo dat na tu hadicku roztrojku.
4 valce,4karburatory cili 4 manometry.
na stelovani sou jen tri sroubky, to je v poradku. Podivej se na video a bude ti vse jasne.
ta hadicka na kohout a roztrojka mit vliv nebude, ale pokud budes muset stelovat tak ti stejne pripadne nasazena a jen vyklopena nadrz bude zavazet, stejne tak jako airbox s filtrem. Cili to budes stejne muset sundat a misto nadrze pouzit treba trychtyr kam nalejes benzin a nebo petlahev s upravenym hrdlem aby si nakrmil palivovou hadici (hadice)
Tim ze sem dnes to synchro jen kontroloval tak sem nadrz mel jen vyklopenou a na hadicce podtlaku palivoveho kohoutu sem mel roztrojku.
kdyz uz su u toho airboxu tak to ze ti to dela co popisujes bejva zpusobeno montazi KN filtru nebo jakehokoli jineho "sportovniho" (vice propustneho) filtru nez je original.
Pokud tam takovej filtr mas tak to neni karburatorama ,ale tim filtrem a jakekoli nastavovani karbecu je zbytecne, nikdy ti to nepojede jak ma.
Je pak potreba pretryskovat karburatory (dynojet stage1) Delal sme to vcera a dneska kontroloval to synchro. Take sem si dal KN filtr a nejelo to, tak sem KN vlozku vyhodil a dal origo a objednal tu sadu. Az prisla tak sem to namontoval, dal KNko a uz to jezdi jak ma. Synchro karbecu sem delal jen projistotu.
Dalsi veci je uprava kapotaze nebo prestavba na streata. Pak to uz nikdy nepojede jako s original tvarem kapot.
Kdyz ze sve motorky sundam predni kapotaz tak mi motorka nejde vytocit vic jak k 5000ot a pak se zacne dusit a skubat a vic proste nejede.
A to je asi tak vse co me tak nahonem napadlo.
hodne stesti :)
1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů

cuir píše: zrovna dneska sem kontroloval synchro na svojem blackbirdu po montazi dynojet......
To lze seřizovat i bez filtrboxu?, v mým servisním manuálu píšou, že se tam má namontovat zpět? (a tak to taky dělám, ikdyž je to docela otrava, bez něho by to bylo samozřejmě jednosušší).
Ono stejne serizovat karbece na miste je samo osobe zavadejici :) Ale evidentne to staci. Proto je asi jedno jestli s airboxem a filtrem ci bez nej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace karburátorů
cuir píše: . . . .
kdyz uz su u toho airboxu tak to ze ti to dela co popisujes bejva zpusobeno montazi KN filtru nebo jakehokoli jineho "sportovniho" (vice propustneho) filtru nez je original.
Pokud tam takovej filtr mas tak to neni karburatorama ,ale tim filtrem a jakekoli nastavovani karbecu je zbytecne, nikdy ti to nepojede jak ma. . .
Když jsem moto koupil tak na kyvce měla nálepku KN ,ale když jsem koukal na filtr tak jsem tam žádnej popisek KN nenašel a vypadá jako origo :)
Naposledy editováno 09.06.2013 08:23:35
M4rť4s píše: Když jsem moto koupil tak na kyvce měla nálepku KN ,ale když jsem koukal na filtr tak jsem tam žádnej popisek KN nenašel a vypadá jako origo :)
tak pokud si s filtrem nic nedelal a predtim to jelo tak tady chyba nebude. Psal sem ti to jen jako informaci, ze se toto stava a lidi o tom nevi.
takze zkus tu synchronizaci a uvidis. Ikdyz je divne ze by se ti to samo rozladilo.
EDIT: spis me napada jestli si nekde nezapomel zapojit nejakou hadicku nebo dotahnout nejakou prirubu kudy to ted saje falesnej vzduch.
Naposledy editováno 09.06.2013 10:19:12
Já dělám synchro většinou bez filtru, protože u většiny motorek se musí sundat kvůli přístupu a místo nádrže používám malou plastovou nádržku ze staré zahradní sekačky. Jinak je důležité než to začneš seřizovat, mít zahřátý motor, protože na studeném motoru nic neseřídíš. A taky se mají trochu zvýšit volnoběžné otáčky když se štelují podtlaky.
1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů
kompresi sem neměřil . . .
Naposledy editováno 09.06.2013 20:26:01
1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů

Naposledy editováno 09.06.2013 22:25:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace karburátorů
M4rť4s píše: Asi už jsem na to přišel na jednom místě si to možná přisávalo a další věc je, že jsem použil moc měkký hadičky a když motorku natočim tak se splácnou . . . . takže budu muset koupit tvrdší
tak gratuluji :) dobra prace

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů

vokolo víček je to vopatlaný silikonem, aby nepřisávaly ty flašky..
důležitej je gangster magič v pozadí...
Samotný měření s nádrží, bo bych to všude z petky akorát vycintal, nebo si to splet s občerstvenim:


SmokinCBR píše: sem kupoval hadičky průhledný v hornbachu, koupil sem tam taky rozrtojky v akvaristice a udělal si mano asi takle:
vokolo víček je to vopatlaný silikonem, aby nepřisávaly ty flašky..
důležitej je gangster magič v pozadí...
Samotný měření s nádrží, bo bych to všude z petky akorát vycintal, nebo si to splet s občerstvenim:
jj na tuhle možnust jsem taky koukal, ale myslim si, že to nebude tak přesný . ..
je to jen muj názor ale když si vezmeš průřez jedný tý lahve a průřez hadičky tak na hadičce vidiš změnu daleko líp . . . . u lahví je dobrý, že ti to nemuže nasát měřicí kapalinu

Viděl bych to tak, že lahvema na hrubo a pak hadičkama doladit - jestli to má teda nějakej podstatnej vliv na chod motoru

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů
EDIT: a tak uz to vim..tam sem taky nikdy nebyl :D :D
Naposledy editováno 12.06.2013 21:58:51
1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů
Naposledy editováno 14.06.2013 10:03:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |