Mám najeto s původním origo řetězem 35.000 km. Řetěz pravidelně poctivě mažu a čistím. Není nerovnoměrně vytahaný a v podstatě jsem ho ani nemusel napínat. Ono možná nějaké napnutí probíhalo vždy při výměně pneu.
Teď plánuju delší cestu okolo 8.000 km a protože nikoho s tak velkým nájezdem na jedné řetězové sadě neznám, tak nevím, jestli preventivně měnit nebo ne. Samozřejmě se mi to měnit nechce, protože nevidím problém.
Co myslíte? Jak poznám, že řetězovka potřebuje výměnu?
1 reakcí na tento příspěvek Životnost řeťezu
1 reakcí na tento příspěvek Životnost řeťezu
1 reakcí na tento příspěvek Životnost řeťezu
Jinak vše už bylo řečeno - mrkni, kolik máš vůle na dotahování na kyvce, omrkni zuby na rozetě a sekundáru, a pokud ti všechny články chodí a nejsou zatuhlé, případně nemlátí, nechal bych to tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řeťezu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řeťezu
Každých 800 - 1000 km nebo po dešti opláchnu vodou, vyčistím čističem Castrol a hadrem, protočím po jednom každý článek pokud je zatuhlý, tak znovu čistič, ať se odlepí, nechám uschnout a potom na každý váleček stříknu trochu maziva Castrol na řetězy. Toť vše.
Řetěz je úplně tichý. V podstatě nepoznám rozdíl oproti tomu, když byl nový. Co se týká napínání, tak napínán nebyl a je tam na té rysce ještě skoro celý rozsah.
Indigo píše: PetrXX>
Každých 800 - 1000 km nebo po dešti opláchnu vodou, vyčistím čističem Castrol a hadrem, protočím po jednom každý článek pokud je zatuhlý, tak znovu čistič, ať se odlepí, nechám uschnout a potom na každý váleček stříknu trochu maziva Castrol na řetězy. Toť vše.
Řetěz je úplně tichý. V podstatě nepoznám rozdíl oproti tomu, když byl nový. Co se týká napínání, tak napínán nebyl a je tam na té rysce ještě skoro celý rozsah.
Tak ty si jiný střelec 35 tacu a ještě nedopnutyý řetez...se mi nechce ani věřit. Tak pokud tam máš tolik a jezdíš tak slušně. Tak nemáš důvod měnit. Good luck na cestách.
1 reakcí na tento příspěvek Životnost řeťezu
Buduli píše: Tak zaleží kolik máš ještě možnost dopínání...jestli tam je ještě dost tak neřeš a jeď, pokud už nic moc tak vyměň...ono je to tak těžko říct. Samo sebou ti nikdo na rovinu neřekne co a jak. Ty musíš vědět jak často si co s nim dělal a jak je na tom.
to že je místo na dopínání neznamená že řetěz není po smrti...na litru sem ho měnil prakticky v půlce napínácí dráhy...prostě začne rachtat a pak se s tím dost blbě jezdí ..1 reakcí na tento příspěvek Životnost řeťezu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řeťezu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řeťezu
morepower píše: naprcccs> zajímavý, tos projížděl jinudy než předtím, že během jednoho dne ko?
ne, opravdu se to stalo behem jednoho dne... samozrejme pisek udelal sve, ale i tak to slo rychle.
naprcccs píše: ne, opravdu se to stalo behem jednoho dne... samozrejme pisek udelal sve, ale i tak to slo rychle.
no jasně, že písek udělal svoje, divný je, že ne hned. Nebyla ta oblast, kudys projížděl naposled v něčem jiná..? Fakt mě to zajímá-třeba abrazivnější písek...?
Naposledy editováno 04.06.2013 21:07:50
On se řetěz nejen natahuje,ale dokáž se i přetrhnout.Pokud je to v dobrý pozici jen se odmotá pokud v blbý,tak sei zasekne.
Naposledy editováno 04.06.2013 23:28:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |