Jde o toto VFR, sháním VFR už nějaký pátek a narážím na ní už delší dobu, ale až teď jsem se rozhoupal o možnosti jí koupit. Příjde mi ale podezřelé, že takovou dobu je na inzerci a přesto je v tak hezkém stavu (na obrázku). Vidíte na ní někdo něco podezřelého? Nebo nebyl se tam z vás někdo přímo podívat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
Mr.Dan píše: Přečti si "recenzi" na mou motorku. Pak možná pochopíš, co jsem tím myslel. Samozřejmě s některýma úkonama jsem automaticky počítal, ale s dalšíma, který vycházely z totálně zanedbaný údržby předchozího "umělce", tak trochu ne. Jinak kdybys měl přístup ke kompletní dokumentaci k provozu mýho vozidla-youngtimera, tak bys dobře viděl, že ročně dám za jeho údržbu a zlepšování stavu minimálně stejně prachů jako za benzín, takže snad jasně vidíš, že na rozdíl od jiných nepovažuju auto/motorku za bezúdržbové stroje... Ale to už si zas klepou na čelo jiní, co maj pocit, že strkat tolik prachů do starýho "křápu" je jako jejich vyhazování oknem. Autorovi vlákna sorry za poloOT...
---by mne zajímalo, popiš další věci, co vycházely z totálně zanedbané údržby....
však z toho pak dělali XJR 1200 a následně 1300. defakto pořát stejnej motor.
a taková starší supersportová šestka kterou pořád někdo honí do červenýho atd... tam to bude asi horší.
martyzostravska píše: ---by mne zajímalo, popiš další věci, co vycházely z totálně zanedbané údržby....
Ok, stejně sem původní majitel nechodí.. :) Takže totálně zahnojenej a povolenej řetěz, ten jsem musel čistit a mazat nadvakrát, než byl jaksepatří k světu. Původní, 15 let stará chladicí kapalina. Vzduchovej filtr, na kterym byly zespody nánosy nějakýho hegeše, ten tam musel bejt minimálně těch 5, ale skoro určitě více let. Zadní destičky neexistujou (a já furt proč to vzadu tak kovově škrtá o kotouč ). Karbece tak rozhašený, tak studený starty byly dost napínavý a navíc občas doprovázený efektní střelbou z výfuku (když vzal člověk decentně za plyn). Brzdová a spojková kapalina nahnědlé barvy. Mám pokračovat?
míněných) kamarádů tady na článku.
Prostě CHCEŠ právě VFR, tak vezmi ssebou někoho, kdo ji jezdí /jezdil, jeďte se na tu
"Tvoji" podívat a jak už tady bylo řečeno : pojede-li "rovně", tlumiče nebudou "prázdný"
a z motoru se nebudou ozývat nějaký "podezřelý"zvuky, řiď se tím, kolik máš v kapse .
Abys měl na její uvedení do lepšího stavu, což určitě bude potřebovat.
Určitě ji nebudeš mít na okruhy,takže Tvoje nároky splňovat bude a NOVÝ díly a příslu-
šenství, co jí "dopřeješ" budou asi už navždycky. O motocyklu za daleko vyšší cenu
nikdy nemáš jistotu, že se ty NUTNÉ "výměny" nepřihlásí po ujetí pár tisíc kilometrů !
1 reakcí na tento příspěvek Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
Pořád nevím, nejspíše cestu na jih mít budu, ale moc se mi moto nelíbí, s tím že říkal, že kufr k moto až po dohodě, což odporuje s tím, že píše že ho k tomu dá.
Jinak přední "nová" pneu a všechny věci co píše k motorce jsou již rok staré a jeté min. 1500 km. Z toho ze zadní pneu již zbylo prý jen plátno a na dotaz jestli je možnost motorku projet, nebyl zrovna šťasten.
1 reakcí na tento příspěvek Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
Krásných VFR je mraky, stačí si vybrat. Na VFR nikdo nezávodí, takže jsou většinou v slušném stavu, pokud jeden z majitelů nebyl úplné kopyto. Kdybych šel po CBR 600 RR, byl bych mnóóóhem opatrnější...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
Starous68 píše: Endor> Podívej se po jiné, tohle jednání je fakt divné a jak psal c.j.: osu do letmáče? No nevím...
Krásných VFR je mraky, stačí si vybrat. Na VFR nikdo nezávodí, takže jsou většinou v slušném stavu, pokud jeden z majitelů nebyl úplné kopyto. Kdybych šel po CBR 600 RR, byl bych mnóóóhem opatrnější...
Dival ses na inzerci? Zadne mraky peknych nevidim, maximalne tak dve nebo tri a ty jsou dost predrazene.
Edit: Mluvim o VFR 750.
Naposledy editováno 01.06.2013 15:50:16
a doporučuje to stejné :
ZAPOMEŇ, Endore, na tento motocykl/tuto nabídku !
Pokud někdo, kdo takovou dobu inzeruje prodej, právě teď
"dělá" osu do zadního kola,
tak je to buďto magor, nebo podvodník ...
Od obou takovýchto "obchodních partnerů" co nejdál !
dna píše: tak to je skandal. a vem si, ze tam jednoho dne budes kupovat nove gumy a za ne das dalsi sestinu!
podle teto logiky je mnohem vyhodnejsi koupit funglovku za 1/4 mega, pak jsou ceny servisu a spotrebaku mnohem mensim zlomkem porizovaci ceny.
Asi tim chtěl říct, že třeba podělaný zvlněný kotouče vyjdou na 10k, což je třeba třetina ceny týhle motorky a neznalej trotl, kterej je nikdy nekupoval a myslí si, že s nima ještě něco najezdí záhy zjistí, že udělal neuvěřitelnou chybu, až ty prachy bude muset vytáhnout, aby vůbec vyjel z garáže.
1 reakcí na tento příspěvek Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
SirIndy píše: Dival ses na inzerci? Zadne mraky peknych nevidim, maximalne tak dve nebo tri a ty jsou dost predrazene.
Edit: Mluvim o VFR 750.
Ehmm: Moc jsem nehledal...
2 reakcí na tento příspěvek Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
ten jeho "zázrak" prodat vůbec
Další viz Starous68 !
A proč jsem se já-Dvoutakťák "namontoval" do VFR ?
Protože (i)mně byla vždycky sympatická koncepce rozvodu
(ventilů, né manželství! ) ozubenými koly
IvanDvoutakťák píše: Řekl bych, že ten "mlčenlivý prodejce" teď bude mít hodně velkej problém
ten jeho "zázrak" prodat vůbec
Další viz Starous68 !
A proč jsem se já-Dvoutakťák "namontoval" do VFR ?
Protože (i)mně byla vždycky sympatická koncepce rozvodu
(ventilů, né manželství! ) ozubenými koly
Vsak on ma ten problem uz rok Taky bych ocenil vetsi rozsireni rozvodu ozubenymi koly a lituju, ze ho ma jen VTR 1000 SP a ne i VTR 1000 F.
IvanDvoutakťák píše: Řekl bych, že ten "mlčenlivý prodejce" teď bude mít hodně velkej problém
ten jeho "zázrak" prodat vůbec
Další viz Starous68 !
A proč jsem se já-Dvoutakťák "namontoval" do VFR ?
Protože (i)mně byla vždycky sympatická koncepce rozvodu
(ventilů, né manželství! ) ozubenými koly
Rozvodová kolečka jsou skvělá koncepce. Bohužel, modely V-tec už u mě VFR není.
A taky bych uvítal větší rozšíření. Chápu, že je to o něco těžší, než řetízky, zas ale ne o moc. A třeba takový Pan European si o rozvod koly vysloveně žádá ( a teď nevím, co má PE za rozvod... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
1. majitel bude asi pěknej kr...n.
2. je to celý lakovaný, odstín je jinej než origo, chybí polepy, nesedí kapoty...
3. jako bývalý hrdý majitel RC36 ti doporučuji následující:
na tenhle kus se vybodni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
Anti píše: atheris> Věc názoru.Zatím jsem téměř pokaždé koupil starou vránu a vždy jsem si předem odhadl náklady které povětšinou dělají skoro pořizovací cenu,a vůbec mi to nevadí.Mašinu si upravím k obrazu svému a jsem spokojený.Poslední motorka si vyžádala dokonce investici dvojnásobku pořizovací ceny.Pro mě je prostě jednodušší jezdit a postupně upravovat než čekat jestli se na účtě shromáždí víc peněz za které koupím možná lepší stroj který ale stejně bude mít nějaké nedostatky a investice si stejně vyžádá.
Tak to máme stejný, já jsem tohle razil do doby, než se mi narodil syn a strčil jsem mega do opravy baráku. Teďka bych nejradši vytáh motorku, jezdil a dělal jen údržbu, co je potřeba. Takhle musim vyndat vidle kvůli prachovkám, když v tom budu, tak ložiska, když v tom budu, tak zatuhlý pístky, praskla mi žárovka, tam je urvanej držák, takže prvně svařit, čočka zaprášená, takže vyčistit, když to bude venku, občas blbne přepínač dálkovek. Vzadu zatuhlý pístky, vrže přepákování. V nádobce na kapalinu se rozpadlo těsnění, kapalina zastříkala plast a shnila barva, atd. Včera mi ze dne na den chcípla baterka, měla 4 roky, tak nějak jsem to tušil, tak jsem si vzal s sebou modelářskou baterku do batohu a nastartoval na ní a dojel. Starý herky se prostě serou, někdo na to čas má, já už ho bohužel nemám. Nevadí mi vyměňovat spotřebák, ale nesmí najednou odcházet věci, který tam maji bejt napořád nebo aspoň půlku životnosti motorky. Nic na tom nevylepšíš, cenu nezvýšíš, ale prachy nemáš.
Mr.Dan píše: Přečti si "recenzi" na mou motorku. Pak možná pochopíš, co jsem tím myslel.
ať si čtu recenzi jak chcu, žádné zvláštnosti mimo spotřebáku nevidím... jediný pešek je, že byl přelitý olej a to se dá zjistit na místě...
Je to o tom,že počáteční investice byla pár korun a když už to máš doma,dá se to dá (a musí)po kouskách dávat dohromady.Ale nachystat najednou třeba třikrát/pětkrát větší částku na slušný stroj je utopie,protože takovou částku dohromady nedám a když jo tak jde na "rodině prospěšnou věc",naposled to byl dětský pokoj.
1 reakcí na tento příspěvek Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
obyčejnejch bajkerů, kteří jednu stopu natolik milujou, že pro ni takříkajíc
"utrhujou od huby" sobě a často už i svým rodinám. V naší rodině, t.j. já od r.1964
a moji synci(dnes37 a 44)od doby,co jsme usedli za řidítka, bylo vždycky nutné stá-
vající bajk prodat, aby s nutným navýšením financí bylo na ten další. Bez investic
do tech. stavu koupené ojetiny se to pochopitelně nikdy neobešlo.
"Rekord" jsem zaznamenal právě já, když jsem restauroval a do podoby kafáče "měnil"
moji vysněnou Suzuki GT750/1976, která "přibyla do zemí českých" v r.1984 v tak zva-
ném nálezovém stavu. Od r.1986 vždy bylo co dalšího repasovat, generálkovat, vylep-
šovat a tak "přestavba" vyjela na jaře 1996, až po významné pomoci mých synků, manu-
ální, finanční a v závěru především "psychické", protože jsem už přestával věřit,
že "to" vezme někdy konec ...
Ale přece jen - byl to(zanedbaný)bajk z r.1976, který si už do r.1984 taky odjezdil
svoje! Proto obdivuju všechny ty z Vás, kteří "do toho" jdete, splnit si svůj sen
a naplnit svoji touhu právě ten bajk přivést do stavu podle svých představ
a současně mě o to víc štvou specificky český "poměry", který Vás do takových, málem
neřešitelných situací dostávají dnes, i v případě nesrovnatelně modernějších
a "mladších" ročníků výroby .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podezřelá? Byl už se na ní někdo podívat? VFR 750
Jasek píše: IvanDvoutakťák> V tom je právě ten problém,když to chci tak to mám a platím(s radostí),ale obávám se,že dneska každý chce co nejlevnějš co největší bombu,rok jí bez investic lítat a koupit ještě novější bombu a furt dokola.
Tak naštěstí je pořád dost těch, kteří maji starou vránu a když už teda dojde na prodej, tak do ní ještě narvou pár tisíc, aby měli čistý svědomí, ale pochopitelně už to nepromítnou do ceny, protože by to nikdo nekoupil. To je škoda, každej jde jen po penězích a kilometrech. Kdybych někoho znal, co to primárně kupuje na jednu sezonu a sere na to, asi bych se s nim víc nebavil.
Prodával jsem Zephyra, koupil jsem za 42k, za 4 roky už mi to bylo výkonově málo, tak jsem to dal za 16k v plně pojízdnym stavu, s pěknejma gumama, s novym STKčkem, víc mi přišlo nemorální. Kluk povídal o renovaci, jak se mu to líbí, že je to stylovej retro bajk, atd. Za tejden byl v bazaru za 32k, navoskovanej, napatlanej leštěnkou, klouček si takhle vydělával, schéma vždycky stejný. Když takhle prodal dva do měsíce, tak ani nemusí chodit do práce, stačilo umejt a napatlat želvou a najít trotla, co tomu nerozumí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |