Mám origo převody. Takže na jedničku se škubnutím řidítek se trochu zvedne. Ale chci to umět za jízdy cca třeba v 60km/h.
No zatím se bojím... jedu na dvojku, otáčky pod úrovní začínajícího výkonu. A zmáčknu spojku, a teď nevím kolik přidat plynu. Zatím jsem asi nepřidal dost... protože se nikdy nezvedla, jen zadní kolo do prokluzu
Takže nezbývá než zkoušet a zkoušet. Jen mě sere, že jsem prodal náhradní plasty
Jinak, učili jste se na jedničku a nebo je lepší na dvojku?
Protože na jedničku se mi to zdá dost takové všechno hrrr
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
Bubrak-ZX10R píše: urcite je to lepsi na jednicku se spojkou, tak zvedam vsechno, krom nejakych jednobuchu od 600cc, tam je lepsi asi 2ka
no když umíš řadit tak v pohodě...když neumíš tak to je naprd...já zvedám většinou na dvojku a skopečka na trojku ..čtyřku jsem nezkoušel, ale věřím že by šla taky
Naposledy editováno 27.05.2013 14:43:20
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
marekparek píše: na trojku? co tam máš za převody
-1 ve předu a +3 vzádu ..a na trojku skopce není problém motorku přehodit ..je to brutalita....z origo převodama musí jít taky jen to chce cvik ...ale spíš to zvedám většinou na dvojku jsem si jistější a nemůžu si už moc dovolovat ...spíš na jistotu a když jse mi to nezdá tak to radši pustím ..takže trojku jen opravdu skopečka, protože mi to dvojka moc nedává
Naposledy editováno 27.05.2013 18:07:18
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
ale jet 120 na 3jku můžu na farošu spojkovat a tak to cukne nic vic
to na 2jku to jde ale už to nedělám ...na 1čku si to zvednu pak tam třeba vsadím dvojku...ale to zas už mám jinou rychlost a jak pravím ja sem spíš ten co se plazí zatáčkama z jedné do druhé ....
ale udržet to třeba kolem 120-150 při konstantnírychlosti neumím ...musím furt zrychlovat...takže můj uhel je tupej
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
ja se ted rozhoduju přidat na zadek 2zuby...spíš kvůli zátahu 2jky na výjezdech..páč v ostrých vracečkách chodím až na 1tku..a to je dost pak ostré na výjezdu když se zas to veme..
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
no jde o to trochu to pokrátit(-1 v předu jsou jako 3 v zadu pokud se nepletu)??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
tigerbou píše: -1 ve předu a +3 vzádu ..a na trojku skopce není problém motorku přehodit ..je to brutalita....z origo převodama musí jít taky jen to chce cvik ...ale spíš to zvedám většinou na dvojku jsem si jistější a nemůžu si už moc dovolovat ...spíš na jistotu a když jse mi to nezdá tak to radši pustím ..takže trojku jen opravdu skopečka, protože mi to dvojka moc nedává
To z toho mas uplnej TRAKTOR..jak se na tom da jet? 1cka musi jit na zada od volnobehu jen trochu rychleji pridat plyn...
z-x-r píše: To z toho mas uplnej TRAKTOR..jak se na tom da jet? 1cka musi jit na zada od volnobehu jen trochu rychleji pridat plyn...
nevím já jsem jinej převod na tom nikdy nejel...ještě jedu řetězovou sadu od předchozího majitele...jo za jedna na 4tis otáčkách a na dvojce jen plynem kolem 8-9tis...na trojku přes spojku okolo 7tis...a na čtyřku jsem ještě nezkoušel ale ta pude nejspíš taky...a nějak že by to jelo brutálně odspodu se mě nezdá...ale já to hodně šetřím a na plyn jsem opatrnej už radši
Naposledy editováno 30.05.2013 22:25:21
2 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
Naposledy editováno 24.06.2013 18:15:25