Uvažuji o povrchové úpravě duralu (kryt motoru - svařenec). Přál bych si aby to něco vydrželo a měkký elox (většinou barevný) prý není nic slavného. Neví někdo o někom kdy by prováděl tvrdou anodizaci v okolí Prahy a okolí? Měkkou provádějí v Praze např. Galvanika Fiala.
Případně uvítám doporučení a zkušenosti s jinou technologií. Dávat to do laku se mi jeví jako "pitomost".
Dík hoši.
Naposledy editováno 22.05.2013 21:46:23
Optimální oblast
gugo> Nerez proč ne, ale nezdála se mi hmotnost... I tak to má 2,7 kg (z nerezu bych byl na 7 kg).
Naposledy editováno 30.04.2013 14:15:38
1 reakcí na tento příspěvek Tvrdá anodizace (tvrdý "elox") - Praha a okolí
Elox maj určitě, esli tvrdej si nejsem jistej, ale vzhledem k sortimentu výrobků bych to předpokládal.
2 reakcí na tento příspěvek Tvrdá anodizace (tvrdý "elox") - Praha a okolí
Doporučuju udělat z nerezu.
MajklV> Dík za tip na firmu. Jenom když už jsi zmínil barvy. Jak koukám uvádí se u tvrdé anodizace: tloušťka vrstvy 25 až 200 µm a zbarvení: nezabarvená - šedá - hnědá - černá. Pro mě z toho plyne, že nejspíš s vyšší tloušťkou dochází i k vyššímu tmavnutí. Ten kdo to bude dělat to musí ohlídat. Mě zajímá jen firma s ní se pak dohodnu či nedohodnu na mé barevné podmínce.
zdroj
Touratech to prý tvrdě anodizuje a barvy jsou do stříbrna (tmavší než základní materiál)... O chromovanou nemám zájem, zkrátka nějaká světlá - stříbrný, šedý barvy. Ne černý, hnědý, fialový apod.
A co se týče změny materiálu tak to nehrozí, zkrátka je to z duralu a v nejhorším to nechám bez povrchový úpravy. Bez povrchový úpravy mám horní hliníkovou plotnu, takže jak by to asi vypadalo po X letech tuším (párkrát do roka písek Real tomu dodá obnovení ). Už jsem to psal, kdyby to bylo z nerezu t=3mm vážilo by to 7 kg.
Naposledy editováno 30.04.2013 21:57:43
postimg.org/image/8v9j1frix/][img]http://s12.postimg.org/8v9j1frix/030520131613.jpg[/img postimg.org/image/qwo2lhw61/][img]http://s12.postimg.org/qwo2lhw61/030520131617.jpg[/img
Aero Vodochody - osobní návštěva. Na vrátnici leda závodní telefón, dostal jsem číslo na pána a ten mi zdělil ať volám paní co to má na starost (zakázky), ta mě po pár minutách odpinkla, když zjistila, že nejsem žádná firma. A od ní se něco dovědět ohledně technologií výroby . Nakonec jsem to zkrátka strčil vedle do Čakovic, lepší něco než nic... sůl je svině.
postimg.org/image/swsxeti59/][img]http://s22.postimg.org/swsxeti59/P5210002.jpg[/img postimg.org/image/kxt5xhsf1/][img]http://s22.postimg.org/kxt5xhsf1/P5210010.jpg[/img postimg.org/image/tl1rxrgv1/][img]http://s22.postimg.org/tl1rxrgv1/P5210017.jpg[/img postimg.org/image/mel1irg0r/][img]http://s17.postimg.org/mel1irg0r/P5210009.jpg[/img
další foto
Naposledy editováno 22.05.2013 21:46:57
2 reakcí na tento příspěvek Tvrdá anodizace (tvrdý "elox") - Praha a okolí
1) Nedělal no . Není přeci problém to časem případně pořešit jinak, na elox jde v klidu dát jiná vrstva, případně stávající odstranit.
2) K barvě. Navíc v případě poškrábání (což hrozí hlavně u toho eloxu) se mi zdá černá silně nepraktická, hned by byli vidět škrábance na čistý hliník. A barva je každýho osobní vkus, např. mám stříbrný ráfky a další věci a tohle beru jako zapadající barvu. Ten hnědý pruh je zkrátka COOL .
3) S komaxitem nemám vůbec žádnou zkušenost - neodstraňuje se případně blbě a není ta vrstva až příliš velká a v případě poškození je to jak pěst na oko? Ptám se, nějak to na mě tak působí co jen tak jsem pochytal z příspěvků. O odolnosti nepochybuji. Jinak ho mám jako řešení do budoucna, osobně jsem zvědavej kdy se ta eloxová barva "ošustí" - bude to pro mě cená zkušenost.
4) Taky se to nemuselo eloxovat vůbec, znám dost lidí co jezdí s holím plechem a ničemu to nevadí z pohledu funkčnosti, případně estetika je věc jiná.
fockewulf píše: spíš nerozumím tomu, proč jsi to neudělal černé a komaxem, ten má určitě větší odolnost než elox, krom toho na tom nejde až tak vidět ten hnědý pruh od předního kola po jízdě terénem ...ale proti gustu...
Tak v originale je to taky "stribrnej" plast. Jinak ono je to asi uplne fuk jestli elox nebo komax, v tomhle miste na to vodlitavaj kaminky a bordel ze silnice, takze to bude zachvili stejne strakaty. Jinak pruh od bahna je ok, to se umeje wapkou , ale fleky vod asfaltu, ktery se v tehle mistech hojne vyskytujou moc dolu vodou nejdou .
1 reakcí na tento příspěvek Tvrdá anodizace (tvrdý "elox") - Praha a okolí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |