pro někoho téma na dlouhé zimní večery (tedy pro někoho o ničem), pro někoho na zamyšlení.. Občas tak přemýšlim nad otázkou proč vždy přestup na silnější? Resp. proč někdo ze 125ccm přestupuje na 600ccm nebo pak zase na silnější? Kolikrát si říkám, že člověk neumí ani využít potenciál slabší mašiny, na které jezdí a už chce skákat na větší obsah...ptám se proč? Není to tak, že bych chtěl někomu mluvit do duše atp..jen mě to prostě zajímá. Nejspíš pro to, že se sám sebe ptám zda zůstat u malorážky 125ccm, i když 4t vyměnit opět za 2t, na kterém jsem už jezdil a moc mě to bavilo a k tomu to doplňovat jízdou na mé milované Jawě 350/634 nebo 125ccm vyměnit za 500ccm či 600ccm. Asi mě to táhne ke 125ccm z důvodu lehké manipulace a obratnosti, nižší spotřebě, i když u 2t by se o tom dalo dlouze povídat a levnému povinnému ručení a například i cenám pneu. Nadruhou stranu na vyšším obsahu je jednodduší cestování z hlediska síly motoru, prosotoru, protože přeci jen jsou ty mašiny větší, výkon je podstatně jinde atp.. Jenže je zde větší spotřeba, dražšší povinné ručení, dražší údržba mašiny (více válců atp..)vyšší váha mašiny... Přemýšlel nad tím už někdo? Možná jsem si pro někoho už i sám odpověděl, ale z mého pohledu má každé svoje. Na silné mašině jsme jezdil jen jako spolujezdec, má obsahově nejsilnější mašina je 350/634, naproti tomu jsme najezdil dost km na malém obsahu jak na 50, tak spousty km na 125 jak 4t tak 2t. A upřímě mě to nejvíce táhne k té 125 2t, protože je lehká, má výkon, je s tím zábava a zase když sednu na 125ccm 4t choppera, tak vím, že to vždy jede, nemusím se bát zadření spotřeba je minimální a motor je takový klidný...z velké mašiny 600ccm mám dost respekt, i když bych na ní rád jezdil, koupil jí a cestoval, protože rád jezdím ve dvou a vím, že by to bylo o dost jednodušší. Jaký je Váš názor? Respektivě, co si o tom myslíte vy či co by jste zde ještě dodali? Chci zde nechat prostor na volnou ale SMYSLUPLNOU diskuzi (takže posměšky si prosím nechte...i když vím, jak to tu chodí a že se tomu stejně nevyhnu:) ). Jen mě zajímá Váš pohled na věc. ;)
1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?
Michal1011 píše: Mě nic slabšího neuveze. Jo a Crecka bych asi pojel
No zatim jsem s nikym kdo by me pojel nejel, tudiz nebranim se novym poznatkum
e : a ver mi ze by mi to vubec nevadilo, rad se naucim novym vecem, pokud by me tva jizda necim obohatila tak bych byl hodne vdecny
Naposledy editováno 22.05.2013 21:48:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?
Creck píše: No zatim jsem s nikym kdo by me pojel nejel, tudiz nebranim se novym poznatkum
dík nechci, jednou jsem se snažil pojer YesFíra a jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?
Ikdyž můj sen je stále stejný, koupit Varana 125, trošku ho upravit a objet svět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?
Michal1011 píše: dík nechci, jednou jsem se snažil pojer YesFíra a jak to dopadlo
Ja te plne chapu, jakmile se dostanes do urciteho veku tak si jedes to sve a zbytecny risk vypoustis i za cenu ze te nekdo oznaci za mrdala
naprcccs píše: pokud mys měl prachy tak přejdeš rád, je to jen o tom... a taky o pohodlnosti, zábavě apod. Nedokážu si představit že bych jezdil znovu na dváce - už jen velikostí.
Ikdyž můj sen je stále stejný, koupit Varana 125, trošku ho upravit a objet svět
Muj sen je stale stejny uz nekolik let, koupit origo Ducati 916 v paradnim stavu
Pred cca mesicem jsem k tomu mel hodne blizko, uz jsem tasil prachy a pak zjistil ze je to prepsana 748
1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?
Cucka píše: pokud libas motorku tak 125 je akorat...
a ty dostáváš ty muchy ze světla jak?
Jinak k tématu, mám to stejně jako Michal, zkoušel jsem dvácu, ale máme tady moc kopců
1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?
Jinak nevím jak ostatní ale já mám spotřebu 5L/100km na což si neztěžuju
Ps. mám kámoše a ten se zase drží jen 50ccm, nedokážu to pochopit už měl tolik silnějších motorek ale vždy se vrátí k babetě nebo pinckovi
EnduristaGG píše: Ps. mám kámoše a ten se zase drží jen 50ccm, nedokážu to pochopit už měl tolik silnějších motorek ale vždy se vrátí k babetě nebo pinckovi
Tak to je nahodou vyborna zabava, ja si taky vytahnul po x letech babetu ze stodoly, dal ji dohromady a jezdil.
Ten stroj je vyborny, navic si na sebe narves nejake retro obleceni a frcis.
Kazdy komu jsem ji pujcil tak zasnul jaka je s tim prdel
1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?
e : uz mam jen sest litru
Naposledy editováno 22.05.2013 22:16:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?
Creck píše: Jo a po dvou letech jsem tu babetu vymenil za 10 litru slivky, je s tim jeste vetsi zabava
e : uz mam jen sest litru
No tak teď už věřím že je s babettou zábava sice už bez přítomnosti babbetty ale co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?
EnduristaGG píše: No tak teď už věřím že je s babettou zábava sice už bez přítomnosti babbetty ale co
Jako historie neuveritelna, jestli nekdo bude mit historii u sve motorky takovou tak klobouk dolu
Koupeno za litr pro syna , ten na tom drandil x let , pak odlozeno do stodoly a koupena kroska.
Po x letech vytazeno, vycisteno, serizeno a chytla na prvni zduch, jezdil jsem s tim dva roky a pak tady nasel inzerat ze nekdo shani babetu pro syna na zahradu , vymeneno za 10 litru chlastu.
Proste nejlepsi investice
Creck píše: Jako historie neuveritelna, jestli nekdo bude mit historii u sve motorky takovou tak klobouk dolu
Koupeno za litr pro syna , ten na tom drandil x let , pak odlozeno do stodoly a koupena kroska.
Po x letech vytazeno, vycisteno, serizeno a chytla na prvni zduch, jezdil jsem s tim dva roky a pak tady nasel inzerat ze nekdo shani babetu pro syna na zahradu , vymeneno za 10 litru chlastu.
Proste nejlepsi investice
2 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?
Cucka píše: jinak k tematu..ja asi nebudu prestupovat nikdy z niceho na nic
Zapomenme ted na rivalitu prazaci VS ostravaci, jak se na tom monstru jezdi, to je jedna z motorek na ktere jsem vzivote nejel.
Tak nejak ve strucnosti pocity.
a jako ta Jawa ma samozrejme nizsi naklady a je svym zpusobem zajimava a jizda zabavna, ale proste me bavi brutalni zrychleni, jizda po zadnim a tak ... a ujet 1000km na Jawe za den si nejak nedovedu predstavit asi.
e: nebo i obcas na sprinty, okruh... , na snih bude zas Jawa lepsi o tom zadna
e2: ale proti malym obsahum nic nemam, kazdy ma jiny potreby a vkus a bavi ho neco jinyho, no problemo, jen mozna obcas je to trochu znouzectnost, ale kazdy si to musi srovnat sam
Naposledy editováno 22.05.2013 23:12:17