1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1200S do 4 nejede, v sesti ma diru jako prase a pres 8 je mrtvy...
vyser se na to!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
Naposledy editováno 16.05.2013 14:53:30
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
Naposledy editováno 16.05.2013 14:55:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
JP111 píše: seikos> souhlas, v terénu při váze GS je 100k dost, ale mě jde o funfactor a na to je 100k málo. Moc nevěřím na jednoduchý řešení, navíc změnou SW se dá i dost pokazit, ale zkusit si o tom podebatit nemůže uškodit.
Na funfactor si musíš koupit jinou motorku a ne GS. Ta nebude funny i kdyby měla 200 kobyl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
JP111 píše: MedWed> na 1200S jsem nejel, tak soudit nemůžu, ale asi to tak je, když to jako majitel říkáš. Ani GS pod nějaký 3 tisíce moc nejede. Záleží, co od toho čekáš. Chtěl jsem na tomhle vláknu rozproudit diskusi o ladění GS, tak třeba někdo přidá další zkušenosti. S tou úpravou palivové mapy by to mohlo jít - jako jedna z možností.
eSko umi svodama, koncovkama, KN a mapama +10-12hp... cena +-20k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
JP111 píše: MedWed> 20 peněz mi přijde nějak málo. Akrap 10-15, svody min. 10, KN min. 1, power commander-nevím co stojí - celkem mi to vychází na 30-35 tyček. Jestli to celé vyleze o 10k, tak to asi nemá cenu, ale diskuse se rozproudila, uvidíme.
cena je s Creptusem, nikoli Akrapem, to dela ten rozdil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
3 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
Hrabat se do toho sám chce hodně velké odhodlání laborovat a výsledek rozhodně není zaručen. Pravděpodobně bude pro GSA naprosto nevhodný průběh kroutícího momentu.
Za mě ten bigbore kit vypadá moc zajímavě. Je to odzkoušené a větší objem a komprese skutečně přidá výkon bez znehodnocení nízkých otáček.