Jo a jen tak mimochodem... šetři jinde, než na gumách
Naposledy editováno 08.05.2013 09:21:14
se koukám, že je mezi nima rozdíl asi 700 kč, to máš jednu nádrž benzínu
Naposledy editováno 08.05.2013 09:33:43
1 reakcí na tento příspěvek jak se Vám jezdila Michelin Pilot road 1
PR1 jsem mel, drzela slusne, chtela dobre zahrat, vydrz taky super...
PR2 stacilo zahrat min, najela cca stejne (na silnejsim stroji)
PR3 jsem pred tydnem obul, tak nevim :)
1 reakcí na tento příspěvek jak se Vám jezdila Michelin Pilot road 1
Hyrry007 ti sice píše, že větší nájezd budeš mít na dvousměsovkách, ale to je ve většině případů blbost. Mluvil jsem s místním dlouholetým odborníkem a prodejcem moto pneu na tohle téma a rovnou mi řekl, že nájezd km se většinou nezvětší při přechodu na dvousměs, nějaké konkrétní značky a typu pneu , ale zlepší se o dost grip v zatáčkách. Oni směs středu nechají +-stejnou jak byla na jednosměsi, ale na boky dají měkčí směs z důvodu stále větších nároků a rostoucího výkonu motorek. Takže nájezdem si dvousměsí až tak nepomůžeš-ale máš větší rezervy v zatáčkách. Rozdíl bude v nájezdu až mezi sportovní a sportovně cestovní gumou, případně cestovní gumou.
www.az-pneu.cz/testy-pneu/moto/cestovni-pneumatiky-180-55-r18-a-120-70-17-120
Ale jak říkám, nikomu to necpu, zmínil jsem svoji zkušenost, klidně si na ty motorky obouvejte třeba šlupky od banánů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se Vám jezdila Michelin Pilot road 1
MedWed píše: mno, vzhledem k tomu, ze uz jsi ji koupil, tak asi neni o cem debatovat, ne?
PR1 jsem mel, drzela slusne, chtela dobre zahrat, vydrz taky super...
PR2 stacilo zahrat min, najela cca stejne (na silnejsim stroji)
PR3 jsem pred tydnem obul, tak nevim :)
Ještě bych je zvladl prohodit tak hledam odpovedi...mobiluju. Ale zda se, ze na me potřeby svoji praci odvedou celkem obstojně..a dva roky vydrzej.... tak asi dobre kolo : D.
Naposledy editováno 08.05.2013 12:52:19
1 reakcí na tento příspěvek jak se Vám jezdila Michelin Pilot road 1
Takže zatím (odjezd 26.5.2013)
nenazranej píše: Takže jsou doma: vyrobeny made in Spain, zadní je čtvrtý měsíc 2011 a přední je přesně leden 2013, hloubka přední je 5 mm, hloubka zadní 6 mm (docela málo ne : D). Plocha se vzorkem je o 0,5 cm kratší než u PR2 - takže budou dřív na hraně, ale fakticky příliš velký rozdíl na optiku to není (uvidíme na Slovinsku). Položil jsem je na chvilku na slunce a citelně začali lepit po 10 minutách,což mě překvapilo a začínám se bát, že 10 000 km nebude : D. Guma má pěkný vzorek a velmi dobře povede vodu pryč, to je tutovka. Až zajedu dovku napíšu kolik ubylo a jak se guma chovala. Pak si nazuju zpět PR2 protože věřím, že na ty 2 mm ještě najedu dost kiláčků. Fakticky ale bude srovnání, protože teď jezdím PR2 třetím rokem (a je to opravdu hodně dobrá guma)....
Takže zatím (odjezd 26.5.2013)
Pokud na PR1 nedáš 10tis. km, tak to nebude gumama. To budeš spíš zralý na to, abyses zamylel nad svým stylem jízdy a nad tím, že za plyn se netahá jen při jízdě rovně. Neboj- jde na nich najet neuvěřitelně km. Ta guma je jak puk-tu prostě musíš chtít zničit, jinak neubývá.
Jezdi ji porad dost lidi (vetsinou masiny z prostredku vykonovyho spektra - vetsinou sestky, nahace atd.) a i za me osobne v pohode guma. 2ky a 3ky lepsi asi urcite budou, ale 1ky jsou v pohode.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GSR 750 problém s otáčkami Suzuki GSR 750 | Matess_ | 4 | 14.4.2023 v 19:53 Findy |
Olej Suzuki Gsr 750 Suzuki GSR 750 | simmir | 9 | 6.11.2022 v 10:56 Sirkagsr |
Řetězová sada ( Silnější převod )... Suzuki GSR 750 | Super-Ňuf | 18 | 15.7.2022 v 10:45 Ariete |
čalounění Suzuki GSR 750 | Marty700 | 2 | 26.5.2022 v 08:00 Filous |
čalounění Suzuki GSR 750 | Marty700 | 6 | 16.5.2022 v 22:17 rob456 |