Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
PepaXR píše: Punky666> Docela ranec,já jsem koupil Sharony a ty svody mi udělal za 3000 kč.To už jsou levnější tady http://www.motops.c...0-2005-2006/ [/quote]
SVODY
....to vypadá dobře, já si je snad objednám.
Naposledy editováno 18.04.2013 22:50:31
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: NO mas asi pravdu. Tak je objednej vyzkousej a dej vedet jak to jezdi
...objednám, už jsem se rozhodl. Pak se můžem zase sdrcnout-porovnat-vyzkoušet,...třebas i s Janou,...apropo, kdy jsou letos ty Pastviny?
Matess727x píše: ...objednám, už jsem se rozhodl. Pak se můžem zase sdrcnout-porovnat-vyzkoušet,...třebas i s Janou,...apropo, kdy jsou letos ty Pastviny?
Jo to by bylo gut ještě by mohli jet kluci z jevicka
Mam ted ale mali problem seridil jsem ventily a ted mito strasne strili do vyfuku a pri malich otáčkách a naslednem pridanim plynu vynecha (2x-3x zakucka)
Dal jsem novou svicku a ještě budu muset mrknout na karbec
Tak asi po 20min sem to nasel Pastviny 2013 21.-22.6.2013 Tady
AKMB: Tam mě onehdy napdlo,...jak děláš tu různý věci a doplňky,..nezkusil bys udělat ty padáky?....myslím že by je od tebe vzalo dost lidí.Za tu cenu co se prodávaj,...to fakt ne-když to jsou jen dvě truby s držákem,....což?
Naposledy editováno 25.04.2013 12:40:47
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
BoBo1 píše: Čau borci. Měl jsem půjčenou ohybačku a padáky mám vyrobený ve třech vzorcích. Jeden pár je dotažený do konce a namontovaný. Další jsou v rozpracování. Ještě nemám stažený foto,ale brzo je přidám do deníku. Časem budou k mání, ale musí to uzrát.
...ok, tak počítej se mnou jo? Jinak dns jsem trochu pojezdil s těma novýma-tuning svodama-odpoledne jsem je namontoval. Motorka jde lépe od spodu,...z 60-tky se zberchá celkem ochotně bez cukání na pětku a tak celkově jede "ladněji".Samozřejmě jde o něco lépe za plynem a o chlup s zvýšila maximálka,....165km/H Ty svody jsou o dost širčí než origo.Mám i nějaký foto,...ale to dám později.
Naposledy editováno 25.04.2013 21:15:51
Matess727x Jestli bobo uz to dela a bude to i nabizet nemato smysl delat samozrejme pokud nebudu chtit neco extra znas me Ted jeste dotahuju do konce kryty retezu a v pondeli si je uz konecne jedu vyzvednout, behem tydne odskousim a dam fotky. Kurnik otech svodech situ nemel ani psat ted mito lezi v hlave a urcite donich pujdu jen nevim kdy, stavba ted hlta jednu vyplatu za druhou Jinak motorka mi uz fici, dal jsem novou svicku a ubral o 1/4 otacky na smesi. (pokud je povoleni sroubku ubrani )
Edit: Dávate na zadek 160 místo té předepsané 150? ...v té 150-tce moc nabídka není.
Naposledy editováno 27.04.2013 10:38:47
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
JakeFMX píše: akmb> Ahoj a jezdil jsi s tím krytem ? Protože je asi o 30 mm níž oproti originálu a dost do toho tříská řetěz jinak ten kryt vypadá fakt moc hezky
Tak prave jsem mluvil s PepouXR a je to potvrzene, neni to ideal.
Bylo to strasne narychlo a nestihl jsem to odzkouset, musim nato ovikendu kouknout a poresit opravu.
Jinak je potreba aby retez byl spravne napnuty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Nějaký cvak jsem udělal před barákem, když jsem dorazil od Boba,...jelikož u něj jsme ty moje padáky hned namontovali. Tímto mu moc děkuju, že si na mě udělal čas.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Naposledy editováno 14.05.2013 21:09:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Matess727x píše: Dneska jsem chtěl ještě trochu prubnout jiné nastavení bohatosti-jen ze zajímavosti-k těm laděným svodům,....ale nemůžu si vzpomenout, jestli přidávám vzduch když šroubek bohatosti směsi povoluju, nebo je to naopak?
Tak presne to samy me vrtalo hlavou pred par dny kdyz mito strilelo do vyfuku. Ubral jsem pul otocky a mnohem lepsi (vysrouboval)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
měření oleje Honda FMX 650 | Joumi | 10 | 24.7.2024 v 13:26 combust |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |