2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Naposledy editováno 05.05.2013 21:06:17
2 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Audiofil píše: Garo> No jasný, ja nevim proč se tu pie zase o nejakym hrachu a zdi :)
Však to sem psal hnjupis, ne tobě1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Stejně tak, kdyby někoho mně blízkého zranil při nehodě ten zdejší hippísácký kutil s tím svým čínským šrotem, pospravovaný stylem PATla&MATla, tak pozná, jak blbě se vyražené zuby sbírají ze země zlámanýma pazurama.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Naposledy editováno 05.05.2013 22:04:50
Audiofil píše: Garo> No hele ten hornet má 75 kW http://moto.honda.c...ladni-informace.html no ale když mi to sníží už v servisu na nové motorce, tak by bylo hned od začátku ve velkym TP 35kW ne?
Ne, dealer ji už dostane s čistopisem TP. Staré hornety měly 69kW, nové už mají víc. Ale já doporučuji nějaký dvouvál, tedy nejspíš SV 650 nebo Ninja 650 (ER-6F), ty motory jsou skvělé, v závodech už pomalu oblíbenější než SS (kategorie Twin), má to sice horší podvozek a brzdy, ale za ten rozdíl v ceně si klidně obojí můžeš koupit z SS . A původní výkon 53kW (neboj se, vynahradí to krouťákem od nízkých otáček).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Audiofil píše: Garo> No jasný ja mam zatim dva favority ninju 300 a cb500f, ale mozna bych bral neco jako Aprilia SL 750 Shiver
co GPZ 500 nebo ZXR 400 či XJ 600 Diversion? To na opření do začátku myslím bohatě stačí.
Zas pokud má na novou, tak mu aspoň odpadne čas strávený nad motorkou v garáži kvůli občasnému servisu zanedbané motorky a kupovat starou je asi zbytečné.
Naposledy editováno 06.05.2013 09:16:47
1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
Zaregistroval jsem, ze Kawasaki to nabizi.
Tak mas rovnou ve velkym technicaku napsano tech 35kW, ne?
A jsi legalni.
Nebo se pletu?
MartinS108 píše: Hele a jak to je, kdyz koupis funglovku seskrcenou primo od vyrobce na tech 35kW?
Zaregistroval jsem, ze Kawasaki to nabizi.
Tak mas rovnou ve velkym technicaku napsano tech 35kW, ne?
A jsi legalni.
Nebo se pletu?
Tohle jsem pochopil tak nějak stejně...
Kup si, co si přeješ.
Půjde to. Nejjednoduší cesta, která mě napadá je dovoz z Německa.
Jednak bude motorka dobrá a za dobrou cenu, druhak budeš mít papíry, nebo papíry ke ztotožnění. (To co bude v těch papírech může záležet i na tobě, stejně jako to co ti do papírů napíšou v ČR.) Jen to papírování asi vyjde dráž.
Jen dej pozor, ať se ze snu o R6 nestane neštěstí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Naposledy editováno 27.07.2013 00:45:18