Vyměněny svíčky, olej, vyčištěný vzduch. filtr, vyměněn olejový filtr. Na volnoběh běží krásně rovnoměrně. V nízkých otáčkách na první 2 kvalty trošku přidušené, takže motorka byla na brzdě a lambda vyšla dobře i s otevřenými výfuky a BMC filtem. Co by mohlo být příčinou cukání a přidušení v nízkých otáčkách? Svíčky jsou téměř nové. Chtěl jsem to nejdřv probrat než začnu rozebírat. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Raptorek aneb motor TL, SV1000 Cuká pod cca 4500ot
1 reakcí na tento příspěvek Raptorek aneb motor TL, SV1000 Cuká pod cca 4500ot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptorek aneb motor TL, SV1000 Cuká pod cca 4500ot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptorek aneb motor TL, SV1000 Cuká pod cca 4500ot
1 reakcí na tento příspěvek Raptorek aneb motor TL, SV1000 Cuká pod cca 4500ot
Marek
Naposledy editováno 03.05.2013 11:46:18
Naposledy editováno 16.05.2013 10:54:51
potřeboval bych poradit s cukáním Raptora. Trochu to popíšu:
Když pomalu a mírně zrychluju, tak kolem 4-5ti tisíc to netáhne, pocukává to. Když za to vezmu zprudka, tyhle problematický otáčky překlenu plynule. Když jedu na ty kritický točky bez akcelerování, taky je to OK, Když ale pomalu přidávám, je to na prd. Koupil sem Raptora asi před měsícem a problém s tím nebyl. Myslím, že to nastalo až po tom, kdy jsem měnil svíčky a vzduch. filtr. Svíčky tam byly Iridiové, nahradil jsem je předepsanými svíčkami (klasické 3x jiskřiště). Když jsem měl zvedlou nádrž, zrovna jsem prošel a prostříknul všechny svorkovnice (preventivně) - no a od tý doby je to v prdeli. Včera jsem znova zvedl nádrž a konektory znova prošel - cukání trvá stále. Co by s tím mohlo být? Ty podltakový hadičky se nikde skřípnutý nezdály. Pomohlo by třeba nastavit TPS?
Že sem na to vůbec šahal...
Jo a žádná kontrolka hlásící chybu nesvítí...
Moc díky za rady
P.S. K čemu je ta klapka pod filtrem a čím je řízená? (viz foto)
Libor
Naposledy editováno 22.08.2015 22:22:23
1 reakcí na tento příspěvek Raptorek aneb motor TL, SV1000 Cuká pod cca 4500ot
cukani v tomhle pasmu je u tohodle motoru docela bezny. pomuze pecliva synchronizace, kontrola nastaveni tps, pak trochu pomuze obvod ATRE a naposled doladit smes pomoci nejakyho udelatoru (yoshbox, power commander)
jestli to predtim nedelalo a ted jo... je to divny, to fakt leda ze bys nejakou operaci rozhodil tu synchronizaci. zkontroluj jeste jestli vse sedi kde ma... ten airbox si na hrdla seda dost blbe...
Ještě jedna technická. TPS, jak jsem se dočetl , překladu nějakýho příspěvku odtud, má mít tři úrovně a má být odkontrolovatelné na displeji pomocí tří rysek - prostřední OK. Jak ten test TPS vyvolám, aniž bych ho chtě nutně přenastavit a co to vlastně to TPS znamená ?
Tady je ten překled.. Snímač polohy škrticí klapky se nachází na N ° 2 karburátoru (Edit: s 'karburátorem ", myslí tím" uškrtit těla ").
Chcete-li získat příslušný signál ze snímače polohy škrticí klapky, základní polohy snímače je indikována na displeji
zobrazovací panel. Kód poruchy je uveden ve třech sloupcích. V přední části tří sloupců je dalším
sloupec, který ukazuje pozici s horní, střední nebo dolní řádek. V případě, že údaj je horní linie nebo nižší linka
když je motor otáčení při 1300 otáčkách za minutu, mírně otočte snímač polohy škrticí klapky a nastavte údaj,
prostřední řádek.
Za normálních podmínek, dorazový šroub škrticí klapky lehce tlačí na uzavírací klapce a označení je na
prostřední řady.
Přípravek
1) Připojte speciální přípravek (volič provozních režimů) na spojce režimu dealer na zapojení a zapněte motor.
2) Nastavte otáčky motoru na 1300 otáček za minutu.
3) Je-li třeba, upravte snímače polohy škrticí klapky uvolněním šroubů a otáčením senzor. Nastavte
Indikace ke střední linii.
4) Utáhněte šrouby k připevnění čidla
2) rezim pro vetsi otevreni plynu (podtlak uz se nemeni linearne) takze se to ridi senzorem natoceni klapky (throttle position sensor - TPS)
Nekde kolem tech 4tis prechazi jeden rezim do druheho .. Tam je prave to blby misto kde je potreba aby se vse seslo.
Sensor klapky se nastavuje v rezimu autodiagnostiky, pod sedlem je nezapojenej konektor ve kterm se propoji dva piny a na displeji se objevi cXX (XX = cislo, 00 je bez chyby) a pred tim je symbol "-" kterej ma tri polohy, motorka se nastartuje, nastavi otacky podle manualu (nekde kolem 1100) a mela by bejt carka uprostred. Je to dost citlivy - ja to serizuju aby carka skocila o pozici dolu kdyz se snizi otacky o stejnou hodnotu omkterou je potreba zvysit aby skocila o pozici nahoru (ladim to sroubem volnobehu)
Naposledy editováno 22.08.2015 23:42:45
1 reakcí na tento příspěvek Raptorek aneb motor TL, SV1000 Cuká pod cca 4500ot
Diky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 | 3KP | 7 | 9.6.2021 v 17:24 Gahan37 |
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | zoom | 10 | 17.5.2021 v 22:15 3KP |
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 | ancaaa | 9 | 7.4.2021 v 21:30 strakon |
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | Daniel37 | 14 | 10.11.2020 v 08:31 Ivos |