paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 15:53 | Nahoru | #4831
BT 016 měl brácha origo z krámu na Monsteru 1100S a neměl žádnej problém. Jen ta přední se sjízďí skoro stejně rychle jako ta zadni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 15:58 | Nahoru | #4832

ludanek píše: Jen ta přední se sjízďí skoro stejně rychle jako ta zadni



což je ve finále jedině dobře... znamená to, že je to měkká směs. Já mám dnes taky vzadu M5 interact a vepředu K3 (jen ta K3ka se trochu hůř zahřejvá a nezahřátá moc nefunguje)
Takže 3km od garaáže musím opatrně.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 19:17 | Nahoru | #4833
Tak mně zase přední vydržela tři zadní..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 19:21 | Nahoru | #4834

Petta píše: Tak mně zase přední vydržela tři zadní..


A jak byla sjetá? Mně za tohle nechtěl Jiří Trčka pustit v Brně na okruh. Přitom mně se zdála ta guma "ještě OK".

bylo to diablo superbike

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 19:59 | Nahoru | #4835

Petta píše: Tak mně zase přední vydržela tři zadní..



Panebože! Další vůl , kterej hodnotí stav gumy dle hloubky vzorku. To že byla sjetá na plošky, odskákaná od brždění, tos asi neřešil co?

Já měním vždycky celou sadu! A na ovladatelnosti je to kurevsky poznat, kór když brzdím někdy hluboko do zatáček...

A kdo ne, tak buď nepoužívá přední brzdu a nebo prostě kecá...

Jeden předek sporotvních gum nemůže přežít 3 zadky! Né v normální kondici!



Naposledy editováno 29.04.2013 20:44:03

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 20:03 | Nahoru | #4836
Joooooooooooooooo

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 20:04 | Nahoru | #4837
Ivos> Co jooooo?????

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 29.4.2013 v 20:30 | Nahoru | #4838

t_freedom píše: což je ve finále jedině dobře... znamená to, že je to měkká směs. Já mám dnes taky vzadu M5 interact a vepředu K3 (jen ta K3ka se trochu hůř zahřejvá a nezahřátá moc nefunguje)
Takže 3km od garaáže musím opatrně.



Taky to tak beru. Ta BT16 byla osekaná, profil byl už v řiti, druhou zadní by nevydržel ani teoreticky!
I já jsem zastánce měnit sadu, ikdyž toho předku mi bývá někdy docela líto, ještě tisíc by kolikrát dal... Ale zdraví je jen jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 20:35 | Nahoru | #4839
drippera> Toho vola si nech pro někoho jinýho.

Nebudu měnit celou sadu, když je přední v půlce. A pokud bych tý gumě nevěřil,
na mašině, se kterou lítám skoro 300, tak bych si jí tam rozhodně nenechal..

Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #4840
Pěkne sme si zajezdily



(reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:19 | Nahoru | #4841
Petta> Lítej si kolik chceš, je to tvoje věc. Luldánek má samozřejmě pravdu a jen troubové s námi nesouhlasí...

Ale konec konců mě to může bejt šumák. Já nejsem Jezus Christ ani anděl strážnej. Jen chci dobře poradit a zbavit české motorkáře zaběhlých neduhů, pramenících většinou z "dršgrešleství" či jak se to "kolenovrtačství" vlastně správně odborně nazývá.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:26 | Nahoru | #4842
Hele, teď jsi vedle. Jsem ten poslední, kterej na mašině šetří.
Po technický stránce jí mám v dokonalém stavu, ale rozhodně
nehodlám vyhazovat peníze zbytečně za gumu, která slouží dobře..

Kupuju jen nové, žádné z okruhu atd. Prostě při mém stylu jízdy, mám
dvě zadní na jednu přední..

A jistě z majitelů SS nejsem sám. U naháčů je to třeba jinak..

Naposledy editováno 29.04.2013 21:28:06

Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:29 | Nahoru | #4843
Podle mě je to úplně normální mít na dvě zadní jednu přední gumu... Když je OK, tak proč bych kupoval novou, protože to říká Pepa Sršňů?

Teda já teď dopředu nekupuju novou ani tak, jedině jetou z okruhu a vypranou v pervolu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:30 | Nahoru | #4844

Petta píše: Hele, teď jsi vedle. Jsem ten poslední, kterej na mašině šetří.
Po technický stránce jí mám v dokonalém stavu, ale rozhodně
nehodlám vyhazovat peníze zbytečně za gumu, která slouží dobře..

Kupuju jen nové, žádné z okruhu atd. Prostě při mém stylu jízdy, mám
dvě zadní na jednu přední..

A jistě z majitelů SS nejsem sám. U naháčů je to třeba jinak..



...no vždyť to řikám.

Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:31 | Nahoru | #4845
Drippe, já tedy ze zásady sady neměním, vždy až po zhodnocení stavu. Na okruh to možná má smysl, když lovíš sekundičky a jak říkáš, potřebuješ brzdit do mrtva až do první třetiny zatáčky...ale v normálním běžným provozu mi je to fakt líto... pokud mám tlumení vpohodě a neprobrzdil jsem na okruhu plosky, nevidím důvod proč nenechat předek na dva zadky...
U Rosso Corsy mě předek vydržel necelou druhou zadní gumu... Hrany moc neojedeš, v běžným provozu a střed je docela tvrdej...
Naposledy jsem měl obutou lehce jetou sadu K2zadek a K3 předek - K2 šla do háje po 3okruzích a asi 1500km mimo. K3 mám teď vpředu s M5kou vzadu(tu jsem tam dával v září min. roku) a podle mě je dojedu současně. Ačkoli ten předek už asi nebude nic moc ...uvidím jak se to vyvrbí... důležitý je, aby ta guma byla sjetá stejnoměrně a nebyla oskákaná.
Nešetřit na gumách apriori neznamená vždy kupovat sadu (pro závodníka a okruh asi jiná volba není)...vzpomínejme na čem jsme tu jezdili kolem roku 95 - 2000 ... ...a nepřehánějme to s teorií Spíš jde o to co koupit a jak to rozumně spárovat.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:36 | Nahoru | #4846
drippera> Cože? Vzdávám to.. V tomhle se neshodneme a už mě to nebaví.. Kupuj si klidně celé sady pokaždé. Mně to zase přijde jako pozéřina..

Naposledy editováno 29.04.2013 21:37:44

Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:53 | Nahoru | #4847
2/1 na okruh nejezdim a když v provozu šoupnu kolenem o zem,tak pak zvedam motorku

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 21:55 | Nahoru | #4848
Vy jste fakt všichni držgrešle.

Dělám si srandu, Drippero, raději tě mám jako zapálenýho Ducatistu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 22:02 | Nahoru | #4849
Petta> nic není černobílý, nic není tak a nebo tak. Dripp sedlá 150ostrejch koní na dvouválu... a chce mít jistotu. Jezdí-li někdo 5-8tkm ročně, spočítej si kolik ho to na těch gumách stojí víc... 2000Kč ? To je kuřákova apanáž na měsíc a půl...tak hoši a kdo kouříte ? ...nevyhazujete prachy oknem ?

Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 22:22 | Nahoru | #4850
Já u prcka ten výkon ani brzdy neměl a za sezónu jsem najel tak 12-15kkm.Tam už to smysl mělo,ale taky jsem měnil i celou sadu,bo byl předek blbě sjetej.Je to prostě na zváženou.
Jinak kouřit jsem přestal před 20-ti kg...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 22:33 | Nahoru | #4851
t_freedom> Ale vždyť jo, každý to máme hozený jinak.. Mně je to fuk, akorát mi vadilo, že
jsem hned vůl, když neměním předek vždy se zadkem..
A přiznávám se, jsem jeden z kuřáků.

Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 22:45 | Nahoru | #4852

Jinak kouřit jsem přestal před 20-ti kg...



Petta> každej máme jinou míru. Taky jsem jednou vyměnil celou sadu a bylo to fajn...ale ta motorka je natolik agilní a obratná, že to fakt moc neubírá na jízdních vlastnostech. SFighter, ale funguje úplně jinak - jede jak po kolejích a není to zas tak malá hračička jak S4RS... nezapomínej, že stejný gumy na jinejch motorkách můžou fungovat dost rozdílně.
Ono zkušenosti z 600ccm 4řada a 1100ccm L2 ...to je nebe a dudy.
Přestaň kouřit a kupuj sady

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

29.4.2013 v 23:00 | Nahoru | #4853
Právě proto jsem to napsal, že to může být jinak, než na SS, ale nepřesvědčil jsem ho..
Víceméně mám na to stejný názor jako ty.. Ale už dost.

Já jsem hlavně zvědavej na toho HM. V sobotu bych se rád podíval na ty kluků na vašem srazu
a v neděli jedu vyzkoušet toho novýho, abych věděl, jak se přibližně jezdí na motardu.
Hlavně, jestli mě to bude bavit..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 05:38 | Nahoru | #4854
Já jsem hlavně zvědavej na toho HM. V sobotu bych se rád podíval na ty kluků na vašem srazu
a v neděli jedu vyzkoušet toho novýho, abych věděl, jak se přibližně jezdí na motardu.
Hlavně, jestli mě to bude bavit.. [/quote]

Pokud nejsi lovec ryclostnich rekordu tak ver ze bude

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 11:46 | Nahoru | #4855
chtěl bych si dát proužky na ráfky .nějaký typ na osvědčenou kvalitu?

Naposledy editováno 30.04.2013 11:47:30

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 11:58 | Nahoru | #4856
a ještě jeden dotaz: čím mažete řetěz a jak často?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 12:11 | Nahoru | #4857
Tifone>
a co Scottoiler loni jsem ho namontoval na novou měl jsem ho i na staré MT 1000 a mladý jsem ho namontoval na Monstra 800 a mám po starostech než se pořád tahat se sprejem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 12:13 | Nahoru | #4858
Tifone> občas při ježdění v Mostě na okruhu mívám potom proužek na trenclích ... je to osvědčená kvalita ... barva asi ale nesedí tobě do tónu, co ?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 12:43 | Nahoru | #4859

Cirda-35 píše: Tifone>
a co Scottoiler loni jsem ho namontoval na novou měl jsem ho i na staré MT 1000 a mladý jsem ho namontoval na Monstra 800 a mám po starostech než se pořád tahat se sprejem



teď zatím musí stačit nějaký te spray musím se finančně nadechnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.4.2013 v 12:44 | Nahoru | #4860

t_freedom píše: Tifone> občas při ježdění v Mostě na okruhu mívám potom proužek na trenclích ... je to osvědčená kvalita ... barva asi ale nesedí tobě do tónu, co ?



to fakt néé tuhle barvu nee
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist