globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?


Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34

Změna zakona v reklamacich...

26.4.2013 v 18:20 | Nahoru | #61
a dalsi libovka je, ze podle rozhodnuti eu nesmi obchodnik uctovat ani dopravu, resp. musi vratit plnou cenu VCETNE dopravy (pokud to samozrejme neni poskozeny nebo nechybi orig. obal). Takze ta obrovska televize pujde jako paletovka za 4 kila toptransem, ktery milej obchodnik musi vratit i s cenou za zbozi. Jeste to nekomu prijde fer?

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

27.4.2013 v 12:56 | Nahoru | #62

xtas píše: cesky vychcanci to dotahli tak daleko, ze si na dovolenou objednaj zrcadlovku za 30 litru aby meli pekny fotky, za 10 dni jsou zpatky a vratej to plny soli ve 14-ti denni lhute

tenhle narod si zaslouzi tak hul a bic, takovyhle prava maj smysl pro narody kde je trochu jina kultura mysleni, ne pro cechy to chtej furt se vsim vy**bat.

Kdykoliv sem cokoliv kupoval i v kamenny prodejne, ani jednou nebyl problem se domluvit ze pokud mi to tam nepujde tak to nepouzity vratim nebo vymenim za jiny.. ale tohle je proste zneuzivani. Udelal bych to 1 nebo 2 dny, pokud vubec.



Bohužel běžná věc a už pěkně dlouho se zneužívá. Mé zkušenosti se zákazníky byly podobné. Zabýval jsem se prodejem digitální techniky a nejvíce vratek ve 14i dnech bylo po Vánocích, a to ještě většina nebyla schopna ani po sobě ty vánoční videa a fotky smazat. Stálo mě to dost peněz a vyřizování (tehdy stály 3 megové foťáky přes 20k).
Jinak proč to vlastně vzniklo těch 14 dnů na vrácení? Jistě pamatujete na dobu, kdy internet byl ještě v plenkách a TV byla plná VS kráječů s Horstem a podobně, prostě výrobky, které jsou super mega nejlepší, ale nikde je nelze koupit v kamenné prodejně a osahat si je, omakat kvalitu materiálu a podobně, prostě objednání jen přes telefon (nebo jiný způsob vzdálené komunikace). To, že nákup přes internet "spadl" do kategorie nákupu na dálku tak se na něj automaticky začaly vztahovat již schválené zákony.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

27.4.2013 v 14:16 | Nahoru | #63

xtas píše: cesky vychcanci to dotahli tak daleko, ze si na dovolenou objednaj zrcadlovku za 30 litru aby meli pekny fotky, za 10 dni jsou zpatky a vratej to plny soli ve 14-ti denni lhute


V tom pripade spis blby ten obchodnik, co to vezme zpatky, ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

27.4.2013 v 14:46 | Nahoru | #64

E-Ryc píše: V tom pripade spis blby ten obchodnik, co to vezme zpatky, ne?

A co má podle tebe dělat,když zákon o těch 14ti dnech hovoří jasně? A o tom to je,podle mně by se měl zrušit a hotovo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

27.4.2013 v 17:39 | Nahoru | #65
prackarr> Pokud vim, tak to je nejak osetreno, ze zbozi musi byt schopne dalsiho prodeje, nebo uz ne? Protoze jinak bych mohl koupit zrcadlo za 100k, rozmlatit ho kladivem a chtit za strepy zpatky 100k...

http://www.podnikate...ozi-v-zakonne-lhute/

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

27.4.2013 v 20:23 | Nahoru | #66

E-Ryc píše: prackarr> Pokud vim, tak to je nejak osetreno, ze zbozi musi byt schopne dalsiho prodeje, nebo uz ne? Protoze jinak bych mohl koupit zrcadlo za 100k, rozmlatit ho kladivem a chtit za strepy zpatky 100k...

http://www.podnikate...konne-lhute/ [/quote]
Ano,ale jak tuto cenu stanovíš?
Pokud se někdo vychrápe 7x ve spacáku,tak prakticky nic nezamortizuje,pokud se tam nevychčije,či nepoblije. Jak toto budeš řešit?

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

27.4.2013 v 20:28 | Nahoru | #67
Ja nijak , to je prece na tom obchodnikovi, aby posoudil, za kolik je vracene zbozi prodejne...

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

27.4.2013 v 23:19 | Nahoru | #68

prackarr píše: A co má podle tebe dělat,když zákon o těch 14ti dnech hovoří jasně? A o tom to je,podle mně by se měl zrušit a hotovo.



to je teda zákon prodáš někomu kravinu za dvě koruny ten i to rozmyslí a na poštovném projebeš 13O korun

deěláme hadry přes internet výsledek je že nula od nuly pošla

Změna zakona v reklamacich...

27.4.2013 v 23:43 | Nahoru | #69
Současný styl reklamací je na palici dost, takže jakákoliv změna k méně přehlednému, je přitvrzením současného stavu. Vždyť nyní postačuje mít svědka, který mi potvrdí, že jsem výrobek zakoupil v místě A (byť jsem jej koupil jinde) a pokud mi neprokáží, že v mnou daný den výrobek neprodali, musí mi jej tam vyreklamovat. Sám si neumím představit, že bych bez pokladního bloku vůbec něco podobného zkoušel.
Současné 2 roky jsou velmi fér a mnohdy za hranicí životnosti některých výrobků. "Běžné opotřebení" uslyšíme asi stále častěji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 14:04 | Nahoru | #70

E-Ryc píše: Ja nijak , to je prece na tom obchodnikovi, aby posoudil, za kolik je vracene zbozi prodejne...



ty si to predstavujes jak hurvinek valku ne vzdy to stanovit jde, kdyz budes mit ten spacak za litr, koupis si ho za 900 kdyz se v nem nekdo 3x vychrapal? nekoupis, ani nikdo jinej, ta sleva musi byt vyrazna. To zbozi musi bejt neposkozeny, ale pouzity bejt muze.

Ale porad jses uplne mimo s tou hlavni myslenkou - PROC BY TO MEL PRODEJCE POVINNE DELAT? Proc by mel stanovovat ceny opotrebeni, shanet origo obaly atd kvuli vychcanejm smejdum? Tenhle zakon byl myslenej na vyzkouseni kalhot a podobne, ne neco zadarmo 14 dni pouzivat jak to z toho udelali cesi

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 15:05 | Nahoru | #71

xtas píše: ty si to predstavujes jak hurvinek valku ne vzdy to stanovit jde, kdyz budes mit ten spacak za litr, koupis si ho za 900 kdyz se v nem nekdo 3x vychrapal? nekoupis, ani nikdo jinej, ta sleva musi byt vyrazna. To zbozi musi bejt neposkozeny, ale pouzity bejt muze.

Ale porad jses uplne mimo s tou hlavni myslenkou - PROC BY TO MEL PRODEJCE POVINNE DELAT? Proc by mel stanovovat ceny opotrebeni, shanet origo obaly atd kvuli vychcanejm smejdum? Tenhle zakon byl myslenej na vyzkouseni kalhot a podobne, ne neco zadarmo 14 dni pouzivat jak to z toho udelali cesi

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 15:12 | Nahoru | #72
prackarr > Přečetl jsem si jen část tohoto topicu, nicméně ty tvé názory jsou hooodně ujetý. Co příspěvek to perla (falšování faktur, reklamace pneu, zrušení 14-ti denní lhůty atd.)...ani nemá smysl se k nim vyjadřovat jednotlivě - to by bylo na román.
Asi by to chtělo se nejdříve zamyslet než sem něco prskneš.

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 15:25 | Nahoru | #73

Stana123 píše: prackarr > Přečetl jsem si jen část tohoto topicu, nicméně ty tvé názory jsou hooodně ujetý. Co příspěvek to perla (falšování faktur, reklamace pneu, zrušení 14-ti denní lhůty atd.)...ani nemá smysl se k nim vyjadřovat jednotlivě - to by bylo na román.
Asi by to chtělo se nejdříve zamyslet než sem něco prskneš.


Tak se schválně rozepiš. Jsem zvědavej,co za argumenty tu vypotíš.
A samozřejmně dolož i osobníma zkušenostma. Rád se něco dozvím a přiučím se.
Akorát teď nevím,kde jsem co psal o pneu? Seš si jistej,že reaguješ na správnou osobu?
Edit: a už jsem to našel. Kolego,to byl jen příklad s těma ojetejma gumama,ale divil by ses,i toto se pokouší lidé reklamovat...

Naposledy editováno 28.04.2013 15:28:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 15:47 | Nahoru | #74

prackarr píše: Ano,ale pořád se ráda zaměňuje záruka od amortizace. Pokud najedeš za rok 50.000km na autě,půjdeš reklamovat gumy,že jsou holé v půlce záruky?



Tady...to je právě ono...plodíš toho tolik, že už si to ani nepamatuješ.

Tak jo ukecal jsi mě

Co se falšování faktur týká, faktura má nějaké číslo, pod kterým transakci obchodník eviduje, tzn. není nic jednoduššího, než si její pravost v PC ověřit.

Co se týká reklamace na kamošovu fakturu, který si zboží zakoupil později...kolik takových případů je? Tvoji kamoši si běženě kupují totéž co ty? Pokud ano, je zde možnost uvádět výrobní číslo do poznámky na fakturu a ne nutit kupující k archivaci x-stránkových záručních listů.

A k té 14-denní lhůtě...ona by nebyla potřebná, kdyby všichni prodejci uváděli v popisu zboží pravdivé informace. Je rozdíl jestli si mohu zboží prohlédnout/vyzkoušet nebo ne.

Co se mě týká, nejsem žádnej vychcánek, který by zboží použil a pak vracel, nicméně už jsem se zařekl, že má-li jakékoliv, co mi přijde z eshopu, sebemenší nedostatek, posílám hned zpět, protože je to jednodušší, než později řešit reklamaci, která bývá často zamítnuta (osobní zkušenost) a následně soudního znalce.

EDIT: čárky

Naposledy editováno 28.04.2013 15:49:10

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 15:55 | Nahoru | #75
Stana123> takže:
faktury se falšují jednoduše- koupíš si zboží,např. 1.1.2010,máš tedy záruku do 31.12.2012. V dubnu 2013 se výrobek poláme,tedy po záruce a ty si,pokud máš,nebo nějaký známý firmu,vytvoříš doklad nový,s razítkem a podpisem,třeba s datem 30.6.2011. Chápeš?
Ptal ses,kolik lidí si kupuje stejné věci? hodně. Nevím,jaké máš zkušenosti ty,ale divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí,že si doklad půjčili od známého.
Takže moje odpověď- ano,těch lidí je hodně.
A k 14ti denní lhůtě?
Kolik času potřebuješ,abys zjistil,že to zboží,co jsi dostal,není komlet,nebo je jiné? 14 dní?
Já myslím,že na to stačí den,dva. Pokud si někdo ale koupí stan apod. a pak ho po dovolené vrací,je to sprosťárna a věř,že to lidé dělají. Proto bych osobně zrušil tak dlouhou lhůtu.
A jestli jsi nečetl jen mně,tak ses jistě dočetl,že je to názor více lídí,jak jen mně.

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 15:59 | Nahoru | #76
prackarr> Neříkal jsi, že nic neprodáváš? Takže jsi někde někdy slyšel, že někdo reklamoval sjetý gumy? Ale prosim Tě...

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 16:01 | Nahoru | #77

Stana123 píše: prackarr> Neříkal jsi, že nic neprodáváš? Takže jsi někde někdy slyšel, že někdo reklamoval sjetý gumy? Ale prosim Tě...


Ty máš problém se čtením textu,že?
Kde jsem psal,že nic neprodávám? Ukaž mi to.
Apropo- píšu,že jsem servisák,tedy člověk,co řeší opravy,reklamace.Chápeš to?
A ano,majitel pneuservisu,kam jezdím, mně o pokusech reklamovat sjeté gumy říkal. Chceš kontakt a zeptat se ho?

2 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 16:12 | Nahoru | #78
Takže to chce známého, jenž shodou náhod prodává zrovna to zboží, co se ti polámalo a jeho firma reklamuje zboží u dodavatele. I kdyby se někdy tato náhoda udála, tak tady vlastně vodrbává obchodník dodavatele...není to důvod omezovat záruku pro 99,9% normálních koncových zákazníků.
A těch 14 dní? Dle mě akorát...já jsem třeba nenahrnul na tu flashku hned po rozbalení 32 GB dat, takže jsem zjistil až po pár dnech, že funguje jen z části...nehledě na to, že jsem neměl hned následující den čas s tím frčet na poštu!
A k tomu půjčování dokladů ještě jednou...kdyby to bylo tak častý, tak už ty výrobní čísla na ty faktury prodejci dávno uvádí, (místa je na faktuře na to dost) není třeba se drbat se záručákama!

No nic vypadá to, že Ti tvoji pravdu nevymluvím - už mě to stálo dost času...na druhou stranu do budoucna vím, že tvé příspěvky mohu přeskakovat, čímž vzhledem k jejich množství zase spoustu času ušetřím. Howgh!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 16:17 | Nahoru | #79

prackarr píše:
Mně osobně,ač eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím,ten zákon přijde silně nevyvážený.



Tak jsem Ti to ještě našel...to chce trénovat pamatováka...

A teď už na to fakt prdím...to by bylo nekonečný...a hlavně marný

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 16:19 | Nahoru | #80

Stana123 píše: Takže to chce známého, jenž shodou náhod prodává zrovna to zboží, co se ti polámalo a jeho firma reklamuje zboží u dodavatele. I kdyby se někdy tato náhoda udála, tak tady vlastně vodrbává obchodník dodavatele...není to důvod omezovat záruku pro 99,9% normálních koncových zákazníků.
A těch 14 dní? Dle mě akorát...já jsem třeba nenahrnul na tu flashku hned po rozbalení 32 GB dat, takže jsem zjistil až po pár dnech, že funguje jen z části...nehledě na to, že jsem neměl hned následující den čas s tím frčet na poštu!
A k tomu půjčování dokladů ještě jednou...kdyby to bylo tak častý, tak už ty výrobní čísla na ty faktury prodejci dávno uvádí, (místa je na faktuře na to dost) není třeba se drbat se záručákama!

No nic vypadá to, že Ti tvoji pravdu nevymluvím - už mě to stálo dost času...na druhou stranu do budoucna vím, že tvé příspěvky mohu přeskakovat, čímž vzhledem k jejich množství zase spoustu času ušetřím. Howgh!


Nevím,jaké máš zkušenosti ty,ale já za 22 let,co pracuji v servise spotřebičů,spoustu.
Ale opravdu špatně chápeš psaný text.
Tak ještě jednou:
Koupíš si např. 1.1.2010 pračku. Té skončí záruka 31.12.2012 a v dubnu 2013 se poláme.
Tvůj soused je např. prodavač bot,ale protože má živnost na "nákup zboží za účelem jeho dalšího prodeje",nic mu nebrání,prodat třeba i pračku. Napíše ti doklad,že ti ji prodal a žádný servis tento doklad "neprostřelí". Chápeš to?
Při záručních listech je tento postup vyloučen.
Pokud mně nechceš číst,nečti,nic ti nenutím,přišel jsi ty ke mně,ne já k tobě,ale myslím,že největší důvod,proč mně nebudeš číst je tvoje argumentační nouze,nic víc. Psal jsem to,co tu psali i jiní,ale reaguješ jen na mně,takže asik tak...

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

28.4.2013 v 16:20 | Nahoru | #81

Stana123 píše: Tak jsem Ti to ještě našel...to chce trénovat pamatováka...

A teď už na to fakt prdím...to by bylo nekonečný...a hlavně marný


Ale co to má společného s tvým dotazem "neříkal jsi,že nic neprodáváš"?
Psal jsem, že nic neprodávám? Já jsem psal,že nemám eshop a neprodávám stany,což je pravda. Prodávám jen elektrospotřebiče a ne přes eshop. Takže co se ti na tom nezdá?

3 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 09:06 | Nahoru | #82
Kdo nepracuje v obchodě neví o čem to je. Dělám reklamace a skladníka v elektru a co tam denně přijde to je k zbláznění. Zrovna včera přišl týpek, že chce televizi co si objednal přes internet a já na to, že přijde v pondělí, že jakmile dorazí posíláme SMS o naskladnění. A on na to, že tady v kamenném obchodě máme tu samou televizi ať mu jí dám, já na to, že to je televize kamenného obchodu a jestli jí chce ať si zajde za prodavačem, on na to, že pak nebude mít 14 dní na vrácení, že jí bude za 14 dní vracet. Na to jsem mu odpověděl, "to už bude po hokeji co?" A on na to tak já přijdu zítra. Střílet tyhle srá.e. Co pak ten prodejce má jako s televizí za 50000 tisíc dělat když je použitá, rozbalená a opatlaná? Někdo by řekl dát slevu, to je sice pěkné, ale ten prodejce to se slevou nenakupuje a protože se chce uživit musí na tom mít marži.
Nevěřili by ste kolik lidí přijde a chce reklamovat a nemají nic ani nevědí kdy to koupili.
Spousta výrobců dnes zavádí takzvané registrace, a proč asi? V první řadě aby omezily vychcánky. POZOR nezaměňovat s registracemi obchodníků tam je to marketing.

Pro Standa 123 : Co se týká 32GB karty tohle řeší reklamace, pokud máš obal do 14 dní ti jí vymění o co jde, a pokud ho nemáš a za 14 dní přijdeš, že je ta karta rozbitá máš 2 možnosti 1:poslat jí do servisu, který ti pošle jinou
2:poslat jí do servisu a žádat odstoupení od kupní smlouvy

Co se týká záručních listů ano máš pravdu, místa je na účtenkách a fakturách dost. ale řekni mi jak bys hledal výrobní číslo třeba pračky na krabici? Tam je tolik čárových kódů, a nikde se nepíše Serial number:XXXX, To je na štítku výrobku, to bych ti jí jako měl vybalovat? Ńejvětší problém je, že na účtence nejde odnikud vytisknout výrobní číslo, vždy se musí vypisovat ručně z příslušného kusu. Chtěl bych tě vydět jak by se ti líbilo při každém výdeji číst mini čísla a opisovat je na účtenku.

Tohle by byla debata na dlouho. Bohužel žijeme v absurdistánu a zákony jsou na draka. Například nechápu proč by měli mít lidé 14 dní lhůtu pokud mají osobní odběr? Vždyť si mohou ten výrobek osahat zapnout a já nevím co ještě tak proč dalších 14 dní na dovolené?

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 09:16 | Nahoru | #83
chuan> na druhou stranu buď rád, že máš práci ).

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 09:19 | Nahoru | #84
chuan> on je Staňa totiž typický zákazník,co se na věc dívá jen ze svého pohledu.
Takovým přeji,stát se obchodníkem a užít si to i z druhé strany. Sám jsi viděl,co mně tu psal. Chytal za slovíčka a přitom blbě četl text,nebo blbě chápal text,(nevím)co tu měl pod nosem.
Ona totiž panuje taková fikce,že zákazník bude vždy jen poctivecx a firma vždy jen zločinec.
V praxi je to spíše naopak. Firma rána vyhoví,kvůli dobrému jménu. Zákazník mít dobré jméno nepotřebuje a kvůli pětikoruně dokáže udělat scénu a divadlo.
Já tyto problémy nemám. Nemám eshop a pokud něco prodám,dělám u toho i servis,takže si reklamace řeším sáma s 99,5% zákazníků se domluvím k oboustranné spokojenosti.
Ale vidím,jací lidé jsou a jak se chovají. Proto píšu to,co píšu.
Vůči eshopům jsem spíše zákazníkem,a přesto jsem pro posílení jejich práv,protože současný stav je nevyvážený směrem k obchodu.
Chápu,že je třeba zákazníka chránit,každý jsme zákazníkem,i ti,co mají firmy,ale toto,co tady teď je,to je prostě vrchol debility.

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 09:46 | Nahoru | #85
Neříkal jsem že nejsem rád. Ono totiž to jde ruku v ruce, kdyby nebylo vychcánků nebyly by zbytečné náklady prodejců a ti by si mohli dovolit třeba víc zaměstnanců a bylo by míň lidí bez práce.
Dnes se lidi nebojej ničeho, jsou schopni přinést po půl roce holej scart kabel s účtenkou s tím, že si koupili Bluray, a že ten scart kabel je jim k ničemu, a že za něj chtěji vrátit peníze. Co se na tohle dá říct, to už není ani k pláči.

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 10:55 | Nahoru | #86
chuan: A já znám člověka, který v Lidlu koupil inkoustovou tiskárnu, za měsíc došla jedna z náplní, tak jsi šel reklamovat že "netiskne". Jelikož Lidl to neřeší, vyměnili mu ji za jiný kus. S tím se to za měsíc opakovalo a protože potřetí už další tiskárnu neměli, vrátili mu peníze a celou dobu tím pádem tisknul zdarma.

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 11:09 | Nahoru | #87

Chápu,že je třeba zákazníka chránit



ja bych to upravil - SLUSNYHO zakaznika je treba chranit. My na tyhle prava proste jeste nemame. Vsechny tyhle systemy jsou navrzeny s tim ze se predpoklada ze to nikdo nebude zneuzivat. V americe jsou automaty na noviny kam hodis minci, cela bedna se otevre, ty si JEDNY vezmes a zase to zavres. Dovedete si nekdo predstavit jak dlouho by to fungovalo tady?

Pro ty opravdu natvrdly - predpokladam ze tu vsichni mame motorku a dalsi jsme kupovali/prodavali. Tak si predstavte, ze prodavate masinu, prijede typek, projede ji, libi se mu, vsechno ok. Tak ji koupi, a za 14 dni prijde se slovy "hele jako dobry, jede super, byli sme s kamosema ve francii na dovoleny a po ceste na okruhu, super sem si zalital, tak tady ti to vracim a ty mas povinnost mi vratit vsechny prachy". super, ne?

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 13:03 | Nahoru | #88

xtas píše: ja bych to upravil - SLUSNYHO zakaznika je treba chranit. My na tyhle prava proste jeste nemame. Vsechny tyhle systemy jsou navrzeny s tim ze se predpoklada ze to nikdo nebude zneuzivat. V americe jsou automaty na noviny kam hodis minci, cela bedna se otevre, ty si JEDNY vezmes a zase to zavres. Dovedete si nekdo predstavit jak dlouho by to fungovalo tady?

Pro ty opravdu natvrdly - predpokladam ze tu vsichni mame motorku a dalsi jsme kupovali/prodavali. Tak si predstavte, ze prodavate masinu, prijede typek, projede ji, libi se mu, vsechno ok. Tak ji koupi, a za 14 dni prijde se slovy "hele jako dobry, jede super, byli sme s kamosema ve francii na dovoleny a po ceste na okruhu, super sem si zalital, tak tady ti to vracim a ty mas povinnost mi vratit vsechny prachy". super, ne?

Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 15:57 | Nahoru | #89
mira: on se podepisuje kubacech, možná napíše, že to má jiný význam, ale jak se to jeví, typická ukázka čecháčka.

Změna zakona v reklamacich...

29.4.2013 v 16:09 | Nahoru | #90
Ve své podstatě jde o velmi rozumný posun v prodeji. Ostatně vlastní princip záruky zkončil již dávno. Nyní je na prodejci, jak naláká zákazníka. Bude-li mít na prodejně zboží kvalitní a zajištěn servis, tak se nemusí bát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist