Téma: ..uhni mě.. dík
27.4.2013 v 01:46
..jezdím často Svitavy-M. Třebová-Mohelnice-Olomouc. Dnes pátek a venku krásný počasí a 27st Celsia. Jsem zvyklej, když vidím v autě motorku, jak mě dojíždí, tak uhnout vpravo a blinkrem ukázat, že „může“ předjíždět. Dneska jezdilo motorek a já musel autem. Pozoroval jsem, kolik řidičů aut uhne a pustí motorkáře. Kupodivu až na pár blbců, skorem každý. To není špatný říkám si a hned se mě jelo líp.
Jak to máte Vy? Asi sem nikdo nenapíše, že jezdí u středové čáry a nikoho nepustí, ale spíš si říkám, jaká zkušenost a v jakým kraji..?.. Jasně, že na blbce narazíš všude, ale jsou místa, kde maj hnízdo.. Pokud jde o místo kde jezdím, Svitavsko a okolí, tak to není žádná hitparáda..

Edit: ještě doplním, že myslím uhnutí v rozumné míře a umožnění bezpečného předjetí. Např. když mám na kufru auta hlavu vykulence v blembáku, tak mě napadne jako první uhnout..

Naposledy editováno 27.04.2013 16:17:00
Anketa: Pouštíš rychlejší vozidlo (auto-moto) tím, že uhneš na krajnici?
Nerozumím otázce nechápu souvislosti :)
Nikdy!
Motorku vždy. Auto někdy..
73%
Vždy vyklidím pole, ať dojedu domů celej.
24%
1 2 3 4

27.4.2013 v 01:48 | Nahoru | #1
Samo že ubhejbám, ale občas mi je kurevsky nepříjemný když se za mnou táhne mašinaa furt čumím kdy vystřelí kupředu.... pro mne raději svižne kluci...

27.4.2013 v 01:50 | Nahoru | #2
Taky to tak vidim.

Sam najezdim v aute miliony kilometru. Jenze pak jedes na motorce a chytnes debila. To je pak kazda rada draha.

Za kazdym dopravnim prostredkem jsou lide = kreteni.

Je uúplne jedno jestli v aute nebo na motorce. Proste kazde procento jakekoliv skupiny ma procento kretenu.

Neudelas nic

27.4.2013 v 01:51 | Nahoru | #3

Creck píše: Taky to tak vidim.

Za kazdym dopravnim prostredkem jsou lide = kreteni.

Neudelas nic

Už nechlastej, máš z toho normální názory

27.4.2013 v 01:56 | Nahoru | #4

FishX3 píše: Už nechlastej, máš z toho normální názory

Ja uz hlavne nevim kde se zaradit voe

Sem chalupar, motorkar, plechovkar, garaznik, druztevnik, BMW priznivce, octavia clen atd.. to uz je vazne moc.

Mam rad jednoduchost, tomu mavame a toho bijem

27.4.2013 v 01:56 | Nahoru | #5

Creck píše: Ja uz hlavne nevim kde se zaradit voe

Mam rad jednoduchost, tomu mavame a toho bijem

Jsi normální Vocas , stejně jako já tak po tom nepátrej

PS: mávej všem a doufej, že tě za to nezbijou

Naposledy editováno 27.04.2013 01:57:39

27.4.2013 v 02:10 | Nahoru | #6

FishX3 píše: PS: mávej všem a doufej, že tě za to nezbijou

27.4.2013 v 02:14 | Nahoru | #7

Creck píše: to je vyborna rada, pac mam nekdy strach vyjet na kole ze me nejaky curak z motorkaru sejme

Naposledy editováno 27.04.2013 02:14:47

27.4.2013 v 02:17 | Nahoru | #8

FishX3 píše: mužeš si dělat BrmBrm pod fousy, třeba si tě spletou se skutrem a v rámci družby přežiješ ve zdraví....hlavně nezapomen z kola sundat pumpičku a nelez na to v dresu ( v tom radeji nelez nikam)

27.4.2013 v 02:19 | Nahoru | #9

Creck píše: To vubec , na kole jsem jezdil jen kdyz jezdil kluk. Ted kdyz ode me dostal auto, tak kola prodal a ja jen tloustnu pac nemam na cem jezdit

Jo, taky jsem si nechal kolo ukrást abych měl zdůvodnění proč budu brzy prasopes. Ale tys psal o strachu, ne že nemáš kolo...

PS: jak jsi to alibi řešil dál, nohy mi asi nikdo neukradne

Naposledy editováno 27.04.2013 02:19:44

27.4.2013 v 02:57 | Nahoru | #10
To nikdy nespíte? já taky ne Za chvilu končí rachota, tak jdu zabrat špónu do peří..

27.4.2013 v 07:31 | Nahoru | #11
já se uhnu, teda když je kam, ale nedělám to "ukazování blinkrem". Stalo se mi kdysi, že po znamení blinkrem pojali ty za mnou podezření, že hodlám zastavit, a začali zastavovat - tím ihned vzniká nebezpečná situace, aniž by kdokoliv udělal nějakou vážnou chybu. Stačí uhnout ke kraji, to pochopí každej. A ano, můžu potvrdit, že většina řidičů motorky pouští, dokonce se uhybaji velmi často i v protisměru, aby motorce umožnili bezpečný předjetí, když vyčuhuje třeba za kamionem a čeká na flek.
V práci mám v iveku omezovač, takže radši jezdím při krajní čáře jakmile to je možný - je to široký, není přes to vidět a rychlejc než 88 to prostě nepojede. Takže mě automaticky berou zleva nejen motorky, ale i většina aut.

27.4.2013 v 08:41 | Nahoru | #12

27.4.2013 v 09:31 | Nahoru | #13
Ale jo , řekl bych že se to poslední roky změnilo k lepšímu a řidiči aut často uhnou , abych je mohl předjet . Jen mě tak napadá jestli to nebude těma uřvanejma laufama , protože stále málokdo používá zrcátka ,stejně jako blinkry.

27.4.2013 v 09:53 | Nahoru | #14

motovlk píše: Jen mě tak napadá jestli to nebude těma uřvanejma laufama

Za sebe musím říct, že jezdím od jara do podzimu s otevřenýma okýnkama a motorky za sebou neslyším, ať mají lauf jaký chcou. Jdou slyšet, až když jsou vedle mě nebo předemnou. Nějaký fyzik by určitě vysvětlil, proč tomu tak je. (Mám na mysli za jízdy, ne při stání na křižovatce, tam to jde slyšet i zezadu)

K tématu - uhýbám jen na rovině. Když jedu v kopcovitém nebo zátačkovitém terénu, neuhýbám nikdy, určitě ne ke krajnici, protože aspoň tam kde běžně jezdím, se motá plno chodců a cyklistů a takové uhýbání si koelduje o průser.

27.4.2013 v 10:41 | Nahoru | #15

Piwell píše: Včera jsem viděl kokota v autě, kterej motorkáře naprosto úmyslně blokoval když motorkář předjížděl stojící kolonu na světlech. Normálně mu tam poslal čumák, úplně to auto vystrčil do protisměru. Dobrej debil. Nechápu teda, co mu na tom vadí. Motorkář to celý předjede, postaví se na pole-position a než první plechovkář sešlápne spojku tak motorkář je 50 metrů za semaforem. Ale jak to tam ten pixlař strčil, přál jsem si v tu chvíli jet naproti místo na motorce naloženým nákláďákem, by si ušpinil potahy

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2013 v 11:27 | Nahoru | #16
uhejbam kdykoli a komukoli protoze vim prd proc dotycnej specha

27.4.2013 v 11:28 | Nahoru | #17

ZlomenyUcho píše: Mně včera taky, dva pruhy jeden doleva druhej doprava, doleva 8 aut a v pravým pruhu nikdo, tak jsem to šviknul do pravýho a pak na prostředku pruhů jsem zastavil, samozřejmě první auto děda, na očích popelníky, počasí + 30 °C já na sobě krávu černou, uvařenej jak prase. Tak jsem počkal, děda odjel, tak jsem vyrazil za mnou borec se seatem XL s rodinou tomu taky zakvílel jenže to prase mě dojela a udělal předemnou myšku a tím mě zavřel píčus. Nevím co si tím chtěl dokázat. Jasný neměl jsem je objíždět zprava, ale vlevo nebylo ani místo a protisměrem nepojedu. Stejně jsem ho pak vzal druhým pruhem debila.

no coby, jasnej frustrovanej podpantoflak, stara na nej rve a neda mu, smradi delaj bordel, tak mu nezbejva nic jinyho nez prasit

27.4.2013 v 12:52 | Nahoru | #18
uhýbám jen v městských kolonách, v běžným provozu mimo město nikdy, ať se každý snaží, jak umí a nebo jede 90.

27.4.2013 v 13:09 | Nahoru | #19

V plechovce je podle mě většinou celkem zbytečný motorce uhejbat - pokud to není nějakej slabší stroj, tak si motorkář v klidu předjede kdykoli uzná za vhodný

27.4.2013 v 15:26 | Nahoru | #20

sharkis píše: Pouštím, popř bliknu blinkrem, když přeze mě je třeba špatně vidět, ale někdy je mi až nepříjemný, když auto přede mnou vymetá příkopy jen proto, abych ho mohl na mašině předjet, když je někde plná - jasně, že bílá čára není zeď, ale když jsem zjsitil, kolik je (nově?) bodů a pokuty za špatný předjíždění, tak to raději moc neriskuju a když vím, že je za půl kiláku přerušovaná, tak se za tím autem klidně ten půlkilák táhnu a vůbec mi to nevadí...

Přesně tak. Taky mě někdy otravuje že auto předemnou pomalu skáče do škarpy a já třeba vůbec předjíždět v tom místě nechci, když třeba nemám dobrej výhled. To auto třeba má ale já se na nikoho spoléhat nebudu. Podle mě je nesmysl motorkám uhýbat, může to být taky nebezpečné (pod autem se utrhne krajnice apod).

27.4.2013 v 16:05 | Nahoru | #21
Vidiš, já zase uhejbače bytostně nesnášim. Já mám vlastní mozek a budu si předjíždět kdy uznám sám za vhodný a nemusím kvůli něčímu uhejbání u toho dostat do xichtu tunu kamení a prachu.

Takže se teda logicky omlouvám všem, kterejm v autě neuhejbám...

Naposledy editováno 27.04.2013 16:06:30

27.4.2013 v 16:08 | Nahoru | #22

KarlosCZ píše: uhejbam kdykoli a komukoli protoze vim prd proc dotycnej specha

27.4.2013 v 16:12 | Nahoru | #23

Jasně, že je každá situace individuální a chování je jiné. To vymetání krajnic je blbost. Dost hraje úlohu ta vzdálenost. Pokud mám před sebou auto, co mě očividně chce pustit a vyklízí pole a z mého pohledu to nechci dělat, tak uberu a vzdálím se od něj, to funguje na 100%. Pak děkovačka po předjetí, to se ví..

27.4.2013 v 16:13 | Nahoru | #24
prouky> proč ne.. Pokud nevyprašuješ po středové..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..uhni mě.. dík

27.4.2013 v 16:14 | Nahoru | #25

ThomsonMotorson píše: ! to je dost pravda ! Snažím se na "blázna" co mě hvízdne 160, taky tak nahlížet.. Jednou jsem vezl syna do špitálu, když mě začal blinkat krev a záklánět oči. Pelášil jsem Uničov-Šternberk pořád do plnejch. Troubil jsem a blikal na ostatní a předjížděl vše co stálo v cestě. Asi si mysleli, že se ten blázen ožral a vyvádí, ale nebylo tomu tak..

Nezlob se na mě, ale s nějakým blikáním, troubením a rvaním do plnejch buď rád, že tě někdo nezastavil a nedal ti po tlamě.
Pro záchranu života a rychlou jízdu po silnici tu máme IZS, tak tady nedělej kovbojku...

27.4.2013 v 16:19 | Nahoru | #26
BagoBorec> nezlobím se.. Než sanitka dorazí z 16km vzdáleného města, tak raději jedu jak jsem jel a jel bych to znovu.. Mám čtyři děti a převrátil bych kamion holejma rukama, kdyby jim to mělo zachránit život.. To je snad jasný ne?

27.4.2013 v 16:29 | Nahoru | #27
když jedu "předpisově" tak auta moc nepouštím. když někdo má koně, ať si jede. když je nemá, tak ať se raději nesere do předjíždění proti autu v protisměru.
motorce klidně uhnu, ale když pak nepoděkuje , tak na to pak většinou kašlu a jedu si svoje

27.4.2013 v 16:45 | Nahoru | #28
Když jedu autem,tak nikomu neuhýbám a když jedu na mašině,tak nepotřebuju aby mi někdo uhýbal.Považuju to za dementní píčovinu a uhýbání ve městě je ještě větší trotlovina.

27.4.2013 v 16:51 | Nahoru | #29
no, myslím, že nic by se nemělo přehánět... už mě pár ocasů celkem pěkně ohrozilo, když mě chtěli pustit.... každý by si měl hlídat svoje, koní a kroutáku mám na předjíždění dost, tak si to pořeším sám

27.4.2013 v 17:21 | Nahoru | #30
já letos ještě nevyjela, tak nemám co kecat ale snažím se dodržovat jakože pravidla slušného provozu - pokud jedu na moto sama, tak si v klidu vystojím frontu na semaforech, většinou tak strašně moc nespěchám, a nepotřebuju dostat lopatou po zádech od nějakýho milýho autaře.
Pokud jede někdo se mnou a jede na prasáka, tak se ho držím, ve dvou už bychom jednoho autaře dali
no a v autě neuhejbám, jak tu někdo psal, ať se každej snaží jak umí, a pokud na to nemá koně, tak se tam nemá co srát.
jo a někdo psal, že ho štvou motorkáři, co se za ním táhnou a on pak hlídá, kdy vystřelí - já třeba s oblibou předjíždím (fakt nečekaně) jen tam, kde si jsem 100% jistá a vidím, kam letím.. což prostě v zatáčkách nebo v plným protisměru není

takže shrnu to: kéž by byla tolerance ode všech. uhejbat do pangejtu nebo bránit schválně v předjetí, to je napřesdržku